Appartement Kaptain Nikolas ***

Appartement Kaptain Nikolas
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Kaptain Nikolas voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Kaptain Nikolas in het Nederlands

Warme en hartelijke ontvangst, in een ruim appartement, leuk -en vooral compleet!- ingericht en prachtig gelegen aan een baai. (nog) geen zwembad, maar: straat oversteken en je springt de zee in! Centrum van Naoussa op 5 minuten lopen. 's ochtends lekker ontbijten op de veranda met uitzicht op de baai. Als je op Paros bent zeker een aanrader!

Al 2 jaar genieten wij van dit prima, zeer schoon, Met en

Ingrid Stikkel en Ron Kalkhoven, 29-3-2005

Al 2 jaar genieten wij van dit prima, zeer schoon, onderkomen. Met vliegtuig,(wachttijd)boot en bus een vrij lange tocht (12 uur!) en misschien niet echt iets met kleine kinderen, maar de ligging (net buiten het centrum) is geweldig. Omdat wij scooters huren, kun je overal heen; bussen zijn goed. Kaptain Nikolas is een rustige lokatie vlak aan een kleine baai; dus niet voor degenen die een bruisende uitgaans-omgeving verwachten. Dit jaar gaan we weer!

Ligging aan mooie baai en personeel is zeer attend! Een

j.scholtens Leeuwarden, 11-1-2004

Ligging aan mooie baai en personeel is zeer attend! Een echte aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Kaptain Nikolas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kaptain Nikolas in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kaptain Nikolas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kaptain Nikolas scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.