Hotel Livadia

2 reviews over Hotel Livadia in het Nederlands

Favoriete verblijfplaats

Ronny DS
30-6-2016

Geweldig vertoeven op caféterras op het strand met uitzicht op de baai.

Gereisd Met partner in mei 2016

Livadia al jaren een topper

rdeswert
5-9-2015

Geweldig uitzicht - zonsondergang - over de baai van Parikia. Tof rustig terras op het strand. Bediening zeer minitieus. Lekker om een drankje te nuttigen maar ook een zeer goede keuken met authentieke Griekse gerechten. En dan uiteraard nog het Hotel zelf. Niets aan te merken. Giannis en Xanthi weten hun zaak netjes te runnen.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Livadia in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Livadia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.