Hotel Windmill Rooms Naxos

Kleine hotelsWeer vandaag19°12°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Windmill Rooms Naxos voor je op een rij gezet:

Laatste review

Afschuwelijk klein kamertje, uitzicht op muren, piepklein balkonnetje, met aan weerszijden de buren over dwars. Voor kort verblijf prima. Maar voor lang verblijf zoek wat anders, de muren komen op je af hier. Wel een vriendelijke eigenaar overigens die je bij de haven ophaalt.

3 reviews over Hotel Windmill Rooms Naxos in het Nederlands

Gastvrij maar super klein

Rob,
16-5-2017

2008

Het is een geweldig appartement

M.Verhoeven
27-5-2008

Het is een geweldig appartement. De ligging is goed, het terras erbij is fantastisch en de verhuurder is erg vriendelijk.Eén opmerking: de matrassen zijn slecht

2007

mooi appartement,schoon en dicht bij het strand

j.beverwijk
3-7-2007

mooi appartement,schoon en dicht bij het strand.een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Windmill Rooms Naxos in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Windmill Rooms Naxos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.