Hotel Paros Palace

GriekenlandCycladen eilandenParos

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Paros Palace voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Paros Palace

• 10Kelly & Stef25-09-2013

Formidable!!!!

Onze eerste week honeymoon spendeerde wij bij Nana en haar zus, deze ongelooflijk lieve, gastvrije mensen maakte het rustige, ZEN hotel helemaal perfect!!!!! Mooie , schone kamer, heerlijk ontbijt. Niet ver van het levendige centrum, wel een drukke weg om te wandelen. Wij hadden een auto maar de zussen spelen graag voor taxi :-) Voor ons echt een topper!!!!!!!

• 9Tanja Dijkstra01-10-2010

Paros Palace......wondermooi hotel in Parikia

Wat een wondermooi hotel op een fantastische plek op een heuvel boven de haven van Parikia. Prachtige, zeer ruime appartementen, met veel gevoel voor stijl en kleur ingericht. De grote balkons en terrassen bieden allemaal een schitterend uitzicht op zee, de haven en Parikia stad. Het zwembad ligt in een goed onderhouden tuin met prachtige bomen en planten. Ook vanaf het zwembadterras een super uitzicht. De service is geweldig! Je wordt keurig opgehaald en weggebracht naar de haven. Bij het bestellen van een glaasje wijn of biertje krijg je een schaaltje met allerlei heerlijkheden. Het ontbijt is in een woord geweldig, zeer uitgebreid, met huisgemaakte broodjes en cake etc. Bij aankomst staat er een koude fles water in de koelkast en de kaarsjes staan op tafel. De medewerkers zijn bijzonder aardig en servicegericht, hier voel je de spreekwoordelijke griekse gastvrijheid. Geweldig! Efchariesto!

Hotel Paros Palace info

• HuisdierenBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij