Tijdelijk €25 aanbetaling

7.6GoedScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Casa di Roma voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Casa di Roma

• 8atiebeentjes30-07-2015

Simpel hotel, goed zwembad en ligbedden.

Inmiddels is het zwembad aangepakt als ik de beschrijvingen hieronder lees. Er staan zeer comfortabele ligbedden. De kamer van ons was heel groot en ook de badkamer was groot. Handdoeken en linnengoed worden om de dag verschoond. Wij hadden een groot terras met uitzicht op de tuin en het zwembad. Het ontbijt is basic, maar niet duur, vijf euro met zijn tweeën. De ligging is goed, het ligt achter de boulevard en is vanaf de haven te belopen. Parikia zelf is een heel schattig plaatsje met van die prachtige smalle straatjes. 'sAvonds is het heel levendig en wordt de boulevard afgesloten voor verkeer. Paros is ons aangenaam bevallen!!

• 8Steven30-09-2013

oase van rust

De ligging van casa di roma is prima. Uit het hotel loop je bijna direct de leuke winkelstraatjes van paros in.Ook het strand is een paar minuutjes lopen van hotel. Er heerst een serene rust in het kleinschalige complex waar een heerlijke griekse sfeer heerst.

• 5H.Kaal18-08-2013

goede locatie, leuke kamers, vies zwembad.

De locatie was prima, dicht bij de haven en boulevard. De kamers waren prima maar, 's morgens een karig ontbijt. De eigenaar had een zenuwachtig hondje, die onze zoon in zijn been beet, maar daar reageerde de eigenaar wat laconiek op.. De handdoeken werden niet dagelijks verschoond. Ligbedden bij het zwembad waren bijna allemaal stuk! En het zwembadwater was vies.

• 8Naam Naam12-10-2012

fantastische plek

hotelis op loopafstand van de haven

lekker rustige ligging

goed voorziene kamer met ruim terras

goed ontbijtservice

prima zwembad

• 9Ellen Peters02-07-2011

Casa di Roma is top !!

Casa di Roma is een oase van rust in hartje Parikia op Paros. De kamers zijn schoon, de bedden goed,de badkamer is met haar geweldige douche bijna on-grieks. Het zwembad is niet groot maar is heerlijk om even in onder te dompelen. Enig minpuntje is dat er, naast een koelkastje,geen waterkoker is om bijv. een kopje koffie te zetten, maar de service van Angelos is geweldig, hij brengt tot 's avonds laat nog koffie bij je op de kamer.(welliswaar tegen betaling). Vanuit Casa di Roma is het minder dan 5 min lopen naar de boulevard, waar alle terrassen aan beide zijden, dus ook aan de zeekant, gesitueerd zijn. Het is 10 min lopen naar het busstation. In Kastro,het oude centrum van Parikia met haar authentieke verdedigingsmuur, is het een weerwar van straatjes en steegjes met een diversiteit aan winkeltjes. Casa di Roma is met haar muurschilderingen en prachtige tuin een echte aanrader voor hen die vanuit een centraal punt Paros willen ontdekken. Paros is voor ons de "Parel van de Cycladen".

Hotel Casa di Roma info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    PARIKIA TOWN, 84400