Appartement Margarita's House

Appartement
Appartement Margarita's House
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Margarita's House voor je op een rij gezet:

59 reviews over Appartement Margarita's House in het Nederlands

Mooi gelegen hotel aan de rand van Naoussa, loop afstand naar centrum, met mooi uitzicht op de baai. Steile heuvel kan omzeild worden door iets om te lopen. Zeer vriendelijk personeel. Goede simpele maar schone kamers, goed bed, redelijke badkamer. Airco maakte helaas een hoog piepend geluid. Klacht hierover werd niet verholpen. Lekker ontbijt met zeer vriendelijke bediening. Ontvangst met welkomsdrankje. Prima prijskwaliteit verhouding. Wij hadden een erg rustige kamer, maar er zijn ook kamers aan een drukke weg.

Dit hotel maakte deel uit van de (TUI) combinatiereis Cycladen 4 eilanden.

Fantastisch uitzicht en de mensen zijn heel behulpzaam.

Wij vonden Paros een prachtig eiland, gezellige haventjes, lekkere restaurantjes aan het water, en mooie stille stranden. Een aanrader!

Prima ontbijt, schoon, vriendelijk personeel en eigenaar.

Niet ver van het centrum maar als je wat ouder bent misschien wel een klimmetje

Tjingo

super hotel, met gastvrij personeel

doetie
13-7-2015

In juni een heerlijke week bij Margarita's house gehad. Genoten van de Griekse gastvrijheid van de familie. Ligt aan de rand van Naoussa en wel een beetje dicht bij de weg, maar daar heb je niet veel last van. Mooi ruim appartement en een prima ontbijt. Echt een aanrader!

fantastische plek

jp
25-6-2014

in een woord geweldig, goede prijs/kwaliteit

wat een echt leuk grieks hotel

Carla Vermeer
18-6-2014

Paros was het eerste eiland van 3 welke we hebben bezocht. Wat een leuk hotel met vriendelijke mensen. We werden al opgewacht door de hotelmanager. Ze stond op de hoek van de straat te wachten op de bus. Echte Griekse sfeer ingerichte kamer achter het zwembad met "eigen" pergola met druivenrank. Simpel ontbijt maar genoeg en als je iets speciaals wilt maken ze het voor je. Geen probleem. Goed schoon. Heel leuk plaatsje, Naoussa. We hebben hier echt genoten. Een aanrader.

Een plaatje van een uitzicht

B en D Schneiders
10-6-2014

Prima hotel met een prachtig uitzicht op de zee.

Een goed ontbijt.

We zaten in Naoussa met zijn leuke haven, op loopafstand vanaf het Hotel.

Busstop aan de overkant.

We hebben een heerlijke week door gebracht op dit prachtige eiland.

Een mooie plek!

Joke
30-6-2013

Een mooi appartementencomplex. Wij zaten bovenin in een goed ingericht appartement met een prachtig uitzicht! Enige minpuntjes waren: het zeer lage hekje om het balkon. Doodeng als je zo hoog zit! En de bedden en hoofdkussens; zo hard! Maar het ontbijt was heerlijk en goed verzorgd. Er is een mooi zwembad met ligbedden en de familie die het runt is zeer vriendelijk. Paros is een zeer mooi, en nog niet zo toeristisch eiland. Naoussa is een leuk plaatsje met veel winkeltjes en restaurantjes.

Erg mooie accommodatie

John Smits'
14-7-2012

Erg mooi Appartement/hotel, fraai ze bad, erg rustige omgeving.

Naar Naoussa lopen in zo'15 minuten. Is wel redelijk steil heuveltje te overwinnen. Vanaf centrum is taxi te overwegen. Kost 5 euro.Erg gezellig plaatsje. Omgegespt ijk te zien dat Paros niet door meer toeristen word bezocht.is namelijk op hele eiland erg rustig. Is veel te zien en nog ongerept.

Greetings to Katherina and family we have a verry plessant time hope te see you again. Hope that you get more custumors.

Prima accomodatie, ontbijt en vriendelijkheid

Lenie & Gerard Vleeming
25-6-2012

Wij verbleven van 21 t/m 28 mei 2012 bij Margarita's House en zijn daar uitermate tevreden over. Door kleinschaligheid en zeer vriendelijkheid was het aangenaam daar te zijn.De bedden zijn prima evenals het uitgebreide ontbijt.Ook werd er alle dagen schone handdoeken en beddegoed gewisseld. De douche was ruim. Leuk zwembad. Wij vinden deze accomodatie zeker een aanrader. Ook een mooi en nog niet zo super toeristisch. Een prima eiland om met scooter te verkennen.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Margarita's House in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Margarita's House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.