Tijdelijk €25 aanbetaling

Marina Bungalows

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Marina Bungalows voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 11 reviews

8.1FantastischScore uit 11 reviews
  • 7.4Inrichting
  • 7.6Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Marina Bungalows

• 9Kees en Diane21-08-2011

Heel mooi kleinschalig bungalow complex

Tijdens onze island hop hebben we 4 dagen verbleven bij Marina bungalows. Echt een aanrader. Het is er heel mooi, schoon en gezellig. Een bungalowtje met eigen terras in een mooie omgeving! De ligging t.o.v. het stadje en het strand(beide 5 minuten) is perfect. De bungalows liggen tegenover de mooie grote kerk van Naoussa die al van ver te zien is....altijd een goed orientatiepunt! Marina is erg aardig en behulpzaam! Kortom wij hadden hier een prima verblijf!

• 8Ashley17-08-2011

Leuk en gezellig

Het verblijf in het bungalowpark was echt super! Marina is erg vriendelijk en gastvrij, ze is ook erg behulpzaam. De ligging is perfect, dichtbij het centrum en het strand. Alles was erg schoon en netjes en het zag er sprookjesachtig uit. Het was een geweldig verblijf.

• 8M.P. de Haan12-08-2011

Authentiek Griekse appartementen

Mooie ligging tussen het dorp en het strand. Appartementen zijn niet groot, maar wel schoon. Ruime ligging. Lieve, hartelijke gastvrouw. Een plek om te onthouden!

• 8Maurice en Heidi31-08-2010

mooie rustige plek, maar toch centraal.

We waren voor 3 dagen in marina bungalows. Dit is ons zeer goed bevallen. Schone kamers, prima bedden. De douche was wel wat aan de krappe kant, maar ook dit ging uiteindelijk prima! In ieder geval lekker warm water.... Het ontbijt was goed, maar niet heel uitgebreid. Kan me voorstellen dat dat tegen gaat staan als je er langer verblijft! Toen wij er waren midden augustus was het erg rustig op het complex, eigenaresse erg aardig en behulpzaam. Je loopt heel gemakkelijk het gezellige dorpje in. Een echte aanrader!

• 7Ineke + Jan17-07-2010

Rustig, simpel, maar doeltreffend

Een rustig gelegen complex net buiten het gezellige centrum en op loopafstand van het strand. De eigenaresse is erg behulpzaam en "moedert" een beetje over haar gasten. Het ontbijt is sober met weinig variatie. De kamers zijn eenvoudig, met goede bedden en een goede douche. Als je aan het eilandhoppen bent is het gewoon goed, voor een langer verblijf mist het wel wat bijkomende faciliteiten als een zwembad.

• 8Ingrid en Erik05-10-2007

Tweede stop van ons eilandhoppen, midden in het noordelijke plaatsje Naoussa. Paros voelde authentieker dan Mykonos en Santorini. Naoussa is een leuk vissersdorpje met een bootje dat je naar enkele mooie strandjes brengt. Marina is netjes verzorgd, de bazin Marina zwaait zelf de scepter en deed op een dag zelfs onze afwas. De wandeling van ons appartement naar de haven ging door het dorpje met zijn smalle steegjes.

• 10Jeroen Vet29-09-2007

Aantal dagen in Marina bugalows gezeten. Geweldige bungalows, netjes en schoon ingericht. Enorme vriendelijke ontvangst.

• 7Rob24-08-2007

Wat ' stoffige' accomodatie als het actualiteit betreft. De oudere Griekse eigenaresse heeft het zwembad dichtgegooid. ze mikt op rustzoekers en is allergisch voor geluidsoverlast. Ze moedert wat over haar gasten wat wel weer schattig is. Zeer beperkt ontbijt, iedere ochtend excact hetzelfde (cake, zelfgebakken. Jaja!)

• 7Raeves Els16-08-2007

het is een leuke omgeving alleen jammer dat er geen zwembad was en dat de mevrouw een ouwe zeur vrouw was.

• 9Pepe09-07-2007

Prima accomodatie. Eigenaresse Marina doet er alles aan om je verblijf zo goed mogelijk te maken zonder dat ze daarbij opdringerig wordt. We boekten een studio en kregen een supergroot appartement omdat het niet druk was. You book small, you get big was haar motto! Een zwembad zou het helemaal af maken maar dan zal de prijs ook stijgen. En die is nu net zo leuk voor hetgeen je krijgt! Aanrader

Appartement Marina Bungalows info

• Adresgegevens