Géén boekingskosten

Appartement Margarita's House

GriekenlandCycladen eilandenParos

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Margarita's House voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 56 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

60 Reviews over Margarita's House

• 8Alexander05-08-2017

Leuk complex, mooi uitzicht,vriendelijk personeel

Mooi gelegen hotel aan de rand van Naoussa, loop afstand naar centrum, met mooi uitzicht op de baai. Steile heuvel kan omzeild worden door iets om te lopen. Zeer vriendelijk personeel. Goede simpele maar schone kamers, goed bed, redelijke badkamer. Airco maakte helaas een hoog piepend geluid. Klacht hierover werd niet verholpen. Lekker ontbijt met zeer vriendelijke bediening. Ontvangst met welkomsdrankje. Prima prijskwaliteit verhouding. Wij hadden een erg rustige kamer, maar er zijn ook kamers aan een drukke weg. Dit hotel maakte deel uit van de (TUI) combinatiereis Cycladen 4 eilanden.

• 9Joke06-06-2017

Prachtige locatie en het is super schoon .

Fantastisch uitzicht en de mensen zijn heel behulpzaam. Wij vonden Paros een prachtig eiland, gezellige haventjes, lekkere restaurantjes aan het water, en mooie stille stranden. Een aanrader!

• 8Marion06-09-2016

heerlijk hotel met prachtig uitzicht over de baai

Prima ontbijt, schoon, vriendelijk personeel en eigenaar. Niet ver van het centrum maar als je wat ouder bent misschien wel een klimmetje

• 9doetie13-07-2015

super hotel, met gastvrij personeel

In juni een heerlijke week bij Margarita's house gehad. Genoten van de Griekse gastvrijheid van de familie. Ligt aan de rand van Naoussa en wel een beetje dicht bij de weg, maar daar heb je niet veel last van. Mooi ruim appartement en een prima ontbijt. Echt een aanrader!

• 8jp25-06-2014

fantastische plek

in een woord geweldig, goede prijs/kwaliteit

• 8Carla Vermeer18-06-2014

wat een echt leuk grieks hotel

Paros was het eerste eiland van 3 welke we hebben bezocht. Wat een leuk hotel met vriendelijke mensen. We werden al opgewacht door de hotelmanager. Ze stond op de hoek van de straat te wachten op de bus. Echte Griekse sfeer ingerichte kamer achter het zwembad met "eigen" pergola met druivenrank. Simpel ontbijt maar genoeg en als je iets speciaals wilt maken ze het voor je. Geen probleem. Goed schoon. Heel leuk plaatsje, Naoussa. We hebben hier echt genoten. Een aanrader.

• 8B en D Schneiders10-06-2014

Een plaatje van een uitzicht

Prima hotel met een prachtig uitzicht op de zee. Een goed ontbijt. We zaten in Naoussa met zijn leuke haven, op loopafstand vanaf het Hotel. Busstop aan de overkant. We hebben een heerlijke week door gebracht op dit prachtige eiland.

• 9Joke30-06-2013

Een mooie plek!

Een mooi appartementencomplex. Wij zaten bovenin in een goed ingericht appartement met een prachtig uitzicht! Enige minpuntjes waren: het zeer lage hekje om het balkon. Doodeng als je zo hoog zit! En de bedden en hoofdkussens; zo hard! Maar het ontbijt was heerlijk en goed verzorgd. Er is een mooi zwembad met ligbedden en de familie die het runt is zeer vriendelijk. Paros is een zeer mooi, en nog niet zo toeristisch eiland. Naoussa is een leuk plaatsje met veel winkeltjes en restaurantjes.

• 9John Smits'14-07-2012

Erg mooie accommodatie

Erg mooi Appartement/hotel, fraai ze bad, erg rustige omgeving. Naar Naoussa lopen in zo'15 minuten. Is wel redelijk steil heuveltje te overwinnen. Vanaf centrum is taxi te overwegen. Kost 5 euro.Erg gezellig plaatsje. Omgegespt ijk te zien dat Paros niet door meer toeristen word bezocht.is namelijk op hele eiland erg rustig. Is veel te zien en nog ongerept. Greetings to Katherina and family we have a verry plessant time hope te see you again. Hope that you get more custumors.

• 9Lenie & Gerard Vleeming25-06-2012

Prima accomodatie, ontbijt en vriendelijkheid

Wij verbleven van 21 t/m 28 mei 2012 bij Margarita's House en zijn daar uitermate tevreden over. Door kleinschaligheid en zeer vriendelijkheid was het aangenaam daar te zijn.De bedden zijn prima evenals het uitgebreide ontbijt.Ook werd er alle dagen schone handdoeken en beddegoed gewisseld. De douche was ruim. Leuk zwembad. Wij vinden deze accomodatie zeker een aanrader. Ook een mooi en nog niet zo super toeristisch. Een prima eiland om met scooter te verkennen.

Appartement Margarita's House info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden