Appartement Anemomylos

AppartementKleine hotelsWeer vandaag26°21°
Appartement Anemomylos

4 reviews over Appartement Anemomylos in het Nederlands

Mooie appartementen, vele dagtrips mogelijk.

G. Schröder
25-6-2016

De mooie badplaats Kissamos ligt op 10 min. rijden en het centrum van Chania ligt binnen 40 min. rijden.

Fantastisch hotel !

Rony en Jeannine
3-9-2015

Anemomylos is een mooi kleinschalig familiehotel met 15 kamers of studio's, alles zeer netjes en goed onderhouden. Mooi zwembad met genoeg ligzetels rondom.

Ook het ontbijtbuffet is enorm uitgebreid naar Griekse normen, 3 soorten eitjes, 5 soorten beleg, broodjes, koffiekoekjes, gebak, youghourt en ontbijtgranen en een enorme mand met vers fruit. Super !

De kamers zijn ruim en worden dagelijks netjes schoongemaakt. Wij hadden een splinternieuwe kamer, ongelooflijk mooi, helemaal in strakke design met een kingsize boxspring-bed en zelfs een jaccuzzi en regendouche. Deze kamer zou niet misstaan in een 5-sterren hotel !

Het personeel is zeer vriendelijk en je word op je wenken bediend.

Je kan er ook s'middags iets drinken of een hapje eten, bv. een superlekker Grieks slaatje of een sandwich.

Ook de ligging van het hotel is zeer goed : het strand ligt op 200 meter en naar het centrum van Naoussa is het ook maar 10 minuutjes wandelen.

Ik zou dit hotel zeker aan iedereen aanraden !

2007

Mooi complex, goede ligging

elze kranendonk
5-6-2007

Mooi complex, goede ligging. Veel gezinnen met kinderen. Grote appartementen, studios zijn klein. Geen kinderbad en het bad is erg diep. Goed onderhouden, erg schoon.

Het is ongeveer 3 min lopen van het strand en het centrum. Wij gaan zeker terug!

2006

De correcte naam is Anemomylos (Windmill)

H.v.Dijk
    17-3-2006

De correcte naam is Anemomylos (Windmill).

Schoon, aardige eigenaresse, perfect zwembad en aan de rand van het centrum van het gezellige nauossa. Kleine supermarkt bij het complex (heerlijke verse broodjes). Prijs van het hotel is niet goedkoop maar buiten het seizoen is er veel korting te bedingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anemomylos in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anemomylos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.