Géén boekingskosten

Appartement info

7 Reviews over Ikia studios

• 10babec15-06-2010

très agréable

jolis appartements bien décorés , services impeccable, très bon accueil d'Anna, les appartements sont situé dans le village d'Aliky un joli petit village en bord de mer plages tavernes et commerces tout près des locations , petit jardin arboré avec barbecue et espace conviviale , j'y retourne tous les ans depuis 8 ans

• 10marieke27-05-2010

griekse gastvrijheid

Een plek voor mensen die van griekse gastvrijheid houden. Rust, afgewisseld met gezelligheid en een geweldige eigenaresse en haar familie. Zij zullen je bij alles helpen, en altijd voor je klaar staan. Wij komen al 5 jaar hier, en vinden hier een thuis. Het dorpje is klein, maar gezellig.

• 10annick23-11-2009

Très beau studio, joli village de pêcheur grecque

la Proprio est réellement super accueillante parle le FR, et toujours disposez à vous aider. Studios quasi neufs, bien aménagés, avec un très beau jardin avec coin cuisine extérieure (barbecue, four à pizza, cuisine, ...) . Ce trouvant à quelques mètre du centre du petit village de pêcheur d'Aliki, qui a su garder sa typicité grecque. A conseiller

• 7Harry17-10-2009

NOOIT MEER

We zouden om 11 uur aankomen en hier ook melding van gemaakt. Echter er was niemand aanwezig. De eigenaresse was zelfs niet in het dorp. Na veel gedoe is ze na één uur gekomen en vertelde dat ze geen kamer voor ons had. En dat terwijl ik al een half jaar van te voren een reservering gemaakt had. Ze bracht ons onder in een geheel ander complex voor één nacht en de volgende dag kregen we een kamer in het juiste complex. We hebben veel tijd verspild met wachten en verhuizen. Nadat we in het juiste complex met verschillende gasten spraken, bleek dat iedereen eenzelfde verhaal had, kamer niet beschikbaar, elders ondergebracht etc.etc. Kortom: gewoon overboekt of een chaotische organisatie. Ik kreeg geen rekening en moest zelf uitrekenen hoeveel ik verschuldigd was. Ga er niet heen want je kunt er niet van opaan. De eigenaresse lijkt heel aardig maar liegt alles aan elkaar.

• 9Dirk07-09-2009

om terug te doen

Mooie, nette en ruime appartementen. Rustig gelegen maar toch vlakbij mooie stranden op wandelafstand, tavernes. Dagelijkse schoonmaak. Goedkoop. Bovendien verwend worden door een lieve en bezorgde gastvrouw Anna Kouda. Wat wil een mens nog meer ? Hier ga ik zeker nog naartoe.

• 9Hans Huisman17-11-2006

Hardstikke leuk en mooi verzorgd appartementencomplex in een leuk dorp in het zuiden van Paros, vlakbij prachtige en rustige stranden. Anna, de eigenaresse is een toppertje, en vreselijk lief. Als ik op Paros ben logeer ik altijd hier. Geen oude rotzooi, alles in hoge kwaliteit en smaakvol ingericht. Een aanrader. Het is ook een leuk gebied om wandelingen te maken langs de kust en leuke kleine strandjes te ontdekken.

• 9Hans Meijer02-10-2006

Hebben genoten van ons verblijf in het kleinschalige appartementencomplex IKIA. Eigenaresse Anna is een hele lieve en gastvrije schat en weet precies wat haar trouwe gasten willen. Schoon en bijzonder ruim zijn haar kamers, heerlijke bedden en meerdere balcons of terassen.In september was het vrij rustig en konden we uitkiezen welke kamer wij het liefste wensten. In het hoogseizoen daarentegen moet je al een jaar van tevoren reserveren! Het geheel is zeer betaalbaar, afhankelijk van het seizoen. Kortom.... doen !!!!!

Appartement Ikia studios info