Hotel Hermes

3 reviews over Hotel Hermes in het Nederlands

wat een topper

l.rijff
19-3-2011

Dit was de beste vakantie die we ooit hebben meegemaakt! personeel zo vriendelijk en behulpzaam. Het eten was er fantastisch! De kamers waren heel schoon. En een prima omgeving. We kregen elke dag schone handdoeken. En schoongemaakt werd er ook elke dag!

mijn dochter en ik hebben hier 1 nacht gelogeerd, gereserveerd via booking.

toen we aankwamen wist de eigenaar onze achternaam! zeer gastvrije ontvangst, erg aardige jonge eigenaarsechtpaar, vlak bij de haven, superschone kamer met airco.

ontbijt, met op de achtergrond een aangenaam klassiek muziekje, was zeer karig.

zeer de moeite waard!

Eenvoudig maar netjes en functioneel hotel zonder luxe, gerund door een jong, uitermate vriendelijk echtpaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hermes in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hermes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hermes scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.