Hotel Saint George

2008

Netjes

Maartje
19-9-2008

Het appartement was netjes, niet heel bijzonder maar wel goed als je niet de hele tijd op het appartement door hoeft te brengen.

Heel vriendelijk personeel, een aanrader voor stelletjes die niet gebonden zijn aan het appartement.

2006

Erg leuk hotelletje met een prachtige ligging, gelijk aan het mooie zandstrand en ongeveer 5-10 min lopen naar het leuke centrum van Naxos-Stad. Aardige eigenaren! Kamers redelijk klein, maar wel netjes en gezellig!

Hotel Saint George is een zeer goedkoop hotel dat direct is gelegen aan het strand Saint George Beach van Naxos. Vanwege zijn ligging aan het strand ideaal voor een strandvakantie, maar eveneens vlakbij het gezellige centrum van Naxos-stad. De accomodatie is niet zo luxe en doet wat oud aan, toch is er alles aanwezig wat nodig is. De kamers zijn ruim, tv, airco, koelkast e.d. zijn ook aanwezig. Je krijgt hier veel waar voor je geld.

We hebben een aantal aanbieders voor Saint George voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saint George in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saint George zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.