Aparthotel Studios Liana

Aparthotel Studios Liana

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag28°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Studios Liana voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Studios Liana in het Nederlands

Goed hotel

Mdr
29-8-2014

Het hotel ligt aan de weg, 200 meter vd bushalte, strand ad overkant vd weg. Kamers zijn ruim, met een hele fijne badkamer en ruim balkon. Je krijgt handdoeken voor het strand. WiFi is gratis en werkt goed. Ontbijt is prima. Het strand ad overkant vd weg is erg druk, maar met de bus of lopend zit je binnen 10 minuten op mooier strand. (Agia Anna). Hier zijn ook leuke restaurantjes. Met de bus zit je in 20 minuten in de hoofdstad met heel veel terrassen, restaurants en winkels.

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Afstand tot strand< 25 m
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Studios Liana in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Studios Liana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.