Hotel Kanale's

10 reviews over Hotel Kanale's in het Nederlands

Super!

Juliette,
3-7-2018

Super!!! Alles erg schoon, vriendelijk personeel en herderlijk eten ! Super service, ook aan het zwembad. Zwembad heel erg mooi en schoon. Ligging een dikke 10. Ongeveer 2 min lopen naar het centrum maar dan heb je ook wat. Erg mooi uitzicht over de zee vanuit het restaurant. Wij hadden een hele mooie kamer met 2 verdiepingen. Het is misschien wat prijzig maar je krijgt echt waar voor je geld. Ik heb ook nog nooit zo'n lekker, vers en uitgebreid ontbijt gehad!

Gereisd met partner in juli 2018

Wij zijn hier in september 2009 2 weken geweest.

Hele leuke vakantie gehad. Naoussa is gewoon leuk.Kanales is een vier sterren hotel maar de kamers eerder drie sterren. Service is goed.

Elke dag schone handdoeken en om de dag schone lakens is goed. Het ontbijt

is voor griekse begrippen erg goed.

Gereisd met partner in september 2009
2005

We hadden in de gids gezien dat het een klasse A appartementen complex was. Maar wat viel dat verschikkelijk tegen. We zaten onder in, langs de weg, zonder enig uitzicht. Als ze boven ons naar het toilet gingen was het of er een rivier van water voor bij kwam, je werd dat ook iedere keer in de nacht wakker. Verder moest je ongeveer boven het toilet staan om te kunnen douchen en liep het water uit de douch.

De verschillende appartementen zijn met een deur verbonden, als de buren 's avond in de kamer zijn en jij probeert te slapen kun je dat vergeten. Je kunt de gesprekken volledig volgen en er komt enorm veel licht langs die deur naar binnen.

Het strand waar mee geadverteerd wordt waar ze zogenaamd dicht bij zitten is ongeveer 20 meter lang en vies. Omdat ze een eindje verder de haven aan het uirbreinden zijn.

En het is een behoorlijk eindeje lopen naar het centrum.

Gereisd anders in oktober 2005

Zeer leuk opgezet complex

Gea en Conno
22-4-2005

Zeer leuk opgezet complex. Typisch gebouwd op de cycladen stijl. Je loopt door de witte gebouwen heen als waren door de kanalen van het gebouw. De bar is 's-avonds erg gezellig, met name door de geestige barmannen. Met name Tynos. 's Ochtend is er een lekker ontbijt. Het zwembad is wat klein en koud, maar toch lekker voor de verfrissing. Het plaatsje Naoussa is gezellig, met veel tavernes en winkeltjes. Aan het kleine haventje kan je ook lekker eten. Het kan er alleen behoorlijk waaien. Al met al een zeer leuk eiland, maar niet voor langer dan 8 dagen. Daar is het te klein voor.

Gereisd anders in april 2005
2004

Super accommodatie in Naoussa, gelegen op 5 minuten lopen van het centrum. Op ongeveer 500 mtr ligt een strand (niet het mooiste strand van Paros, maar toch..) Het complex zelf ligt op een helling waardoor bijna alle appartementen een mooi uitzicht hebben op de zee. Het ontbijt is prima en kan vanaf het dakterras met zijn meer dan schitterende uitzicht genuttigd worden. Het personeel is erg aardig. We hadden logies geboekt, maar het ontbijt kregen we er voor niks bij... Paros als eiland is een absolute aanrader. Indien je niet dit complex neemt,neem in ieder geval niet een accommodatie in de hoofdstad Parikia, Naoussa is veel leuker. Antiparos is ook een aanrader voor een dagtrip.

Gereisd anders in oktober 2004

Goed verzorgde appartementen

Sheila en Cor.
26-9-2004

Goed verzorgde appartementen. Het geheel ziet er prima uit. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader.

Gereisd anders in september 2004

Erg speels opgezet complex, de eerste dag denk je dat je verdwaalt met alle trappen en gangetjes, maar dat went snel. (Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn) Erg plezierige ontvangst, terwijl je een drankje krijgt worden je koffers naar je kamer gebracht. Nette kamer met een zeer nette badkamer (zeker voor griekse begrippen) Fijn zwembad en fijne zonneterassen, waarbij je niet op een kluitje rond het zwembad hoeft te liggen.

Naoussa is een leuk plaatsje met een aantal prima taverna's. Het Santa Maria strand is op de scooter prima te bereiken.

Gereisd anders in september 2004

Tegen de verwachtingen in een prima accomodatie, heel gezellig complex, dichtbij gezellige centrum van Naoussa, zeer goede service! Prima kamer, we hadden zelfs het geluk dat we een bubbelbad hadden: ongekend in Griekenland! Verder mooi uitzicht en zeker het geld waard!

Gereisd anders in september 2004

Wij vinden dat dit appartement echt wel vier sterren waard is. Het is het gezelligste appartement waar we ooit zijn geweest, het personeel is echt heel erg aardig. Het complex ligt heel mooi, je kijkt over zee en Naoussa. Het is er heel sfeervol binnen, met lounges en een heel gezellige bar/restaurant met terras, waar je wat kunt eten en hele lekkere cocktails kunt drinken. Ook wordt hier 's morgens het ontbijt geserveerd, wat heel goed en uitgebreid is. Er is een erg leuk zwembad met enkele ligbedden met heerlijke dikke matrassen. De kamers zijn netjes en mooi schoon. Als je naar Paros gaat is dit appartement echt een aanrader.

Gereisd anders in juli 2004
2003

Leuk, klein complex

Melissa
20-11-2003

Leuk, klein complex. App. geschikt voor MAXIMAAL 2 personen. Stelt weinig voor.. zelf koken doe je er echt niet. Geen bank, alleen bedden en een kast.

Mooi strand met de bus is Golden Beach. Ontbijt kun je ter plaatse nuttigen en betalen erg goed. Let op, ze kennen hier een rustperiode. Van 15.00 - 17.30 uur mag je niet bij het zwembad en als je er wel ligt moet je je mond houden...dit ivm mensen die hun acco rond het zwembad hebben. Dus niks voor jongeren..

Gereisd anders in november 2003

We hebben een aantal aanbieders voor Kanale's voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kanale's in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kanale's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.