Géén boekingskosten

GriekenlandCycladen eilandenNaxos

7.1GoedScore uit 16 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

17 Reviews over Sergis

• 6jp04-08-2014

overgeboek naar naxos holidays

wij zouden begin juni 3 nachten in Sergis verblijven tijdens het eilandhoppen. Maar het hotel was dicht en werden overgeboekt naar Naxos Holidays, wat geen succes was!

• 8Tilly Nieuwstraten15-11-2013

Gezellig hotel, aan de rand van het centrum !

Het hotel is eenvoudig, maar heeft alles wat je nodig hebt. Het zwembad en het ontbijt op het dakterras is gewoon bijzonder gezellig. De gastvrouw super lief en gastvrij ! Waar voor weinig !

• 8Rob17-09-2013

Budgethotel met een toplocatie.

Sergis is een hotel waarbij ligging t.o.v. strand en centrum ideaal is. Aangezien ik kon kiezen uit 5 verschillende kamers kon ik een rustig straatje nemen maar er is een doorgaande weg waar vrij veel verkeer langskomt maar die kamer heb ik dan ook gemeden. Het balkon is wat smal maar aangezien ik alleen reis voor mij geen probleem. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed te noemen. Ontbijt is vrij beperkt qua keuze waardoor ik café Heavens wat er vlak naast zit nog wel eens neem. Kamers worden regelmatig schoongemaakt evenals de handdoeken. Kamer voor alleengebruik zeer ruim en de badkamer voor Griekse begrippen dik in orde. Eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam.

• 8kees en tilly 16-09-2013

Gastvrij en eenvoudig hotel

Hotel sergis is een gastvrij en eenvoudig hotel, vriendelijke mensen en elke dag schone handoeken en alles wat je nodig hebt voor een heelijk verblijf op naxos. Hotel aan de rand van het gezellige centrum aan de haven en overdag vlakbij het strand, het eiland prschtig en zeker met een scooter ksn je alke mooie stranden zien!

• 7Ashley17-08-2011

Leuk hotel nabij centrum

Hotel Sergis was een prima hotel om een paar dagen in te verblijven. Het ligt dichtbij het centrum en het strand, maar niet zo dichtbij dat het voor overlast zorgt. Wat vooral erg charmant aan dit hotel is, is het ontbijt dat op het dak plaatsvind. De kamer was schoon en netjes, wel was deze aan de krappe kant en was de douche een beetje lastig. Maar dat kan een vakantie op zo een prachtig eiland niet verpesten.

• 8peter23-06-2011

niks negatief over dit hotel

vriendelijk ontvangst van maria bij aankomst omdat wij 3 weken bleven mochten we een kamer uitzoeken.we namen een kamer aan de zijkant,kamer had 2grote 1 pers.beden aan elkaar airco(gratis)een nieuwe koelkast en een douche met gordijn.er misten nog wat dingen zoals hangertjes en bestek,dit gaven we door en uur later stond maria met nieuwe hangertjes en bestek klaar de schoonmaak en verschoning van handdoeken en lakens was elke dag.wat minder was dat er geen bar in hotel was .(wat in de brochure van TO wel wordt vermeld)het zwembad was een veredelde badkuip en dakterras werd alleen gebruikt voor het eenzijdige goede ontbijt.ligging van hotel is uitstekend tavernes supermarkten barretjes,strand en stad op loopafstand we hebben in 3 weken misschien 1 keer wat minder gegeten maar de meeste tavernes zijn uitstekend en gezellig bijv,meltemi en na het eten gezellig met en ouzo kletsen met nicos,we gingen soms 2 uur snachts weg o.ja letop bierprijs bij de een 5e ander 2

• 9Lenthe19-09-2010

Geweldige vakantie

Hotel Sergis is een echte aanrader, wij zijn er afgelopen zomer geweest. De eigenaresse is erg vriendelijk, de kamers worden goed schoongemaakt en het ontbijt is prima. Ligging is ook perfect, een klein stukje lopen en je bent op het strand. Ook het centrum is binnen een paar tellen lopen te bereiken. Een echte aanrader in de stad is het restaurantje Sirocco! 's Avonds aan de haven is de sfeer fantastisch. Wij gaan er zeker nog is heen!!

• 8Sandra31-08-2010

SUPER

Zeer vriendlijke+lieve eigenaresse.(MARIA)Is n echte Griekse,lief wil dat iedereen het naar zijn zin heeft. Kamers:met airco, zeer verschillend, van grootte ed,je mag kiezen als er iets vrij is,ieder dag schone handdoeken,om de dag schoon beddengoed, koelkast en balkon.Simpel,maar alles werkt. Hotel is 38jaar oud(Museum, zegt eigenaresse). Ontbijt:GRIEKS ontbijt,dus alles wat grieken 's morgens eten is er(verwacht dus geen groot buffet) De dame van het ontbijt is inderdaad iets minder vriendlijk, maar is ook geen Griekse)(ook Grieken,moeten bezuinigen op personeel)! Ligging:Perfect! paar min lopen naar het strand, of bushalte voor andere stranden.Centrum= 5min lopen. Prijs kwaliteit:voor deze prijs verwacht je niet teveel,maar wel iets authentieks,=echt GRIEKS.Wil je Luxe, ga dan naar een duurder hotel of een ander land. Kindvriendelijk:wij waren zonder kinderen,we hebben gezien dat er'n koppel was met 2 kinderen,'t ene kind was ziek+Maria paste op t andere kind=super Aanrader

• 9Sandra31-08-2010

Super

Geweldig hotel. Echt Grieks. Eigenaresse is zeer aardig en vriendelijk,probeert alle talen te praten. Verschillende kamers,eenvoudig, maar alles werkt. Het hotel is 38 jaar oud, eigenaresse zegt: "een museum". maar zzer gemoedelijk en echt grieks. Zo ook het ontbijt. Is er iets: MARIA helpt je, past op je kind of probeert iets te regelen. Ontbijt:ECHT GRIEKS! Grieken ontbijten niet:dus simpel, maar oké. De prijs is dan ook in verhouding. Ruime kamers, airco gratis, iedere dag schone handdoeken, om de dag schoon beddengoed, koelkastje echt oké. Wij waren voor de 4e maal in Naxos, voorheen bij hotel Galaxy=beter, maar ook 1000euro pp, duurder.(à3weken) Kun je lekker voor gaan eten. Eten aanraders: Kastro, Metaximas, Sirroco, en de Dolphins aan de haven. Naxos is nog een echt Grieks eiland.Wij gaan iedere 2 jaar terug en dan zeker naar SERGIS. de referenties kloppen niet helemaal.

• 8sietse en rienie22-08-2008

Weer voor Hotel Sergis gekozen!!!!

Vorig jaar 2 weken Hotel Sergis. Prima bevallen. Dit jaar 2 eilanden gedaan waarvan 1 week weer Hotel Sergis. Gastvrij personeel. Lekker gemoedelijk. Kamer was klein maar alles aanwezig en zeer schoon.Ontbijt eenvoudig. Hotel ligt lekker centraal, op loopafstand van het strand en het centrum. Mochten wij ooit weer naar Naxos gaan dan kiezen wij weer voor Hotel Sergis. Voor een budget hotel zeker een aanrader!

Hotel Sergis info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar