Sorteren

vakanties Paros

Reviews over Paros

Het was gewoon super .prijs en kwaliteit niets op

Mje zahn
    24-8-2018

Het appartement was top.ook de gastvrouw.het plaatsje Tiranta was gezellig.we lagen niet ver van de zee.mooi zwembad.veel restaurants en gezellige bars.en natuurlijk winkels 1 aanrader is om 1 quad of scooter te huren.jammer dat in ons hotelappartement. savonds niet veel was te doen.wel 1 keer per week griekse avond.super georganiseerd.maar er was buiten het hotel genoeg te doen. En het ontbijten kon je er voor 6 euro dat was gewoon top.we willen er best weer 1 keertje terug .het appartement complex time to smile orisis daar zat mijn zus en zwager.super modern en 1 heel gezellige bar.wat altijd veel volk was.gewoon top

super hotelletje

Martine
    17-7-2018

was de 2 de keer in hotel Manos op evenveel jaar en ja ik wil al terug . van ontvangst tot ontbijt, netheid , service , onderhoud van tuin , alles was top

Zeker doen!

J.k.
    5-7-2018

Hallo, Het is de moeite waard mooie natuur boerderij, deze ligt op de berg.

Er worden workschops gegeven over de produkten in Griekenland. Feta, Honing, Raki, kunst.Groente.

Men kan hier ook heerlijk eten .

Ook het kleine dorpje beneden is prachtig , wandel door de kleine straatje waar je nog ambachtelijke producten vindt en de werking ervan wordt getoond.

Veel plezier.

Heerlijk relaxed!

Lotte Grouwe Waanders
    3-7-2018

Heerlijk uitzicht, rustige ligging, snel in het centrum en gezellig animatie team

Heerlijk knus hotel

P de Wolf
    9-6-2018

Heerlijk knus hotelletje.

Prima ligging.

Aardige eigenaren die je t graag naar wens maken.

Goed ontbijt

Bloemrijke tuin, goed onderhouden.

Schoon.

Paros scoort een 8,6 uit 10, op basis van 99 reviews