Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

24 Reviews over 28

• 7Marianne16-09-2015

Hartverwarmend welkom

Zelden hebben we ons zo welkom gevoeld in een hotel. Bij aankomst kwamen er 2 enthousiaste dames op ons af, die direct onze koffers pakten. Omdat de kamer nog niet gereed was, wezen zij ons een plek om ons om te kleden en gaven ons handdoeken, Elke dag informeerden zij belangstellend hoe het met ons ging. Bij vertrek omhelsd en uitgezwaaid. Hotel was netjes en schoon. Kamer was niet groot, lag verdiept en er kwam een onaangename geur uit het doucheputje. De wasbak in de slaapkamer vonden wij niet handig. Douche gaf wisselend koud en warm water. Een klein wasrekje op balkon zou handig zijn geweest. Ontbijt was eenvoudig maar smakelijk en werd op een leuke manier gepresenteerd. Zwembad was prettig met de heerlijke drijvende "zitzakken." Jammer dat ligbedden al vroeg werden “gereserveerd”. Om die reden hebben we niet zo vaak bij het zwembad gezeten. Gebruik gemaakt van de strandbedden van Bellonias Villas. Hier ook parasols, die bij het zwembad ontbraken.

• 8Martine Hartmans09-07-2015

Super hotel, mooi, rustig en klein!

In hotel 28 verbleven van 26 juni t/m 3 juli. Het is een heel mooi klein hotel met super personeel. De 3 dames en de barman maken je vakantie helemaal compleet. Ze helpen je met vragen en zijn echt bereid om iets voor je te doen. Ontbijt is eenvoudig, maar lekker. Je kunt lunchen aan het zwembad. Vanaf hotel is het een straat naar beneden om op de boulevard van Kamari uit te komen, max 5 minuten lopen. Naar Bellonia Villa's is het 15 min lopen, hier kun je gebruik maken van de ligbedjes op het strand en van het zwembad. Het eiland is vrij klein en in 2 dagen heb je noord en zuid wel gezien. Bus naar Fira vertrekt bij boulevard en kost 1,60 per persoon (15 min). Vanuit Fira kun je meerdere kanten op. Oia is heel mooi, maar klein super druk door de cruiseschepen. In hotel kunnen ze zien welke avond het beste is om te gaan. Wij hebben de excursies met Maggi gedaan met bus en Jeep. Het is leuk, ze weet veel, maar 1 excursie met Maggi is voldoende om meer te weten te komen over de caldera.

• 8Marijke Leuveld24-10-2014

Hotel met goede ligging, super personeel en sfeer!

Het is een kleinschalig complex waardoor er gelijk een gemoedelijke sfeer heerst. De ligging is perfect want je kunt lopend naar het centrum van Kamari en ook busstops en opstapplaatsen voor excursies liggen op loopafstand. Zeker een aanrader! De receptie dames zijn uitermate behulpzaam en voorzien van je van handige tips en adressen van goede restaurants en cafés.

Kamers worden dagelijks schoongemaakt en ook handdoeken worden ververst.

• 5jan30-09-2014

zeer vriendelijk , ligging minder,kamers matig

*/ligging: is vlakbij de landingsbaan van de luchthaven(800m), lawaai van landende vliegtuigen, en 500m van het strand en de wandelpromenade 3/10. */ service: prima niets op aan te merken iedereen is uiterst behulpzaam 10/10 .
    */ eten ; ontbijt voor een drie sterren hotel 5/10 eten aan 't zwembad 6/10 (pizza was niet te eten) $/ kamer: kamers op het eerste verdiep zitten dieper -1,1meter dan de begane grond: kant aan 't zwembad -1,1meter en de kamer op het eerste verdiep langs de achterkant hebben totaal geen zicht, uitzicht op een muur, en zeker geen bergzicht. kamer 33m2 badkamer; douche( schimmel) en proper toilet maar de lavabo staat naast het bed! goede matrassen en proper linnen en handdoeken ook voor het zwembad of strand zijn aparte handdoeken te krijgen(gratis). er staat een klein tv zonder BVN, en in onze kamer hadden we wi-fi (niet altijd optimaal) 5/10.
    */ zwembad in verhouding goed 7/10
    */ diervriendelijk kleine hondjes zijn er overal welkom 10/10.

• 8lydia_vandebroek25-09-2014

niet wat je verwacht

Hotel 28 is niet wat je verwacht via folders, wel fantastisch personeel, maar zeeeer sober ontbijt, geen bergplaats op de kamer,,.zeer gehorig, en kon veel beter onderhouden worden, ligging voor s'avonds gevaarlijke weg ....

• 10j.lozekoot13-08-2014

Geweldig

Mocht je kiezen voor het mooie eiland Santorini, kies dan voor Hotel 28. Bij aankomst wordt je met open armen ontvangen. Ook tijdens je verblijf staat men dag en nacht voor je klaar. Het hotel ligt enkele minuten lopen van het strand en de boulevard, maar dat is prima te doen. Wil je echt genieten van het eiland, huur een auto of scooter. Mochten we Santorini nogmaals als vakantiebestemming kiezen, dan gaan wij zeker weer naar Hotel 28.

• 9Tanja Hoornweg02-10-2013

Uitstekend hotel!

Wij hebben op Santorini een fantastische week gehad in hotel 28. Het hotel heeft een rustig ligging maar ligt toch op loopafstand van de gezellige boulevard. Het personeel was supervriendelijk, doen alles voor je, niets is teveel. Een heerlijke lunch/snackkaart. Schone en modern ingerichte kamers. Een absolute aanrader!

• 10Marc van der Haar17-07-2013

Geen gemaakte vriendelijkheid, recht uit het hart.

Wat een geweldig hotel is dit! We hebben er twee weken verbleven en hebben nog nooit zo’n relaxte vakantie gehad. Het hotel is perfect verzorgd en qua styling echt over nagedacht. Maar wat écht het hotel maakte, was de staf. De vriendelijkste staf die we ooit in een hotel zijn tegengekomen. Geen gemaakte vriendelijkheid, maar recht uit het hart. De locatie is ook goed. Op 5 minuten lopen sta je op het begin van de boulevard. Aan de boulevard zit het zusterhotel waar je gebruik kunt maken van de faciliteiten zoals strandbedjes en zwembad. Als wij weer naar Griekenland op vakantie gaan, dan is dat zeker naar Hotel 28 in Santorini!

• 9Ronald21-05-2013

Prima vakantie gehad

Naar aanleiding van hoge waarderingscijfers dit hotel bezocht. Vriendelijke dames bij receptie en poolbar. Eten eenvoudig bij ontbijt, verder prima. Ligging zeker 10 minuten lopen van het zusterhotel. Een 9,0 gemiddeld NEE zeker niet, wel een dikke 8,0

• 6Carla17-09-2012

Trendy kleinschalig hotel

Hotel 28 is een leuke kleinschalige accomodatie waar persoonlijke aandacht voorop staat. Minpunt is dat, door het gebruik van veel beton, het enorm gehorig is en er geen enkele rekening gehouden wordt met gasten die bijv. om 24.00 uur willen slapen. Tevens dat de ligbedden 's morgens vroeg al bezet zijn. Oh ja, honden zijn ook welkom (grrrr.).

Hotel 28 info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden