Appartement Spiros

8.8Fantastisch

Griekenland, Cycladen eilanden, Naxos

Op vakantie geweest naar Spiros?

Vanaf
€ 925p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Spiros

• 9P & C10-06-2011

centraal gelegen

Door vriendelijke Griekse familie gerund. Zeer centraal gelegen; 5 min strand,8 min centrum. Wel geheel ingebouwd door andere hotels en appartementen. Ontbijt en kamers OK.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 8Danique Teske08-07-2010

Fantastische plek

2 weken in Spiros verbleven. De reis naar Naxos is een ander verhaal, maar wat een heerlijke accommodatie is dit. De eigenaresse is verschrikkelijk aardig. Als zij ziet dat je hier voor een langere periode verblijft krijg je 1 van de beste kamers. De eerste 2 nachten in het bijgebouw geslapen, maar daarna heel gemakkelijk een mooie kamer in het hoofdgebouw gekregen. Strand is op loopafstand. Je kan via het resort naar Spiros zo rechtdoor naar het strans lopen. Geweldig strand, echt een zandstrand. Winkeltjes, taverna's en supermarkten allemaal in de directe omgeving. Een aanrader is de Portara van Naxos. Dit moet je gezien hebben met zonsondergang. De boulevard is leuk ingericht met verschillende winkeltjes en taverna's. Achter de boulevard als je een zijstraat inloopt kom je in het oude centrum van Naxos-stad. Zeker de moeite waard om daar een kijkje te nemen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Alleen jammer van de heenreis die bijna 12 uur geduurd heeft.

Gereisd met partner in juni 2009

• 10birgitte en danique08-08-2009

gastvrij kleinschalig complex. in 1 woord, SUPER!

na 2 dagen in een soort kippenhok geslapen te hebben (wat maakt het uit! je hoeft er alleen maar te slapen) kregen we, zonder het te vragen, de beste kamer van het hele complex. ga je er 2 weken heen, dan heb je een 'streepje' voor bij deze gastvrije familie. sowiezo is naxos niet geschikt om er maar 1 week heen te gaan i.v.m. de lange transfertijden. dat zijn 2 volle dagen en bovendien slaap je de laatste nacht op mykonos of santorini. wij hadden een groot appartement met flink balkon. je kunt binnendoor (2 minuten) via het naxos resort naar het strand lopen. de reisleiding was niet goed. er werden geen acco's bezocht en er lag van geen informatiemap. erg opmerkelijk was dat er in geen één accomodatie iets van de touroperator lag. wel van allerlei andere buitenlandse organisaties. deze accomodatie is niet echt geschikt voor kleine kinderen. er zijn geen speeltoestellen en het zwembad is diep. wij, mijn dochter (20) en ik zaten er van 11 juni t/m 26 juni.het weer was prachtig

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

• 9M.Voeten09-05-2008

Van 1 mei tot 8 mei in dit hotel geweest. Het was er schoon en alles leek nog vrij nieuw. Vriendelijke mensen. Het complex ligt vrij rustig aan de rand van het stadje en dicht bij het strand. Prima locatie!

Gereisd met familie in mei 2008

• 7M. Schreuder08-10-2007

accomdatie was prima, maar de vlieg en bootreizen niet. Daardoor waren we maar 5 dagen op Naxos.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8Jan en Tineke01-07-2007

Laatste 2 wk van juni 2007 bij Spiros geweest.Gunstige ligging: 3min. lopen naar mooi zandstrand wat langzaam in zee afloopt en in 10 min. ben je in het centrum maar de haven en het busstation zijn nog 10 min verder.Verschillende kl. supermarktjes en ook een bakkertje dichtbij en op 500m een grote supermarkt.Stille ligging naast nieuwbouw Naxos Royal.Klein zwembad.Aan preferenties doet men niet. En tijdens het verblijf loop je groot risico om een keer te moeten verhuizen doordat de eigenaar niet kan plannen!Wel word er goed schoongemaakt en is men vriendelijk.Reisleiding van touroperator op Naxos is hopeloos.

Gereisd in juli 2007

• 8Ted25-06-2005

September 2004 2 weken bij Spiros geweest. Ligging is gunstig; paar minuten lopen naar centrum, heel dicht bij mooi strand. Een hele grote supermarkt op ong. 600 meter afstand. Wordt goed schoon gemaakt. Vriendelijke mensen. Jammer dat er geen ligbedden bij het zwembad zijn, maar strandstoelen. Zwembad ziet er leuk uit en is schoon. Wij hadden een klein balkon met uitzicht op zwembad en 'n groot balkon met uitzicht op achterliggende weg. Hadden 'n beetje bouwlawaai omdat er een nieuwe acco (van de concurrent) naastgebouwd werd; zal nu wel in gebruik zijn. Door dit nieuwe gebouw geen zeezicht. Is helaas alleen te boeken bij Touroperator en daar trekken ze zich niets aan van preferenties, hebben wij al 2x ervaren. Naxos is 'n leuk stadje, niet te druk en niet zo toeristisch.

Gereisd in juni 2005

Appartement Spiros info