Pension Verykokkos

Pension

Laatste review

we (ik, man, zoon van 19) waren van 24 tm 2 mei bij Very Kokkos. Op de bonnefooi. Wel eerst wat adressen van touroperator meegenomen. voor 40 euro kregen we 2 kamers. We kozen de dakstudio en nr 6 voor mijn zoon. Wij hadden een studio(keuken), hij een trippel.kamers zijn eenvoudig, bedden wat hard,(bed van ons kraakte erg). Wij hadden een badje en mijn zoon een overloop- douche( ontbreken van een douchegordijn). Ligging: 1 minuut lopen van het zandstrand.! Het supergrote dakterras geeft uitzicht over de hele baai ! elke dag schoonmaak en krijg je nieuwe handdoeken ! De keuken is karig en alles staat op de bodem van de keukenkast. Wel is er afwasmiddel, wc papier, zeep, sponsje, doekje en we mochten alles wat we nodig hadden (bakolie, zout e.d. uit de ontbijtzaal halen. (dat was een eenvoudig ongeordend keukentje)

ontbrekende spullen kregen we, wel oude spullen zoals stoelen en tafel. service perfect. zeer goede wifi op kamers ! kamer nr 8 en 10 vernieuwde kamers met dichte douches.

1 review over Pension Verykokkos in het Nederlands

voor zeer weinig geld een perfekte plaats

ingrid-eding
8-5-2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Verykokkos in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Verykokkos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.