Hotel Villa Adriana

Kleine hotelsWeer vandaag22°19°
Hotel Villa Adriana

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Adriana voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Adriana in het Nederlands

Fantastisch verblijf bij vriendelijke familie

Karel Meganck
10-6-2010

Islandhopping op de Cycladen. We lieten ons voor 1 keer bij het verlaten van de boot in Naxos verleiden mee te gaan naar het verblijf dat Yannis ons aanbood, 6 km verder, in Agios Prokopios, dat 1 van de beste stranden van Naxos en zelfs heel Griekenland heeft. Als het niet beviel, bracht hij ons terug. Dat heeft hij dus niet moeten doen. Of toch wel, 4 dagen later, toen we weer vertrokken naar het volgende eiland. Ook dat hoort bij de service. Verder bracht hij ons ook naar een prima restaurant van kennissen van hem, op het strand . Het verblijf is een mooie villa met 20 kamers, grillig verspreid over vele terrassen en inhammen. De decoratie is leuk en verandert dagelijks. Op 5 minuten stappen van het strand. Rustige ligging. De ontvangst is hartelijk, incl. welkomstdrink. Kamer heel netjes. Prima prijs/kwaliteit (30 € voor 2 personen + 2 x 5 € voor ontbijt- mei 2010)! Wij gaan zeker terug !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Adriana in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Adriana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.