Hotel Krotiri Bay

Kleine hotelsWeer vandaag22°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Krotiri Bay voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Krotiri Bay in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prachtige plek!!

Solange Davidse
17-9-2013

Echt een aanrader. Zo'n mooi uitzicht en zo'n prachtige accomodatie. Heel sfeervol ingericht. Op het terras staan prachtige lounge bedden van waaruit je kunt kijken naar de mooie baai. Je ziet de veerboten komen en gaan. Je kunt lopend naar het strand en naar het dorp. Gelijk beneden op het strand is een hele leuke strandtent waar je heerlijk kunt lunchen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Krotiri Bay in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Krotiri Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.