Hotel Eri

7 reviews over Hotel Eri in het Nederlands

gastvrij en schoon hotel

PLU
28-9-2016

de beheerders van dit hotel, Eleni en Michael, zijn zeer gastvrije mensen, die heel hard werken. De rest vh personeel overigens ook. met resultaat. Het is er brandschoon op welk moment van de dag je er ook binnenstapt. Hotel niet nieuw maar goed onderhouden. Prima kamers. Wel gehorig. Lekker zwembad, met handdoekenservice, uitstekende ligbedden en grote parasols. Uitgebreid ontbijt. Ook als wij als groep heel vroeg op moesten stond alles altijd klaar. Ligging hotel: prachtig uitzicht. Naar zee is ongeveer 10 min lopen. Het centrum van het stadje Parikia is ongeveer 20 min lopen. Als ik nog eens naar Paros ga zou ik hier zeker nog een keer willen logeren.

We hebben ons prima thuis gevoeld in dit hotel. Alles keurig verzorgd en vriendelijk en behulpzaam personeel. In de verte uitzicht op zee en de haven. Rustig gelegen met verkorte looproute door de velden naar het centrum.

Mooi Hotel

Willem
4-7-2012

Tijdens eilandhoppen (Santorini, Nxos, Paros), hebben wij 4 dagen in hotel Eri overnacht. Een mooi gelegen hotel op 10 minuutjes lopen naar het centrum van Paros. Er is een paadje aangelegd zodat je niet over de weg hoeft te lopen naar het centrum. De kamers zijn netjes ingericht, voorzien van ijskastje, airco, kluisje en TV. Ook wifi (free) is aanwezig. Eenvoudig buffetontbijt, maar met overheerlijke cake gebakken door Helena zelf. Personeel is zeer vriendelijk. Mooi ingerichte tuin en zwembad met voldoende ligbedden, parasols en tafeltjes.

Een aanrader om te verblijven.

Paros stad of Parikia is een leuk plaatsje waar je heerlijk kan slenteren door de nauwe straatjes.

Aan te raden!

Fam.matthys - Belgiê
7-7-2011

Prachtig kleinschalig hotel. Heel rustig.Vriendelijk en zeer gedienstig personeel.Prima ligging. Ontbijt sober maar verzorgd.

fijn hotel

Romy
12-6-2011

Wij zijn in juni 2011 in dit hotel geweest en hebben een super verblijf gehad. Op loopafstand van het strand en de boulevard en de ferry. Nette en schone kamers en vriendelijk personeel. Wij waren een x te laat voor het ontbijt en toen werd er snel van alles voor ons klaar gezet zodat we toch nog konden ontbijten. Ze spreken goed engels en helpen waar ze kunnen.

Het hotel is rustig gelegen en heeft een lekker zwembad met ligbedden en parasols. De kamer die wij hadden was ook prima, alleen zijn wij nogal lang en hadden de bedden een hoge achterkant waardoor we een beetje krap lagen. Dit zijn we echter op veel plekken tegen gekomen en is dan ook een te verwaarlozen minpuntje.

2007

We zijn hier in augustus 2007 geweest

Mario en Hester
29-8-2007

We zijn hier in augustus 2007 geweest. Prima hotel met zeer vriendelijke bediening. Schone kamers, prachtig zwembad en mooie tuin. 10 minuten lopen naar het centrum via een wandelpad dat hier extra voor aangelegd is om niet via de drukke weg te hoeven gaan. Wij hebben ons hier prima vermaakt. Parikia heeft overigens een leuk centrum met veel winkeltjes en leuke restaurants en bars.

2006

Mooi hotel, schoon en vriendelijk personeel

Hetty v an der Peet
9-10-2006

Mooi hotel, schoon en vriendelijk personeel. 20 minuten lopen naar de haven en de restaurantjes. Bushalte en supermarkt vlakbij. Als je een kamer huurt dan vragen met uitzicht op zee en zwembad. Lekker ontbijt buiten onder de pergola met uitzicht op zee.

Zeker de moeite waard om hier naar toe te gaan. Als je foto's wil zien, kan je mij mailen

We hebben een aantal aanbieders voor Eri voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eri in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.