Aparthotel Aspasia Maria

Aparthotel Aspasia Maria

8.5Fantastisch

Griekenland, Cycladen eilanden, Paros

Op vakantie geweest naar Aspasia Maria?

8.5Fantastisch

Aparthotel info

Meer aparthotel info

12 reviews over Aparthotel Aspasia Maria

• 8Krijkamp25-09-2014

Klein maar fijn

Een prima accommodatie. Rustige ligging nabij centrum en strandje. Strandje is niet optimaal, maar wel vrij rustig. Kamer werd superschoon gehouden met dagelijks verse handdoeken enz. Goede bedden, eigen terrasje. Badkamer echter aan de zeer kleine kant, maar wel schoon! Ontbijt prima, maar erg kleine porties. Wel iedere dag een andere (Griekse) lekkernij bij het ontbijt (o.a. koekjes, yoghurt, fruit). Erg lekker, maar het ontbijt is toch wat summier,koffie, thee, fruitsapje, 1 plakje worst,1 plakje kaas, 2 theelepeltjes jam voor 2 personen. Ontvangst verder erg vriendelijk, men doet echt zijn best om het de gasten naar de zin te maken. Erg gezellig ontbijtterras in Griekse sferen. een prima stek als je tot rust wilt komen.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Aad v Egdom05-08-2013

Leuke plek

Zeer vriendelijke fam en een net appartement badkamer aan de kleine kant. Alles ziet er super verzorgd uit en een goed verzorgd ontbijt. Een aanrader van onze kant uit

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Mariet en Daniel09-07-2013

Mooi appartementje

Wij zijn 3 dagen in Aspasia Maria geweest (Eilandhoppen). Het is een typisch Grieks appartement maar keurig en goed onderhouden. Schoon, elke dag schone handdoeken en goed maar eenvoudig ontbijt. Het ontbijt wordt aan tafel voor je klaargemaakt met eigen gemaakte lokale producten, erg leuk. Het is een familiehotel en ze zijn erg vriendelijk. Toen we aankwamen kregen we een welkomstdrankje. Nadeel is dat airco niet incl is. Kost 5 euro per dag. Verder is er geen zwembad maar een strandje aan de overkant van de straat, echter vonden wij dit strand totaal niet aantrekkelijk. Klein en een beetje vies zelfs. Als je een auto hebt kun je gemakkelijk elders een strand zoeken. Het centrum van Nouassa is +/- 5 min lopen, erg leuk stadje, kleine straatjes met leuke tentjes (wel duur!). Voor Paros is Aspasia Maria een goede keuze, andere accommodaties zijn allemaal in de Griekse stijl en hotels vind je er niet. Wij vonden 3 dagen lang genoeg voor Paros. Het is een vrij 'kaal' eiland.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8pepe12-07-2012

uitstekend

Kleinschalig appartementencomplex op loopafstand van het centrum van Naoussa. Zeer gastvrije ontvangst. Studio was niet erg groot, maar zeer netjes. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Aanrader!

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Ilse22-05-2012

Zeer sfeervol!!

Zeer goed onderhouden complex met veel aandacht voor details en beplanting! Aspasia is een hele lieve en behulpzame vrouw. Je voelt je er direct thuis. Het ontbijt was goed verzorgd met iedere dag een Griekse specialiteit.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9GREET EN SYTZE SCHUT VAN SCHIERMONNIKOOG19-06-2011

COMPLEX EN KAMERS MET ZEER VEEL SMAAK INGERICHT

Een van de mooiste appartementen die wij in 30 jaar Griekenland hebben gevonden. Met smaak ingericht en zeer schoon en netjes. Elke dag zorgen moeder en dochters Aspasia en Maria voor een gevarieerd ontbijt. Staan altijd klaar om advies te geven en geven je vanaf de eerste dag het gevoel dat je thuis bent. En dat alles tegen een zeer redelijke prijs. Een plek om op terug te komen.

Greet en Sytze Schut van Schiermonnikoog.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9van der Est06-02-2011

Typisch Grieks! Echt sfeervol! Naoussa is zo mooi!

De locatie was echt super, vlakbij het strand en 10 minuten lopen naar het centrum van Naoussa. Heel schoon, heel mooi, ontbijt was summier. Op het strand huurden we voor €6,00 per dag 2 ligbedden onder een sto-parasol, de bedjes hoorden bij een ander hotel, maar dat was geen probleem. Overdag zijn we ook met een bootje, vanuit de haven van Naoussa naar de andere 3 strandjes en waterpark geweest. (bij een stand kun je voor €5,00 p.p een retourtje kopen en kun je 's middags op verschillende tijden weer terug varen naar Naoussa) Wel is het leuk voor 2 dagen een auto te huren, wij zijn oa met de pont naar Anti-Paros overgevaren en naar een grot geweest (heel mooi, veel trappen). Naoussa is het mooiste en gezelligste plaatsje van Paros, je kan er ook heerlijk uit eten, shoppen, wandelen langs de oude en nieuwe haven, terrasjes pakken en uitgaan. De laatste dag moesten we al terug naar Mykanos:'homo-eiland' lag er voor ons iets te dik bovenop, Santorini: prachtig maar toerististisch

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Ivo,Elly,Kitty21-10-2009

schitterend en aanrader

Prachtig verzorgd appartement, mooi gelegen en en rustig. Terrasje binnen zowel als buiten.Naoussa centrum is op loopafstand, strandje vlakbij en ook bushalte. Prima busverbinding met Parikia. Voor ons de beste van de de island-hop-vacantie in 2008. Supermarkjes en bakker ook vlakbij. Reuze vriendelijke sfeer

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

• 8Agnes14-09-2009

Echt een leuk klein hotelletje

Echt een leuk hotelletje met leuke kamers waar veel aandacht aan details is gegeven. Echt "Grieks"ontbijtje word naar je tafel gebracht met elke ochtend weer iets anders lekker erbij. Naar het centrum lopen is prima te doen en het strand is ook dichtbij. Het enige nadeel is dat er geen zembad bij zit maar die hebben wij niet gemist.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Ivo vanLeeuwen28-09-2008

Mooi appt, smaakvol ingericht in 1 woord prachtig

16-23 juli 2008 Eilandhoppen gedaan, was 2e verblijf. Wij waren met 3pers (2 volw.+ 1* 15jr) en hadden prachtig 2k appt. Zeer verzorgd complex van moeder en dochters Aspasia en Maria. Inrichting met mooie details. Rustig gelegen vlakbij strandje (50M, prima zwemmen) en vlakbij het gezellige centrum van Naoussa. Niet in de drukte. Mooi terras voorzijde met ligbedden en bij de keuken ontbijtterrasje. Daarnaast nog groot binnenterras (gezamelijk) met zitjes. Klein winkeltje vlakbij. Hebben zeer genoten van dit complex (stak ver boven anderen uit). Zouden zo weer terug willen. Met de bus (vertrek centrum) kom je makkelijk op veel plaatsen. Eilandexcursie met Juta was heel goed. Een zeer goede eilandexcursie waarbij je veel ziet , die zaken verteld met een knipoog en ruimte laat die jezelf kan invullen bij de stops. Parikia en Naoussa zijn leuke plaatsen.

Gereisd met familie in juli 2008

Aparthotel Aspasia Maria info