Hotel Manos

GriekenlandCycladen eilandenParos

8.3FantastischScore uit 15 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+32/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 15 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

15 Reviews over Manos

• 8Laura18-07-2019

Eenvoudig maar top

Als kritische gast kan ik zeggen dat ons verblijf in dit hotel fijn en prettig was! Schoon is het inderdaad en aardige mensen. De kamers zijn eenvoudig, het matras is fijn, airco werkt goed, koelkastje op de kamer, kortom ik heb hier prima geslapen. Mijn kinderen van 14 en 15 hadden niets te klagen. Neem in acht dat je naar een eenvoudig grieks hotel gaat, dan valt niets tegen. Wij gaan echt weer terug! En dit laatste is uitzonderlijk want wij zijn nogal kritisch.. Paros is oogverblindend mooi! Wel erg dure winkeltjes, dat vonden wij erg jammer maar door de gezellige sfeer verdwijnt dit naar de achtergrond. Onze score is een dikverdiende 8,5!

• 10Martine17-07-2018

super hotelletje

was de 2 de keer in hotel Manos op evenveel jaar en ja ik wil al terug . van ontvangst tot ontbijt, netheid , service , onderhoud van tuin , alles was top

• 9P de Wolf09-06-2018

Heerlijk knus hotel

Heerlijk knus hotelletje. Prima ligging. Aardige eigenaren die je t graag naar wens maken. Goed ontbijt Bloemrijke tuin, goed onderhouden. Schoon.

• 8Lux_Tourist12-05-2017

Klein 3 sterren familie hotel. Heel erg goed voor de categorie 3 sterren. Kamers zijn super schoon (worden elke dag grondig schoongemaakt). Eigenaars wijn heel erg vriendelijk en gastvrij.

• 10Martine07-07-2016

super leuk hotel

super leuk hotel mooie gelegen dicht bij het centrum van Naousa .( enige opmerking iedereen schrijft op 5 min wandelen wel ik denk dat het allemaal snelwandelaars zijn want op 5 min kan je het echt niet doen) trek der maar een dikke 10 min voor uit wat niet wegneemt dat dit dus nog steeds dicht bij het centrum is waar je alles vind bakker ,leuke restaurantjes, bootje naar andere stranden en winkeltjes ja veel winkeltjes in de gezellige straatjes van Naousa bij aankomst kwam de eigenaar onmiddellijk de trappen af om je te helpen met de bagage en kreeg je een drankje aangeboden zodra je in de receptie was
    hotel zelf is goed onderhouden en heel leuk ingericht met mooi terras waar je kan ontbijten onder de vele bloemen die je trouwens over heel het hotel terug vind en super vriendelijke uitbaters die je met elke vraag graag uitleg of info geven en niet te vergeten Maria die voor het ontbijt zorgt ( mooi gepresenteerd en ruime keuze van Griekse producten en steeds ook vers fruit altijd met een glimlach en steeds tot je dienst mooie gezellige kamer , goed werkende airco , leuk terras tussen het groen , die goed onderhouden werd door de poetsvrouwen
    ook zeker de rest van het eiland gaan verkennen is echt de moeite waard en Anti Paros ook en de strandjes met het bootje 1 ding is zeker als ik ooit nog eens Paros aandoe dan is het in hotel Manos echt een super verblijf gehad daar

• 8P&T31-07-2014

Goed gelegen

Goed en uitgebreid ontbijt Kamers waren ruim en schoon Personeel was vriendelijk

• 8Ingrid Claes01-08-2013

charmant hotel op wandelafstand van Naoussa

We waren in Manos hotel als onderdeel van een combitrip naar de Cycladen.Het hotel ligt langs de weg naar Naoussa stad, 10 minuutjes wandelen.Gezellige, nette kamers met balkon of terras, propere badkamer (de typische Griekse douche met gordijn vlakbij het toilet). De airco op onze kamer was kapot, maar we kregen een ventilator in de plaats.Vriendelijke uitbaters, heel lieve ontbijtdame, supervriendelijke poetsvrouwen.Zalig ontbijt op het terras. Enige minpunt was voor ons dat er nauwelijks plaats was aan het zwembad als we na een dagexcursie nog wat wilden plonsen, er staan slechts 7 ligstoelen. Zwembad zelf wel netjes en aangenaam.Toffe sfeer in Naoussa, vooral 's avonds. 2 dagen quad gehuurd om eiland te verkennen,1e dag dorpen in het Oosten bezocht, 2e dag Parikia en omgeving.Maria Beach vonden wij niets, er zijn leukere strandjes verspreid over het eiland.Lefkes en vooral Kostos vonden wij heel gezellig om door te wandelen.Paros is een charmant eilandje.

• 8Hugo Hons26-07-2010

Een geslaagd verblijf!

Heel net en pittoresk hotel, mooi onderhouden tuin, lekker ontbijt wordt geserveerd op terras overdekt met bloemen, heel grote en propere familiekamer, ruimte aan zwembad niet erg groot maar ok, strand nabij en andere stranden te bereiken met bootnavette, uitstekend gelegen vlakbij het supergezellige Naoussa, vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit heel goed! Wij zouden hier zeker terugkomen!

• 10Gerlinde30-08-2008

Klein Fein und sehr SAUBER

Sehr nettes Hotel sehr sauber und sehr freundlich gute Lage geiegnet besonders für Paare liebe zum Detail in der Ausstattung

• 9Linda11-07-2008

Prima toeven als je uit wilt rusten en genieten

Aan de kant van de weg kan het wat rumoerig zijn. Aardige mensen, prima ontbijt, ligt bijna in het gezellige Nassoua!

Hotel Manos info

• VerzorgingLogies-ontbijt