Hotel Stella

Hotel Stella

We hebben een aantal aanbieders voor Stella voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Stella in het Nederlands

Geweldig, wat een uitzicht !!

eeppeters
11-6-2012

Op 10 minuten lopen van de haven van Parikia, richting Livadia, ligt Stella Hotel. Traditionele, schone, kamers met koelkast en, jammer,eenpersoons bedden.Iedere dag schone baddoeken en schoonmaak.

De ruime balkons aan de voorzijde bieden een adembenemend uitzicht over de baai van Parikia, zowel beneden als boven. 'sMiddags wordt het wel wat warm op de bovenste balkons omdat de zon daar vol op staat.Hotel Stella heeft geen eigen restaurant maar strand, supermarkt, busstation, taveernes en restaurants zijn allen op loopafstand. Zeer vriendelijke eigenares en de prijs-kwaliteitverhouding is perfect. Hotel Stella is een prima plek en zeker een aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stella scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.