Hotel Chroma Villas

GriekenlandCycladen eilandenParos

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Chroma Villas voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 16 reviews
+30/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 16 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
Meer hotel infoTonen op kaart

16 Reviews over Chroma Villas

• 9Sjaak22-07-2016

Mooi Hotel, vriendelijk en gastvrij personeel

Mooi hotel, 2 zwembaden altijd wel plaats, zeer uitgebreid en goed ontbijt niet ver van centrum voor een beetje leuk strand wel vervoer nodig. Wij hebben het hier 3 weken prima naar ons zin gehad, waarvan de eerste 11 dagen met onze vrienden. Personeel zeer vriendelijk en houden van een lolletje, s'avonds niet echt levendig omdat de meeste gasten naar centrum gaan. Wel belangrijke informatie is dat de consumpties in het hotel en op het eiland niet goedkoop zijn dus een beetje dikke portemonnee is wel nodig. Nadeel de reistijd om op het eiland te komen i.v.m. boot. Hotel zeker een aanrader als je plannen heb om naar Paros te gaan.

• 9a_biezen4214-09-2015

Geweldig rustig hotel en een zeer goed ontbijt

Vriendelijk personeel en goede kamers bediening en ontvangst zeer correct

• 9Piet10-10-2014

Fijn hotel

Hotel Chroma in Paros is een fijn hotel: mooie zwembaden, gezellige ontbijtruimte, goed ontbijt, maar vooral vriendelijk personeel! Na een val bij het zwembad, bracht de manager mij op zondagavond naar een particuliere kliniek in Parikia alwaar foto's zijn gemaakt van mijn voet en waar ik ook behandeld ben. Ze heeft alles betaald! Wat een klantvriendelijkheid!

• 7Heidi19-10-2013

Klein gezellig hotel

Leuk en gezellig klein hotelletje net buiten het centrum. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het stadje en 20 naar het strand. Dat is wat minder maar wisten we van te voren. Personeel is vriendelijk, twee zwembaden en genoeg ligbedden. Bedden zijn wel hard. Ontbijt prima genoeg keuze. We waren hier aan het einde van het seizoen dus het hotel zat niet vol. Kamer verder prima, goede airco en koelkast op de kamer, gratis kluis.

• 8Weber27-06-2013

Leuk hotel

Bij hotel Chroma voel je je welkom. Vooral het ontbijt is super! De ligging van het hotel viel ons wat tegen. Niet zozeer de afstand naar strand en centrum, maar het feit dat de weg niet vlak is. We zijn 3 nachten in hotel Chroma geweest en hebben het goed naar ons zin gehad

• 8Karin en Joop13-05-2013

Mooi hotel, 10 minuten lopen naar centrum

We waren er drie nachten en hadden een mooie ruime kamer, bedden wel zo hard als een plank. Het was nog erg rustig in het hotel dus was wat saaie boel maar uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk ontbijt en twee mooie zwembaden. Kortom: prima hotel ! Het is 10 minuten lopen naar het zeer mooie centrum met gezellige haven.

• 8Maartje08-08-2012

Leuk hotel

Leuk hotel. Personeel allemaal erg vriendelijk. 2 zwembaden aanwezig, dus altijd plaats om ergens te liggen. Kamer is ook prima vertoeven. Ligt wel wat verder van het centrum, maar 500m van het hotel zit een scooterverhuurstation waar de voor slechts € 34,- voor 2 dagen een scooter huurt. Op het eiland is genoeg te doen voor 2/3 dagen, daarna heb je het meeste wel gezien.

• 8Ninna22-02-2012

Lief mooi vriendelijk hotel

Afgelopen zomer 2011 zijn wij wezen eiland hoppen. Dit was ons eerste hotel. Wat een vriendelijk personeel! Ze leggen alles uit, lopen met je mee naar je kamer etc. Het ontbijt is goed. Lekkere broodjes: stokbroden etc. Ook muffins, cakejes en andere zoetigheden. Verschillende muesli, yoghurt, kwark, fruit, vlees en zoetwaren. De kamers waren qua prijs / kwaliteit in goede staat. Leuk balkonnetje. Ruime badkamer. Geen last van andere gasten. Niet gehorig! De beide zwembaden zijn groot en mooi. Altijd plek voor een ligbedje en heerlijk in het zonnetje. Het is ongeveer 5 a 10 minuutjes lopen naar het haventje/centrum. Tip: Neem een taxi terug. Kost nog geen 5 euro. Kortom: een leuk gezellig hotel!

• 7Simon en Jorieke09-08-2011

redelijk hotel

Van de eilandhoppen was dit het minste hotel. Het personeel is erg vriendelijk en doet goed zijn best en service is goed. Er waren een dag veel wespen/vliegen in zwembad, maar nadat er iets van gezegd was, meteen weggehaald, en de dagen daarna niet meer voorgekomen. De kamer was oud (bed keihard, net een plank waar je op ligt) en klein balkon. De kamer was wel erg netjes! Het ontbijt is goed, alleen als je later komt, dan kan er e.e.a. op zijn.

• 8lennart07831-07-2011

Vriendelijk hotel voor prima vakantie!

De familie die dit hotel runt is zo vriendelijk en doet zo haar best om het de gasten naar de zin te maken dat een kritiekpunt geven bijna onmogelijk is, hierbij toch een poging. Het is wellicht goed om te weten dat bijna niet 1 kamer zeezicht heeft. Kamer 119 had dat wel maar daar moet je om vragen omdat de gasten van TO in iets nieuwere appartementen geplaatst worden zonder fraai uitzicht. In de twee weken dat wij er verbleven was de kwaliteit niet altijd even goed. De zwembaden waren niet altijd schoon, zaten soms veel vliegen in. We misten een waterkokertje op de kamer. Gezien de locatie is het handig een auto/brommers te huren, de eigenaar kan je daarbij helpen.

Hotel Chroma Villas info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)

Distances in meters

• Stadscentrum0.5 km