Appartement Alexandros

Appartement
Appartement Alexandros
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Alexandros voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fantastisch verblijf

Chiel van Baal,
5-9-2015

Leuk appartement met uitzicht op zee en de kleine haven van Naousa. Gastvrouw Litsa erg vriendelijk en zorgzaam (zij wist dat we onze gouden bruiloft hadden gevierd) We zijn gedurende ons verblijf flink verwend.

Dichtbij het appartement is een supermarkt en de gelegenheid om een auto te huren.

Kenmerken

2008

Heerlijk vakantie-eiland

tierolf
24-4-2008

Heerlijk vakantie-eiland. 7 dagen vertoefd.

Niet te toeristisch. Heel vriendelijke bewoners.

Een heel goed gevoel van veiligheid.

Goedkoop om uit te eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alexandros in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alexandros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.