Appartement Sagterra

Appartement info

Meer appartement info

13 reviews over Appartement Sagterra

• 6John Smits'14-07-2012

Zal hier nooit meer naar toe gaan

hotel/appartementen zijn voornamelijk in slechte staat van onderhoud. Deur sluit slecht, onze koelkast was defect en toilet stonk. Moet hese HD dat dit door de vriendelijk heer/beheerd van deze accomodatie snel werd verholpen. Za. bad ziet ern wel netjes uit maar de bedjes waren net ald de rest van het hotel overjarig en weinig uitnodigend op te gaan liggen. Tijdens ontbijt en bij de receptie zelden iemand van de acco aanwezig. De ontangstvwas ook al er riemde ijst. Erg veel trappetjes aanwezig. Ligging naar centrum is redelijk ver. Zon 15 minuten doorlopen in weinig gezellige omgeving.

Gereisd met partner in juni 2012

• 5g_j_defluiter22-06-2011

nooit meer naar Sagterra

Het enige wat hier positief is, is de tuin met zwembad en de buitenkant en ligging van de kamers. De inrichting van de kamers is oud, bedden zijn smal en liggen niet lekker. De douche is klein, water loopt de badkamer in en het toilet werkte niet goed. Constant moest je de vieze toiletborstel gebruiken anders spoelde het niet weg. De eigenaar is vriendelijk maar vaak niet aanwezig, spreekt alleen grieks en een paar woorden engels, zijn vrouw zag je zelden. Via hun kinderen kon je ze te spreken krijgen als je vragen had. Kortom niet erg gastvrij. Het ontbijt was wel goed voor Griekse begrippen. Wij hebben al heel wat hotels op de Griekse eilanden bezocht, maar hier gaan we nooit meer naar toe. Naxos zelf is een heel mooi eiland met heel veel natuurschoon, maar zoek een ander hotel.

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Maurice en Heidi31-08-2010

goede uitvalsbasis

De ontvangst door de mevrouw van het complex was erg onvriendelijk te noemen. Je werd in je appartement gelaten zonder ook maar enige uitleg of vriendelijk woord. De man daarentegen was wel vriendelijk. Een mooi, schoon complex. De bedden waren wel hard, maar schoon! We zaten achterin het complex dat was rustig. Het ontbijt was prima. Een lekker zwembad voor de verkoeling. Je kon vanaf het hotel in een kwartiertje lopen naar de winkeltjes en restaurants/haven. Prima Hotel.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Ineke + Jan17-07-2010

Leuk, wat afgelegen complex

Aan de voorkant, met een drukke straat, zou je niet zeggen dat er zo een leuk complex achter schuil gaat. Het zijn mooie kamers, rustig gelegen, met zwembad. Het ontbijt is redelijk gevarieerd, de schoonmaak goed. De mensen die het complex runnen zijn vrij teruggetrokken en geven weinig informatie, althans bij ons. Naar het centrum is het best een stevig stukje wandelen, evenals naar het (mooie)strand. Het centrum is heel leuk, zeker The old market, waar de meer gezellige restaurantjes zich bevinden. Naxos is een leuk, groen eiland. De moeite waard.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Dick Kroes12-09-2009

Aan rader

Leuke kamers voor Griekse begrippen. Mooi zwembad. Goed onderhouden. Gelegen aan een drukke weg. Wij hadden een appartement achterin, dat was vrij rustig. Veel trappetjes dus minder geschikt voor hele kleine kinderen.

Gereisd met partner in september 2009

• 9arno en natalie27-07-2009

topper

Mooi app. rustig omgeving. top vakantie, mensen erg vriendelijk! super stranden! gaan snel weer terug!

Gereisd met partner in juni 2009

• 7Marcel30-06-2009

Leuk betaalbaar appartement

We zijn hier per ongeluk terecht gekomen. Geboekt op aanraden van een collega.

Lekker aanpassen aan de Griekse sferen en je komt niets tekort. Lekker en betaalbaar eten in de haven en langs het strand.

Wij gaan nooit terug naar een bezochte vakantieplek, maar als we dat toch zouden doen, dan is dit wel een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2009

• 7y.l. van gelder/r.w. de meijer30-09-2007

zowel heenreis als terugreis duurde ong 15 uur!!!! Een beetje te veel van het goede! Vertrek (Schiphol) 06.00 Aankomst app. Sagterra (Naxox) 19.00 Vertrek app. sagterra 12.00 (35 graden mmm) aankomst 03.45 te Heemstede (14 graden grrrr haha)

Gereisd met partner in augustus 2007

• 5willy11-09-2005

Erg ver van het strand ,.Wel goed schoon gehouden,erg oud en weinig onderhouden.Voor dat geld zijn er wel mooiere accomodaties te vinden.

Gereisd in september 2005

• 7Jacqueline29-07-2005

Het hotel ligt even buiten het centrum, maar het is niet zo ver lopen er naar toe.

De kamer was eenvoudig en schoon.

Wij vonden het personeel erg vriendelijk.

Het heeft ook een mooi zwembad.

Goede optie!

Gereisd in juli 2005

Appartement Sagterra info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken, Paardrijden