Appartement Zoumis

7.6Goed

Griekenland, Cycladen eilanden, Paros

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Zoumis?

7.6Goed

• 6.2Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Zoumis

• 9Severine11-05-2010

Alles heerlijk in Zoumis!

Na een aantal zeer negatieve Zoumis-beoordelingen op deze site gelezen te hebben, waren we nogal huiverig voor wat we aan zouden treffen... Maar een grote opluchting: Alles was boven verwachting!!!! Een heerlijk ruimtelijk huisje schuin t.o. het zwembad, met 2 slaapkamers (beide met terras!) een prima keuken, idem badkamer. We hadden het voordeel de eerste gasten te zijn, dus we hadden met ons gezin het zwembad voor onszelf! Overigens een heerlijk zwembad, niets op aan te merken! Aris, de jongen die er werkt is vriendelijk en behulpzaam, de aanleg van dit charmante, kleinschalige complex is zeer verzorgd en op steenworp afstand van het pittoreske dorpje Naoussa. In Naoussa vind je echt goed eten! Een mooi dorpje met spierwitte smalle steegjes, winkeltjes, pleintjes en tal van restaurantjes. Op 2 gehuurde quats waren we er in nog geen 5 minuten! Een aanrader trouwens ook om quats te huren, de kids vinden het geweldig en wijzelf ook!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 8gezin uit Goes21-01-2010

nooit meer

wij waren met het gezin in juli 2009 op vakantie in appartement zoumis. Het is er mooi en schoon appartementen complex. bij aankomst in het appartement was het kasje van de airco weg gehaald. zeker met kinderen niet aan te raden, er mag niet in het zwembad gespeeld worden alleen zwemmen en daardoor krijg je ook nog blauwe voeten door de bodem. vooral was het personeel niet erg vriedenlijk, de gastheer? was erg onvriendelijk en chagrijnig, en groeten daarom ook nooit. en de eigennaarresse had samen met haar dochten dan ook vaak ruzie aan het zwembad. zeker een aanrader om een auto te huren om naar een mooi strand te gaan wij vonden daar het strand ook niet echt super.. voorderest een mooi eiland..

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 8Chelina Lankhaar19-06-2009

Mooi van de buitenkant

Mooie accommodatie om te zien, op ca. 5 minuten lopen van een fijn zandstrand en ca. 10 minuten lopen op het leuke centrum van Naoussa. 'Eigenaar'(?) Elvis is niet behulpzaam en ook niet van plan om hard te werken. Wij hadden een studio, klein maar prima met een fijn balkon. Inventaris is ZEER beperkt, maar geen probleem als je elke dag uit eten gaat. Prettig zwembad, met name omdat we deze in totaal met 4 personen hoefden te delen! Je voeten komen er overigens blauw uit want er is waarschijnlijk een foutje gemaakt met het verven! Bedden zijn, net als in de meeste accommodaties in Griekeland, hard! Mooi uitzicht over het zwembad en in de verte de zee

Gereisd met partner in juni 2009

• 8J. Fens30-09-2008

was een topper

Ons app. windmill was overboekt en konden hier terecht. We kregen een compleet huis. Grote woonkamer, 2 slaapkamers, grote keuken en badkamer. Rondom terras en tegenover zwembad. Ontbijt werd elke ochtend op ons terras gebracht. Het kon niet beter. Mooi comlex. Lekker rustig.

Gereisd met partner in september 2008

• 4Roger06-09-2006

Daar waar Grieken normaal uitblinken in vriendelijkheid en gastvrijheid, blonk de familie Zoumis vooral uit in nors en lomp gedrag, een kalimera kon er niet van af. Veel kabaal bij zwembad door kinderen. Zo nu en dan woordenwisselingen c.q. echtelijke ruzies en plein public. Bovendien wilde men ons extra laten betalen voor het gebruik van de airco, terwijl dit in de reissom was inbegrepen. Kamers gebrekkig en onvolledig ingericht; vies bestek. ABSOLUUT GEEN AANRADER.

Gereisd met partner in augustus 2006

• 7Maria03-09-2006

In augustus 2 weken verbleven.Aardig zwembad.Erg kleine kamer dat werd aangeboden voor 3 personen.De bazin had daar een eigen huis bij het complex en alle familieruzies waren erg goed hoorbaar.De ruzies werden op hoge volume uitgevochten.Jammer dat ik grieks verstond. Gtst was er niets bij.Vervelende sfeer. De bazin was erg onvriendelijk.

Gereisd in september 2006

• 8bho roosterman19-08-2006

we zijn net terug uit zoumis. app was best wel klein. wel uitzicht op zee.keukenspullen nauwelijks. we hebben zelf glazen gekocht.de bedden zijn echt afschuwlijk, het allerergst wat ik ooit heb meegemaaktin griekenland, en we hebben drie keer een kakkerlak op de kamer gehad. voor de rest een heel schoon complex.aardige mensen. zwembad prima. loopafstand van het stadje.strandje om de hoek.niet gehorig.lekkere douche. vond het wel een beetje te duur, maar dat zal wel aan de periode liggen dat wij er waren.

Gereisd in augustus 2006

• 9Claire en Sophia03-08-2006

zijn net terug uit Zoumis, leuk appartement met mooi zwembad,wat elke dag werd het schoon gemaakt. Eigenaresse is aardig. Er hangt een relaxte sfeer. Studio's/appartementen zijn goed, maar de keukenuitrusting stelt niets voor. We hebben geen Nederlanders gezien. Rustig gelegen, maar wel op 10 minuten loopafstand van het gezellige centrum van Naoussa. Het strand ligt ook heel dichtbij ( zo'n 5 minuten lopen )

Gereisd in augustus 2006

Appartement Zoumis info