Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag16°9°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Paliomylos voor je op een rij gezet:

2 reviews over Aparthotel Paliomylos in het Nederlands

Geweldig!!!

Lizette
19-8-2009

Wij hebben hier 10 dagen met 2 kleine kinderen gezeten, en een geweldige tijd gehad. Ontzettend kindvriendelijk en een hele goeie service.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Mooi en heerlijk rustig... vlak

Maaike
4-8-2009

Leuk appartementencomplex, vlak bij een strandje, met een klein zwembad. Het was er heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Aparthotel info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Paliomylos in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Paliomylos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.