Appartement Villa Romantica (Plaka Beach)

Appartement Villa Romantica (Plaka Beach)

8.4Fantastisch

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• 7.6Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

22 reviews over Appartement Villa Romantica (Plaka Beach)

• 9Ineke en Kees15-06-2016

prachtig kleinschalig appartementencomplex

Fantastische twee weken in begin juni 2016 gehad. Goed appartement in Villa Romantica in Plaka Beach, ten zuiden van Naxos-stad. Goed Grieks ontbijt, verzorgd door de zeer vriendelijke eigenaresse. Rustig gelegen. Waterkoker of koffiezetapparaat op aanvraag beschikbaar. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Op 100 meter van lang zandstrand met parasols, bedden en douche, restaurants (o.a. Manolis, Picasso), supermarkt, pinapparaat, bushalte. Onverharde wegen in Plaka. Gelukkig geen toeristische omgeving. Kwartier lopen in Grieks tempo naar Agia Anna. Half uur voor twee euro met de bus naar Naxos-stad. Bus rijdt ieder uur. Ruim 50 euro per dag huur voor een huurauto. Van de circa 20 Griekse eilanden die we bezocht hebben is Naxos het beste eiland voor onze manier van vakantie vieren. Dat Naxos geen internationaal vliegveld heeft is geen bezwaar. Veerboot vanaf Mykonos vijf kwartier. Veerboot naar Santorini met tussenstop op eiland Ios 2,5 uur. Geen vertragingen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 5familie Zeeman02-02-2016

nooit meer

Hoe een fantastisch mooi complex toch behoorlijk kan tegen vallen. Wij waren met 2 volwassen stellen en hadden twee 2 persoonsappartementen gereserveerd. Helaas werden we in een soort hobbit huisje gezet welk beslist niet geschikt is voor 2 aparte koppels, een gezin met 2 kinderen zou wel mogelijk zijn. Wij hadden de pech dat de vloer (1,2 vierkante meter) van de gecombineerde badcel-toilet-wastafel ruimte ( je moest dus op de wc-pot zitten om te gaan douchen) een nieuwe vloer had gekregen. Dit was uitgevoerd met een 2 componenten noxide gietvloer mengsel waar nog een enorme stank vanaf kwam. Wij hebben de appartementen gezien welke we hadden geboekt, die zagen er perfect uit en de rest van het complex was ook niets op aan te merken. We hebben aangegeven dat wij dit niet hadden geboekt maar kregen geen mogelijkheden de geboekte appartementen te gebruiken. Dan valt het verblijf toch behoorlijk tegen.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 8Ruud27-08-2014

Prachtige plek bij superstrand!

Dit prachtige, sfeervolle appartementencomplex ligt op steenworp afstand van het mooie strand Plaka Beach. Er zijn genoeg winkeltjes vlakbij het complex. Naxos stad is goed te bereiken met het OV! Zwembad is niet al te groot maar zeker voldoende! Op de bedjes liggen de handdoeken van de accommodatie al klaar. Goede service! De kamer werd elke dag schoongemaakt, inclusief schone handdoeken. Kamer was prima. Ruim, mooi balkon, redelijke badkamer (wel klein, met name de douche) en er waren veel spullen aanwezig in het keukentje. Dit is lang niet overal zo in Griekenland! Hier dus wel. Uiterst vriendelijke eigenaresse die precies wist hoe onze reis in elkaar zat en ons dus ook kon helpen (transfer etc.). Ook dat bleek tijdens onze reis niet vanzelfsprekend te zijn. Voor de Wifi-code moesten wij eenmalig 5,- euro betalen. In de kamer was het bereik matig, op het balkon ietsje beter. Bij de receptie was het bereik redelijk tot goed. Kortom: aanrader qua sfeer en ligging t.o.v. het strand!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Hester05-09-2013

Aanrader!

Villa Romantica is een nog vrijwel niew hotel. De inrichting ziet er schoon en verzorgd uit. Elke dag schone handdoeken en beddengoed. Ligt op een rustige plek, op loopafstand van het strand en trendy strandtentjes. Op 2 min loopafstand is een bushalte, zodat je met de bus voor een laag tarief naar andere plaatsjes kan. Personeel is uiterst vriendelijk en gastvrij. In het naseizoen in iedergeval een heerlijke rustige plek.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Peter Simons01-09-2013

Een heerlijke plek!

Een heerlijke lokatie om te verblijven. Schone kamers, een sfeervolle ontbijruimte en zeer gastvrije bediening door Effie en Georgos. Op nog geen 100 meter vanaf het strand en de diverse restaurantjes.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Grandjean01-06-2012

Fantastische plek

Villa Romantica (Plaka Beach) in Naxos is keurig verzorgd, met een prima ligging en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader

Gereisd met partner in mei 2012

• 6Olaf19-07-2011

Gemengde gevoelens

Villa Romantica ziet er geweldig uit, vooral vanaf de buitenkant. Het ligt ideaal ten opzichte van het gezellige strand van Plaka Beach, het leuke plaatsje Agia Anna. Supermarkt en tavernes vlakbij. Vriendelijke eigenares. Netjes. Maar er zijn ook wat kanttekeningen. De appartementen zijn vrij krap (vooral de toilet/douche) en vooral de keukeninrichting kan beter. Koelkast maakt lawaai en moet 's nachts uitgezet worden. En hoewel het de eigenares nauwelijks is aan te rekenen, heeft het wel onze week op Naxos negatief beinvloed: er was een nogal grote groep in dit kleinschalige complex, die daardoor nogal luidruchtig was. Op een groter complex was het waarschijnlijk niet opgevallen, maar in dit geval claimde de groep door haar gedrag het hele complex.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Lieske08-07-2011

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wat een mooi, fijn appartementencomplex. Het is kleinschalig, dus lekker rustig. Het is mooi aangelegd en schoon. De eigenaresse is erg vriendelijk. De ligging is super: het strand, de supermarkt, bushalte en de taverna's liggen om de hoek. We hebben hier een heerlijke week gehad!! Als we nog een keer naar Naxos gaan, dan gaan we zeker weer naar Villa Romantica!

Gereisd met partner in juni 2011

• 9karinberndsen04-07-2011

Fantastische plek

Villa Romantica is een fantastische en rustige plek om een tijdje door te brengen. De appartementen zijn ruim en schoon. De familie is zeer gastvrij, zorgzaam en ontzettend vriendelijk. Naar het mooie zandstrand is het maar 5 minuten lopen. Deze locatie is een prima uitgangspunt voor zowel het strand als excursies.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9fishcats1214-06-2011

top appartement, mooi zandstrand voor de deur

Top appartement, zeer ruim, groot balkon (appartementen op de eerste etage). Zeer vriendelijke eigenaresse, koffiezetapparaat was geen probleem en zij gaf nog een zelf gebakken (heerlijke!) cake en wijn tijdens ons verblijf. Zwembad en ligstoelen waren prima! De omgeving is heerlijk rustig met een paar fantastische taverna's in buurt. Naxos town is goed bereikbaar en nog heel erg Grieks! Strand is eindeloos lang en nog zeer rustig (mei/juni). Huur een scooter en trek het binnenland in, dat is prachtig groen en zeer rustig!.

Gereisd met vrienden in mei 2008

Appartement Villa Romantica (Plaka Beach) info