Appartement Pyrgos

9,4

12 reviews over Appartement Pyrgos in het Nederlands

Sylvia Wouda
7-7-2019

Super leuk en mooi hotel - complex. Goed onderhouden. Ruime slaapkamer, douch en klein keukenblokje. Ruim balkon. Fijne eigenaars, broer en zus. Vriendelijk en behulpzaam. Leuke straatjes met winkeltjes en restaurants om de hoek. Strand 50 m.... heerlijk met mooie strandbedden. Bus dicht bij voor Naxos stad ( Chora) op veel leuke winkeltjes en restaurant. Boottrip ook super leuk. Wel druk maar heerlijk. Auto huren altijd leuk om het eiland rond te rijden. Leuke dorpjes en straatjes en terrasjes . Echt een aanrader. Met vriendin geweest. Je wordt daar niet lastig gevallen als je als vrouw alleen over straat loopt. Bevolking ook zeer vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch. Geweldig eiland.

Sylvia Wouda
5-7-2019

Super mooi complex. Gezellige uitstraling. Vriendelijk eigenaars. Zeer behulpzaam. Elke dag schoon gemaakt en bed opgemaakt. Elke 2 dagen schonen handdoeken. Ontbijt was ook prima. Kamer prima en goeie bedden. Lekker balkon. Keukenblok met koelkast en vriesvakje. 2 kookplaatjes. Miste wel een waterkoker. 50 m van het strand. Top. Gezellige straatjes, restaurants en winkeltjes. Ieder half uur n bus naar Naxos Stad (Chora) Kortom een top vakantie.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super

Peter
22-9-2017

Schoon en mooi gelegen dicht bij strand en centrum.

Gereisd Met partner in september 2017

voor herhaling vatbaat

Astrid Varkevisser
5-6-2009

wij hebben er 15 fantastische dagen gehad,dagelijkse schoonmaak diverse app. bij elkaar,wij hadden het complex (nr 107)waar zich ook de receptie bevond, met een zeer grote kamer,en voor griekse begrippen een echt grote badkamer met wc.. Gedeeltelijk uitzicht op zee. Het restaurant wat dus beneden helemaal rechts tegen het strand aanligt ( rond) kun je super eten, en zelf dus kiezen hoe je bv je salsde wilt hebben... echt een aanrader...huur eens een fiets, is prima te doen, en is de helling iets te pittig effe een stukkie lopen, wij zijn meerdere malen naar de hoofdstad geweest.echt een aanrader, tja op de bonne fooi gaan?!.. wij hadden heel veel pech ivm staking Mykonos, en zijn pas om 0:45 aangekomen, en dan staat er geen taxi meer die niet al besproken is!! Naxos ...top eiland qua rust en nog echt Grieks...en dat mense geluiden maken , tja dan moet je maar op een hutje op de hei gaan zitten hoor, weet je zeker dat je van andere geen last zult hebben...

Astrid en Wim

Gereisd Met partner in mei 2009
2008

niet bijzonder

Fred
4-10-2008

Geen mooi uitzicht, storende geluiden, van andere vakantiegangers, door holle hal.

Gereisd Met partner in september 2008

top in zijn klasse!

EvdM
18-9-2008

op de bonnefooi langs gegaan, 30 euro per nacht betaald voor een topkamer. Erg groot, lekkere douche, balkonnetje met parasol en een goede koelkast. Werkelijk niets mis mee.

Je zit echt vlakbij het strand en naast het strand zit een supermarkt waar je goedkoop een gekoeld drankje kunt scoren. Wat wil je nog meer :) Vlak om de hoek zit een bakkertje met heerlijke chocoladebroodjes en spinazietaartjes.

raanraders: Het restaurant op de hoek bij het strand grilt heerlijke steaks op de BBQ en de mojitobar is erg mooi.

Busverbinding naar Naxos en overige steden is werkelijk top. om de 30 minuten en het is spotgoedkoop.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed appartement

Lizette en Bart
8-8-2008

We hebben twee weken in Pyrgos Beach gezeten en is ons goed bevallen. Het is klein, maar netjes en regelmatig schone handdoeken. Het ontbijt is op een gezellige patio en heb je echt het idee bij de grieken thuis te logeren. Het wordt gerund door een broer en zus en de moeder maakt 's ochtends het ontbijt. Er is geen zwembad, maar heb je ook geen behoefte aan als het strand zo dichtbij is.

Voor ons voor herhaling vatbaar. (Tip: je kunt ook op de gok naar Naxos vertrekken, op iedere hoek kun je goedkoop een appartement, hotel of studio huren)

Gereisd Met partner in augustus 2008

Zojuist terug van ons verblijf

Marc en Danielle
19-7-2008

Zojuist terug van ons verblijf. Ons éénkamer appartement was vrij klein, maar netjes ingericht. Er werd dagelijks schoongemaakt en om de dag kregen wij nieuwe handdoeken. Het complex bestaat uit twee gebouwen, wij verbleven in het oudere gebouw. Het prachtige strand lag op nog geen 100 meter van het complex. De busverbindingen naar Naxos stad zijn goed en in het hoogseizoen zeer frequent. Het complex heeft geen zwembad, maar omdat het strand zo dichtbij ligt, hoeft dit geen nadeel te zijn.

Gereisd Anders in juli 2008

leuk appartement, zeer vriendelijke eigenaresse, ons op

G. Krediet
9-6-2008

leuk appartement, zeer vriendelijke eigenaresse, ons balkon op noorden vaak heel veel wind, geen vrij uitzicht, wel vlak bij mooi strand, gezellig dorpje.

Gereisd Met partner in mei 2008

Goed verzorgd kleinschalig appartementen complex met airco

Ton Godden
2-6-2008

Goed verzorgd kleinschalig appartementen complex met airco standaard. Handdoeken en lakens werden om de 2 dagen vervangen, schoonmaak iedere dag. Pirgos beach ligt 20 meter achter het strand in een rustig klein plaatsje Agios prokopios. Perfecte busverbinding naar Naxos stad.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pyrgos in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pyrgos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.