Sorteren

Reviews over Paros

Super-eiland.

Jeanet
    11-2-2018

Paros is een eiland in de Cycladen. Het is erg leuk om een aantal Cycladische eilanden te combineren (bijvoorbeeld: Santorini, Naxos en Paros). Verbindingen zijn goed. Paros is een middelgroot eiland met mooie stranden en leuke dorpjes. Parikia is de hoofdstad en heeft een fraaie boulevard en witte kronkelstraatjes achter de boulevard. Veel winkeltjes, restaurantjes, cafeetjes. Bij Parikia heb je een zandstrand. Het hele eiland heeft veel strandjes. De andere dorpen op Paros zijn zeker een bezoek waard. Bezoek ook anti-Paros.

Als het mogelijk is probeer dan op 15 augustus op Paros te zijn. Maria Hemelvaart wordt hier uitbundig gevierd.

mooi en fantastische reis

mira
    11-11-2017

ja eten.proper.beleefdheid. aangenaam.

niet. geen genoeg info voor uitstappen

Relax eiland

Ingrid
    3-9-2017
    Heel mooi eiland, je kunt met de bus, auto, scooter het eiland rond! De plaatsjes Parikia ( hier kom de Ferry aan), Lefkas en Naoussa met zijn kleine straatjes, winkeltjes en restaurantjes heel gezellig. Veel rustiger dan Mykonos

Prachteiland

Ton
    3-7-2017

Zaten in Parikia waar de boten binnenkomen volop restaurants oa aoli ouzeri apostolis nop dat de zeilschool van t eiland waar bed en parasol gratis is wel wat gebruiken kun in middag paar keer gegeten was top evenals de 2 andere restaurants hele goede prijs kwaliteit verhouding mooie stranden helder water wij zaten in vassiliki rooms net achter t strand nette kamers airco zeer goede bedden wifi top zeer gastvrije eigenares verder eiland verkend naoussa heel trendy ook wat duurder heel mooi aanrader lefkes in binnenland heel pittoresk pounda beach golden beach prachtig strand met lounge bars

Goed eten niet duur kortom heerlik eiland met zowel vlieg en vele boten per dag

Heerlijk, relaxed, rustig in het voorseizoen!

Corina Blok
    25-5-2017

Idylisch, trendy, Noussa, alles wit met keurig geplaveide straatjes;

Boutique hotels, voor stellen, goede restaurants, leuke haven en romantische binnenhaven!

Geen druk uitgaansleven. Stranden met wat kiezels, Wandelen, Buggy huren, Yoga....voor rust, lekker eten, genieten~!

Voor mooie stranden een combi met Naxos!

Paros scoort een 8,5 uit 10, op basis van 97 reviews