Appartement Rita & Dimitri

Appartement Rita & Dimitri

9Fenomenaal

Griekenland, Cycladen eilanden, Paros

Op vakantie geweest naar Rita & Dimitri?

9Fenomenaal

• 8.8Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Rita & Dimitri

• 9Nicole09-07-2017

Fantastische plek, je raakt niet uitgekeken.

Wij vonden het een super appartement en er ontbrak ons aan niets. Vooral het terras is veruit mijn favoriet. Een heerlijke lounge bank waar je super kon vertoeven en daar kwam je helemaal tot rust. In de baai kon je prima zwemmen en vooral als je iets doorliep naar de hoek was er een heerlijk zandstrand. Leuke restaurantjes en je kon heerlijk door de staatjes struinen en steeds weer iets nieuws ontdekken. Wij zijn er een week geweest en wij vonden het tekort. Maar dat opent ook weer perspectieven. Het eiland heeft een heerlijke uitstraling waar je graag weer naar terug zou gaan. De mensen waren er ook heel aardig.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Maria 23-10-2012

Ons hart verloren.

Het appartement ligt in een leuk authentiek grieks straatje vlak bij de zee en het centrum. De inrichting is gezellig en sfeervol en van alle gemakken voorzien. De 2 terassen zijn prachtig gesitueerd en sfeervol ingericht in griekse sfeer. Je zit ook lekker vrij. De douche mag apart vermeld worden. Deze is super. Parois is een prachtig eiland met erg veel mooie plekken en een fijne sfeer. In het appartement zijn veel tips aanwezig. Er is teveel om op te noemen. Wij hebben een aantal dagen met een quad het eiland verkend. Dit is aan te raden, er zijn nog meer mooie plekken goed te bereiken. Kortom het is goed toeven op Paros in huize Herouvim en wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Paul17-01-2012

Wij komen terug!

Wij zijn 14 dagen op Paros geweest, begin juni (het is dan nog rustig), met onze twee zoons direct na hun schoolexamen. We verbleven in het appartement van Rita en Dimitri. Een heerlijk rustig gelegen appartement in de hoofstad, netjes verzorgt, midden tussen de Grieken, op zeer korte loopafstand van het gezellige centrum en 'een betaalbaar appartement'. De leuke stranden zijn beloopbaar en anders kan je een bus pakken of met een bootje overvaren naar de overkant van de baai. Verder heerlijk genoten van alle leuke winkeltjes, terrasjes en restaurants waar een groet keuze in is.
    Veel Grieks eilanden gezien maar hier komen we zeker een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

• 9A.Prade30-07-2011

Perfect appartement

Zeer compleet ingericht appartement - zelfs met een wasmachine- met een balkon voor en achter, heel vrij, tegen het Middeleeuwse Parakia aan met bakker, winkeltjes (en de supermarkt), maar ook strandjes op loopafstand en verder weg. Wandelingen te maken te kust en te keur. Eettentjes in de buurt om uit te kiezen wat je wilt. Met de bus, station is ook op loopafstand, evenals de haven, is het hele eiland te verkennen. En de "stadsbus" is zelfs gratis. Een prima plek voor een heerlijke vakantie.

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Louise van Casteren22-05-2011

Geweldige plek!

Een gezellig, sfeervol, praktisch ingericht huisje, met fijne terrassen voor en achter! Goede ligging vlakbij zee en winkeltjes. Handige scooterverhuur op 1 min afstand, zodat je lekker het eiland kunt verkennen. Noussa is bijv een leuk plaatsje om heen te gaan. Een heerlijk eiland met prachtige stranden, vooral Parasporos! Heerlijke Griekse restaurantjes overal, zeer betaalbaar! Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2011

Appartement Rita & Dimitri info