8,1

7 reviews over Aparthotel Paliomylos in het Nederlands

Leuk, rustig complex

Roos, 2-9-2009

Wij hebben een weekje in een 2* appartement (volgens de classificatie op de deur) doorgebracht. Prima verzorgd. Schone, eenvoudige badkamer waarvan wel de doucheknop afgebroken was. Ontbijt deed niet onder voor dat van het 4* hotel hetgeen we een week later geboekt hadden. Het ligt op loopafstand van het centrum. Zwembad aan de kleine kant. Jammer dat er 's middags daar geen zon is. Harde houten ligbedden. Aardige Australische? eigenaresse.

Geweldig!!!

Lizette, 19-8-2009

Wij hebben hier 10 dagen met 2 kleine kinderen gezeten, en een geweldige tijd gehad. Ontzettend kindvriendelijk en een hele goeie service.

Mooi en heerlijk rustig... vlak

Maaike, 4-8-2009

Leuk appartementencomplex, vlak bij een strandje, met een klein zwembad. Het was er heerlijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Paliomylos voor je op een rij gezet:

Erg leuke locatie en mooi appartent

Jaap van Oeveren, 17-7-2008

net buiten het centrum op een heuvel ligt dit complex. Mooi uitzicht hadden we over zee. Leuke eigenaars, spreken goed engels. tweekamer app was net groot genoeg. Wel eigen balkon, dat had niet elk app. Zwembad niet al te groot, maar (schone) zee was vlakbij. Naoussa is een mooi dorp met veel smalle straatjes. Touristisch, maar niet te.

Leuke appartementen

Jolanda, 3-10-2007

Leuke appartementen. Klein zwembad. Goede service. Vanaf zwembad terras mooi uitzicht over de haven van Naoussa.

Naoussa heeft een leuke gezellige haven met boulevard. Vanuit de haven kun je iedere dag een bootje nemen naar een strandje in de buurt waar ze ligbedden en parasols verhuren. Echt een aanrader.

In Naoussa kun je lekker eten. Achter de boulevard heb je gezellige smalle winkelstraatjes waar je heerlijk kunt eten.

Naoussa is een leuk klein authentiek vissersdorpje op Paros

Richard Hijmenberg, 11-9-2007

Naoussa is een leuk klein authentiek vissersdorpje op Paros. Leuke restaurantjes, winkeltjes en redelijk tot goede stranden. De Accomodatie Paliomylos is een aanrader! Lekker klein, knus en gezellig en goed verzorgd ontbijt. Kamer 112 is goed bevallen. Geweest zomer 2007.

Ons appartement was ruim en had twee terrassen met schitterend uitzicht. Goede bedden, badkamer met bad en kleine kitchenette (anderhalve pit). Locatie is perfect: loopafstand (~0.5 km) van het leuke stadje Naoussa maar in een rustige omgeving.

Het zwembad is niet erg groot maar heerlijk voor een duik; overigens gesloten tijdens siesta. In September was er in de middag schaduw bij het zwembad maar op 300 m is er ook een strandje en vanuit Naoussa vertrekken er elk uur bootjes naar idylische baaitjes (aanrader).

We hebben een aantal aanbieders voor Paliomylos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Paliomylos in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Paliomylos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Paliomylos scoort een 8.14 uit 10 op basis van 7 reviews.