Appartement Pyrgos

10 reviews over Appartement Pyrgos in het Nederlands

Super

Peter,
22-9-2017

Schoon en mooi gelegen dicht bij strand en centrum.

voor herhaling vatbaat

Astrid Varkevisser
5-6-2009

wij hebben er 15 fantastische dagen gehad,dagelijkse schoonmaak diverse app. bij elkaar,wij hadden het complex (nr 107)waar zich ook de receptie bevond, met een zeer grote kamer,en voor griekse begrippen een echt grote badkamer met wc.. Gedeeltelijk uitzicht op zee.

Het restaurant wat dus beneden helemaal rechts tegen het strand aanligt ( rond) kun je super eten, en zelf dus kiezen hoe je bv je salsde wilt hebben...

echt een aanrader...huur eens een fiets, is prima te doen, en is de helling iets te pittig effe een stukkie lopen, wij zijn meerdere malen naar de hoofdstad geweest.echt een aanrader, tja op de bonne fooi gaan?!..

wij hadden heel veel pech ivm staking Mykonos, en zijn pas om 0:45 aangekomen, en dan staat er geen taxi meer die niet al besproken is!!

Naxos ...top eiland qua rust en nog echt Grieks...en dat mense geluiden maken , tja dan moet je maar op een hutje op de hei gaan zitten hoor, weet je zeker dat je van andere geen last zult hebben...

Astrid en Wim

2008

niet bijzonder

Fred
4-10-2008

Geen mooi uitzicht, storende geluiden, van andere vakantiegangers, door holle hal.

top in zijn klasse!

EvdM
18-9-2008

op de bonnefooi langs gegaan, 30 euro per nacht betaald voor een topkamer. Erg groot, lekkere douche, balkonnetje met parasol en een goede koelkast. Werkelijk niets mis mee.

Je zit echt vlakbij het strand en naast het strand zit een supermarkt waar je goedkoop een gekoeld drankje kunt scoren. Wat wil je nog meer :) Vlak om de hoek zit een bakkertje met heerlijke chocoladebroodjes en spinazietaartjes.

raanraders: Het restaurant op de hoek bij het strand grilt heerlijke steaks op de BBQ en de mojitobar is erg mooi.

Busverbinding naar Naxos en overige steden is werkelijk top. om de 30 minuten en het is spotgoedkoop.

Goed appartement

Lizette en Bart
8-8-2008

We hebben twee weken in Pyrgos Beach gezeten en is ons goed bevallen. Het is klein, maar netjes en regelmatig schone handdoeken. Het ontbijt is op een gezellige patio en heb je echt het idee bij de grieken thuis te logeren. Het wordt gerund door een broer en zus en de moeder maakt 's ochtends het ontbijt. Er is geen zwembad, maar heb je ook geen behoefte aan als het strand zo dichtbij is.

Voor ons voor herhaling vatbaar.

(Tip: je kunt ook op de gok naar Naxos vertrekken, op iedere hoek kun je goedkoop een appartement, hotel of studio huren)

Zojuist terug van ons verblijf

Marc en Danielle
19-7-2008

Zojuist terug van ons verblijf. Ons éénkamer appartement was vrij klein, maar netjes ingericht. Er werd dagelijks schoongemaakt en om de dag kregen wij nieuwe handdoeken. Het complex bestaat uit twee gebouwen, wij verbleven in het oudere gebouw. Het prachtige strand lag op nog geen 100 meter van het complex. De busverbindingen naar Naxos stad zijn goed en in het hoogseizoen zeer frequent. Het complex heeft geen zwembad, maar omdat het strand zo dichtbij ligt, hoeft dit geen nadeel te zijn.

leuk appartement, zeer vriendelijke eigenaresse, ons balkon op noorden vaak heel veel wind, geen vrij uitzicht, wel vlak bij mooi strand, gezellig dorpje.

Goed verzorgd kleinschalig appartementen complex met airco standaard. Handdoeken en lakens werden om de 2 dagen vervangen, schoonmaak iedere dag. Pirgos beach ligt 20 meter achter het strand in een rustig klein plaatsje Agios prokopios. Perfecte busverbinding naar Naxos stad.

2007

klein maar goed verzorgd complex

Ron en Gil
31-8-2007

klein maar goed verzorgd complex. Nette kamers en ligging nabij mooi strand.Vriendelijke personeel, betreft een griekse familie die het complex runt. Goed ontbijt en prima busverbinding met Naxos stad. Een aanrader

2005

Prima ingericht appartementen, van alle gemakken voorzien, o.a. telefoon, fohn en (gratis!) t.v. en airco.

Het enige minpuntje is, dat een aantal appartementen een balkon heeft, waar de (vaak aanwezige) noordenwind pal op staat.

Restaurantjes en fraai strand op steenworp afstand.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pyrgos in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pyrgos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.