Hotel Sergis

7.2Goed

17 reviews over Hotel Sergis

• 6jp04-08-2014

overgeboek naar naxos holidays

wij zouden begin juni 3 nachten in Sergis verblijven tijdens het eilandhoppen. Maar het hotel was dicht en werden overgeboekt naar Naxos Holidays, wat geen succes was!

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Tilly Nieuwstraten15-11-2013

Gezellig hotel, aan de rand van het centrum !

Het hotel is eenvoudig, maar heeft alles wat je nodig hebt. Het zwembad en het ontbijt op het dakterras is gewoon bijzonder gezellig. De gastvrouw super lief en gastvrij ! Waar voor weinig !

Gereisd met partner in september 2013

• 8Rob17-09-2013

Budgethotel met een toplocatie.

Sergis is een hotel waarbij ligging t.o.v. strand en centrum ideaal is. Aangezien ik kon kiezen uit 5 verschillende kamers kon ik een rustig straatje nemen maar er is een doorgaande weg waar vrij veel verkeer langskomt maar die kamer heb ik dan ook gemeden. Het balkon is wat smal maar aangezien ik alleen reis voor mij geen probleem. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed te noemen. Ontbijt is vrij beperkt qua keuze waardoor ik café Heavens wat er vlak naast zit nog wel eens neem. Kamers worden regelmatig schoongemaakt evenals de handdoeken. Kamer voor alleengebruik zeer ruim en de badkamer voor Griekse begrippen dik in orde. Eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Alleen gereisd in september 2013

• 8kees en tilly 16-09-2013

Gastvrij en eenvoudig hotel

Hotel sergis is een gastvrij en eenvoudig hotel, vriendelijke mensen en elke dag schone handoeken en alles wat je nodig hebt voor een heelijk verblijf op naxos. Hotel aan de rand van het gezellige centrum aan de haven en overdag vlakbij het strand, het eiland prschtig en zeker met een scooter ksn je alke mooie stranden zien!

Gereisd met partner in september 2013

• 9Lenthe19-09-2010

Geweldige vakantie

Hotel Sergis is een echte aanrader, wij zijn er afgelopen zomer geweest. De eigenaresse is erg vriendelijk, de kamers worden goed schoongemaakt en het ontbijt is prima. Ligging is ook perfect, een klein stukje lopen en je bent op het strand. Ook het centrum is binnen een paar tellen lopen te bereiken. Een echte aanrader in de stad is het restaurantje Sirocco! 's Avonds aan de haven is de sfeer fantastisch. Wij gaan er zeker nog is heen!!

• 8Sandra31-08-2010

SUPER

Zeer vriendlijke+lieve eigenaresse.(MARIA)Is n echte Griekse,lief wil dat iedereen het naar zijn zin heeft. Kamers:met airco, zeer verschillend, van grootte ed,je mag kiezen als er iets vrij is,ieder dag schone handdoeken,om de dag schoon beddengoed, koelkast en balkon.Simpel,maar alles werkt. Hotel is 38jaar oud(Museum, zegt eigenaresse). Ontbijt:GRIEKS ontbijt,dus alles wat grieken 's morgens eten is er(verwacht dus geen groot buffet) De dame van het ontbijt is inderdaad iets minder vriendlijk, maar is ook geen Griekse)(ook Grieken,moeten bezuinigen op personeel)! Ligging:Perfect! paar min lopen naar het strand, of bushalte voor andere stranden.Centrum= 5min lopen. Prijs kwaliteit:voor deze prijs verwacht je niet teveel,maar wel iets authentieks,=echt GRIEKS.Wil je Luxe, ga dan naar een duurder hotel of een ander land. Kindvriendelijk:wij waren zonder kinderen,we hebben gezien dat er'n koppel was met 2 kinderen,'t ene kind was ziek+Maria paste op t andere kind=super Aanrader

• 9Sandra31-08-2010

Super

Geweldig hotel. Echt Grieks. Eigenaresse is zeer aardig en vriendelijk,probeert alle talen te praten. Verschillende kamers,eenvoudig, maar alles werkt. Het hotel is 38 jaar oud, eigenaresse zegt: "een museum". maar zzer gemoedelijk en echt grieks. Zo ook het ontbijt. Is er iets: MARIA helpt je, past op je kind of probeert iets te regelen. Ontbijt:ECHT GRIEKS! Grieken ontbijten niet:dus simpel, maar oké. De prijs is dan ook in verhouding. Ruime kamers, airco gratis, iedere dag schone handdoeken, om de dag schoon beddengoed, koelkastje echt oké. Wij waren voor de 4e maal in Naxos, voorheen bij hotel Galaxy=beter, maar ook 1000euro pp, duurder.(à3weken) Kun je lekker voor gaan eten. Eten aanraders: Kastro, Metaximas, Sirroco, en de Dolphins aan de haven. Naxos is nog een echt Grieks eiland.Wij gaan iedere 2 jaar terug en dan zeker naar SERGIS. de referenties kloppen niet helemaal.

• 8sietse en rienie22-08-2008

Weer voor Hotel Sergis gekozen!!!!

Vorig jaar 2 weken Hotel Sergis. Prima bevallen. Dit jaar 2 eilanden gedaan waarvan 1 week weer Hotel Sergis. Gastvrij personeel. Lekker gemoedelijk. Kamer was klein maar alles aanwezig en zeer schoon.Ontbijt eenvoudig. Hotel ligt lekker centraal, op loopafstand van het strand en het centrum. Mochten wij ooit weer naar Naxos gaan dan kiezen wij weer voor Hotel Sergis. Voor een budget hotel zeker een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Alex14-08-2008

Prima budgethotel, zeer vriendelijke mensen.

Prima hotel, waarbij service voorop staat. Doucheruimte klein, maar keurig schoon gehouden, zoals de hele kamer. Klein dakterraszwembad wat heerlijk verkoelend is na een dag Naxossen. prima eenvoudig ontbijt op hetzelfde dakterras.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 6corine21-09-2007

een gehorig hotel eenvoudige slaapkamers eenvoudig ontbijt kleine balkons geen mooi uitzicht een beginners hotel maar het personeel is zeer vriendelijk ze spreken alleen zeer weinig engels

Gereisd met vrienden in september 2007

Hotel Sergis info