Pension Rena

29 reviews over Pension Rena in het Nederlands

Ideaal!

Madelien
27-9-2017

We hebben hier tien dagen gelogeerd. Alles was, dankzij de ervaring, gastvrijheid en hartelijkheid van Renate, uit de kunst! Een totaal uitgebalanceerd vakantieadres voor een verkwikkend en rustgevend eilandverblijf... we komen zeker terug!!!

Oude reviews (archief)

Wat een service en gastvrijheid!

Annemieke van den Belt
16-7-2016

Renate van Rena Rooms is een heel vriendelijke en hulpvaardige gastvrouw. We kwamen erg laat op Paros aan en gelukkig had zij voor 1 nacht nog een kamer met balkonnetje voor ons. Helaas, helaas verder volgeboekt dus zijn we naar n ander hotel gegaan. Daar heeft ze ook nog mee geholpen. Super! Fijne bedjes, alles fijn eigenlijk. Als ik ooit weer op Paros kom is zij de eerste bij wie ik zal kijken of er plek is!

ik wil zo snel mogelijk weer terug !

Kees de Kok
2-10-2015

Renate en Georgios,

2 Lieve mensen die je als huisgenoot ontvangen.

Goed uitgangspunt voor het eilandhoppen .

Je ervaart hier het echte Griekenland.

Erg service gericht!

R.ten Bokkel Huinink
30-6-2015

Na vele jaren eiland hoppen eindelijk de perfecte plek op Paros gevonden.

(H)Eerlijke gastvrije mensen,enthousiast voor natuur en cultuur.kregen van haar man een stekje van de "vogelpoepbloem" mee en na 5 weken hoppen lijkt hij het hier in NL te gaan doen.Flexibel,meelevend,politiek goed op de hoogte.

Schoon, ideale ligging, prima service

I.J. Perquin
7-6-2015

Pension Rena is een fantastische plek als je dichtbij het centrum en het strand wilt zitten. Supermarkt en bakker op 1 minuut lopen. Iedere dag schoonmaak kamer, om de dag schone handdoeken.

Zeer vriendelijke eigenares die je alle tips kan geven over het eiland. Een echte aanrader!

Fantastische en heerlijke plek!

Hilde De Raedemaecker
7-12-2014

Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad in Paros! Mede dankzij de vriendelijkheid en gastvrijheid van Renate en Giorgos van Pension Rena! Niets is hen teveel! Mooie en ruime kamers op wandelafstand van het strand, de haven en de oude binnenstad van Parikia. Met een bakkertje om de hoek is het heerlijk ontbijten op het terras.

En als je het eiland wil verkennen, zijn Renate en Giorgos er met allerlei tips en weetjes. Echt vakantie!

Wij gaan zeker terug!!!

Een geweldig pension

sandra hendriks
4-9-2014

Pension Rena in Paros is een heerlijke locatie om te verblijven. Renate en Giorgos zijn super lief en erg behulpzaam. We hebben een heerlijke vakantie gehad in het pension. Het ligt dicht bij het centrum van Parikia en de haven. De kamer werd elke dag schoongemaakt. We hadden de kamer met een dakterras. Elke ochtend lekker ontbijten (de bakker zit om de hoek, dus elke dag verse broodjes) op het terras in het zonnetje.

Rena Rooms

Frederik Meijster
15-7-2013

Dit appartement in het hoofdstadje Parikia wordt gerund door Renate (Nederlandse) en haar Griekse man. Beiden zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Omdat wij graag 's middags even op het balkon wilden zitten maar het er te warm vonden, kregen we een kamer beneden waar het balkon schaduwrijk was. Erg aardig. Ook kregen we een fles lokale rode wijn cadeau, die wij ons licht gekoeld goed lieten smaken. Het appartement ligt dicht bij de stranden en de restaurants. Wij kunnen Rena Rooms van harte aanbevelen.

Dit is een Fantastiche plek om naar toe te gaan...

a.c.van rheenen
        29-3-2013

Appartement Renna is de moeite waard, omdat de accomodatie zeer schoon is en gezellig en praktisch ingericht. Je hebt een mooi uitzicht op de zee en het pitoreske dorpje.De bedden slapen goed! De eigenaars zijn zeer gastvrij en behulpzaam en het is handig dat Renate ook vloeiend nederlands spreekt en engels natuurlijk.

Heel goed verzorgd, vriendelijk en gastvrij!

Edgar Koelemeijer
          5-3-2013

Buitensporig genoten van een heerlijk verblijf in Pension Rena in een zeer prettige, schone kamer met uitzicht op de baai in een zeer kindvriendelijke omgeving op een fantastisch eiland.

Personeel staat altijd voor je klaar met hulp en advies.

TOPlocatie, als het aan mij ligt stap ik NU op het vliegtuig om weer van de gastvrijheid van "Rena" te kunnen genieten!!

We hebben een aantal aanbieders voor Rena voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Rena in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Rena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Rena scoort een 9.28 uit 10 op basis van 33 reviews.