Hotel Contaratos Beach

Griekenland, Cycladen eilanden, Paros

8.1Fantastisch

39 reviews over Hotel Contaratos Beach

• 8AMJ15-09-2016

Prima centraal gelegen hotel met zwembad en strand

Ontbijt was goed. Kamers netjes en schoon. Diner is goed en betaalbaar. Personeel is servicegericht. Veel Fransen en Scandinaviërs als gasten, prima voor wat grotere kinderen. Voor kleinere kinderen is het wellicht wat minder geschikt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10cjzumbrink21-06-2013

plek om niet te vergeten

Werkelijk een prima hotel. De plek is fantastisch,het personeel oplettend,vriendelijk en behulpzaam, en alles zo schoon en een zeer verzorgd ontbijt. We hebben er ook een paar keer s,avonds gegeten.Ook heerlijk. Fijn zwembad .Aan het strand. Stoelen en bad lakens daar van het hotel. Een aanrader !

Gereisd met partner in juni 2013

• 9A. van Eeten11-08-2012

heel fijn hotel

We hebben genoten van ons verblijf in Contaratos Beach. We hadden een mooie kamer met een leuk terras en mooi uitzicht, een fijn zwembad en goed eten en drinken. Vriendelijk personeel. De ligging was ook helemaal goed: recht aan de zee en een klein stukje lopen en je was in Naoussa: een heel gezellig plaatsje.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Martin27-06-2012

Heerlijke plek!

Het is toch altijd afwachten als je via een reisgids een hotel boekt. Hotel Contaratos Beach in Naoussa, Paros overtrof echter onze verwachtingen! Het is een heerlijk hotel met een staf waarvan de meeste leden er al heel lang werken, meer een soort "familie" dus! Prima kamer die dagelijks schoongemaakt wordt en zelfs het beddegoed en de handdoeken worden dagelijks verschoond! Het hotel heeft een heerlijk strand voor de deur; er loopt wel een weggetje tussen het hotel en het strand maar dat is helemaal niet hinderlijk. Het grote, schone zoutwaterzwembad is ook het vermelden waard! De gastvrijheid van het personeel is hartverwarmend, we voelden ons elke dag zeer welkom. Op één van de laatste dagen van ons verblijf trouwde de dochter van één van de eigenaren en we kregen bij vertrek zelfs nog "wedding candies" mee, gewikkeld in kant en lintjes van de stof van de trouwjurk. Samen met de grote schoonheid van het eiland is dit hotel zeker een reden om terug te keren!

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Watering van21-06-2012

goed hotel

nette kamers, goede ligging aan strand, mooi hotel, zwembad voor de deur.. zeker een aanrader, in tegenstelling tot eerdere berichten, prima ontbijt, lekker eten en hulpvaardig personeel..... niks te klagen gehad. stukje lopen naar centrum, maar als je er bent maakt dat alles goed...

Gereisd met partner in januari 2012

• 9elha21-06-2012

erg mooi hotel

Het hotel ligt geweldig, zo aan strand de bedjes zijn gratis en de handdoeken ook. Ontbijt was keurig verzorgd en wat de controle betreft niets van gemerkt er werd alleen gekeken of alles nog voldoende was. Personeel was erg vriendelijk. Lakens en handdoeken iedere dag schoon, waar krijg je dit. Wij komen hier graag terug.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Lukas02-10-2011

Goed hotel, schone kamers en vriendelijk personeel

Het is een prima hotel, met een strand voor de deur en het centrum is op loopafstand. De kamers zijn schoon, het ontbijt eenvoudig maar goed en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Gerda02-09-2011

Super hotel!

Wij zijn hier 2 weken geweest in augustus en hebben het prima gehad. Wij snappen de negatieve commentaren niet. Het personeel is absoluut zeer vriendelijk en doen alles voor je. Het is denk ik maar net hoe je jezelf opstelt... Er zit een goede keuken bij het hotel. Echt, de moussaka is heerlijk! Elke dag wordt de kamer netjes schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Ook het complex wordt keurig onderhouden. Het strand is aan de overkant van het hotel. Voor gasten zijn de bedjes gratis. Ze komen zelfs je drankje en tosti o.i.d. brengen op het strand! Kortom, ik zou niet weten waarom je hier niet naartoe zou gaan. Het is denk ik 1 van de mooiste complexen in Naoussa.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Kees Houtepen11-08-2011

prima hotel

Prima hotel , luxe kamers met prima badkamer goed werkende airco.Personeel WEL vriendelijk het is maar hoe je zelf bent tegenover de mensen die er werken. Ontbijt is voor griekse begrippen ook goed, wel iedere dag vers brood alleen wel iedere dag hetzelfde maar wel redelijk uitgebreid. Ligbegjes op het strand gratis en handdoeken voor op het strand €1,- per stuk

Gereisd met partner in juli 2011

• 7GdB18-07-2011

Geen hoge verwachtingen hebben

Op zich een prima hotel, we hadden een mooie grote kamer, het zwembad is prima en er ligt een klein strandje voor de deur. Ook de ligging tov het centrum van Naoussa is prima, 15 min. lopen. Naoussa zelf is erg leuk, een aanrader! De vriendelijkheid van het personeel laat te wensen over alsook de kwaliteit van het ontbijt.. Als ze deze punten aanpakken, zou het een hele vooruitgang zijn.

Gereisd met partner in juni 2011

Hotel Contaratos Beach info