Hotel Akrotiri

Hotel Akrotiri
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Akrotiri voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Akrotiri in het Nederlands

mooi hotel met vriendelijke bediening. Ligging is heel mooi maar te voet moeilijk te doen. Mooi zwembad en ze wllen veel voor je regelen. Drankjes zijn niet de goedkoopste in Paros.

aan te raden

anita vrooman
21-6-2011

mooi hotel,prachtige ligging vwb uitzicht over de baai,ontzettend vriendelijke mensen die hotel runnen, heerlijk zwembad met bediening, prima ontbijt.

Hotel ligt op een heuvel, lopend altijd via steile paden. Centrum 25 en naar strand 15 min. Een auto huren is hier noodzakelijk.

een aanraader

fam castaigne
10-3-2010

Zeer vriendelijke uitbaatster. Rustig gelegen met een prachtig uitzicht op de baai!

We hebben een aantal aanbieders voor Akrotiri voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Akrotiri in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Akrotiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.