Sorteren

Reviews over Paros

Mooier eiland dan Santorini

Kia
    16-9-2018

Wat een heerlijk eiland. Het hele eiland is mooi in tegenstelling tot Santorini die alleen op bepaalde plekken mooi is. Huur een quad en ontdek het eiland. Prachtig! Aliki is ook echt een aanrader!

nooit meer

Roel Eding
    20-6-2018

de service was goed.alleen het vele aantal muggen/vliegen was eigenlijk te veel.

Super-eiland.

Jeanet
    11-2-2018

Paros is een eiland in de Cycladen. Het is erg leuk om een aantal Cycladische eilanden te combineren (bijvoorbeeld: Santorini, Naxos en Paros). Verbindingen zijn goed. Paros is een middelgroot eiland met mooie stranden en leuke dorpjes. Parikia is de hoofdstad en heeft een fraaie boulevard en witte kronkelstraatjes achter de boulevard. Veel winkeltjes, restaurantjes, cafeetjes. Bij Parikia heb je een zandstrand. Het hele eiland heeft veel strandjes. De andere dorpen op Paros zijn zeker een bezoek waard. Bezoek ook anti-Paros.

Als het mogelijk is probeer dan op 15 augustus op Paros te zijn. Maria Hemelvaart wordt hier uitbundig gevierd.

mooi en fantastische reis

mira
    11-11-2017

ja eten.proper.beleefdheid. aangenaam.

niet. geen genoeg info voor uitstappen

Relax eiland

Ingrid
    3-9-2017

Heel mooi eiland, je kunt met de bus, auto, scooter het eiland rond! De plaatsjes Parikia ( hier kom de Ferry aan), Lefkas en Naoussa met zijn kleine straatjes, winkeltjes en restaurantjes heel gezellig. Veel rustiger dan Mykonos

Paros scoort een 8,5 uit 10, op basis van 99 reviews