Appartement Pyrgos

Meer appartement info

13 reviews over Appartement Pyrgos

• 2019
    10Sylvia Wouda07-07-2019

Super leuk en mooi hotel - complex. Goed onderhouden. Ruime slaapkamer, douch en klein keukenblokje. Ruim balkon. Fijne eigenaars, broer en zus. Vriendelijk en behulpzaam. Leuke straatjes met winkeltjes en restaurants om de hoek. Strand 50 m.... heerlijk met mooie strandbedden. Bus dicht bij voor Naxos stad ( Chora) op veel leuke winkeltjes en restaurant. Boottrip ook super leuk. Wel druk maar heerlijk. Auto huren altijd leuk om het eiland rond te rijden. Leuke dorpjes en straatjes en terrasjes . Echt een aanrader. Met vriendin geweest. Je wordt daar niet lastig gevallen als je als vrouw alleen over straat loopt. Bevolking ook zeer vriendelijk.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Sylvia Wouda05-07-2019

Fantastisch. Geweldig eiland.

Super mooi complex. Gezellige uitstraling. Vriendelijk eigenaars. Zeer behulpzaam. Elke dag schoon gemaakt en bed opgemaakt. Elke 2 dagen schonen handdoeken. Ontbijt was ook prima. Kamer prima en goeie bedden. Lekker balkon. Keukenblok met koelkast en vriesvakje. 2 kookplaatjes. Miste wel een waterkoker. 50 m van het strand. Top. Gezellige straatjes, restaurants en winkeltjes. Ieder half uur n bus naar Naxos Stad (Chora) Kortom een top vakantie.

Gereisd met vrienden in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9Peter22-09-2017

Super

Schoon en mooi gelegen dicht bij strand en centrum.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Astrid Varkevisser05-06-2009

voor herhaling vatbaat

wij hebben er 15 fantastische dagen gehad,dagelijkse schoonmaak diverse app. bij elkaar,wij hadden het complex (nr 107)waar zich ook de receptie bevond, met een zeer grote kamer,en voor griekse begrippen een echt grote badkamer met wc.. Gedeeltelijk uitzicht op zee. Het restaurant wat dus beneden helemaal rechts tegen het strand aanligt ( rond) kun je super eten, en zelf dus kiezen hoe je bv je salsde wilt hebben... echt een aanrader...huur eens een fiets, is prima te doen, en is de helling iets te pittig effe een stukkie lopen, wij zijn meerdere malen naar de hoofdstad geweest.echt een aanrader, tja op de bonne fooi gaan?!.. wij hadden heel veel pech ivm staking Mykonos, en zijn pas om 0:45 aangekomen, en dan staat er geen taxi meer die niet al besproken is!! Naxos ...top eiland qua rust en nog echt Grieks...en dat mense geluiden maken , tja dan moet je maar op een hutje op de hei gaan zitten hoor, weet je zeker dat je van andere geen last zult hebben...

Astrid en Wim

Gereisd met partner in mei 2009

• 7Fred04-10-2008

niet bijzonder

Geen mooi uitzicht, storende geluiden, van andere vakantiegangers, door holle hal.

Gereisd met partner in september 2008

• 9EvdM18-09-2008

top in zijn klasse!

op de bonnefooi langs gegaan, 30 euro per nacht betaald voor een topkamer. Erg groot, lekkere douche, balkonnetje met parasol en een goede koelkast. Werkelijk niets mis mee.

Je zit echt vlakbij het strand en naast het strand zit een supermarkt waar je goedkoop een gekoeld drankje kunt scoren. Wat wil je nog meer :) Vlak om de hoek zit een bakkertje met heerlijke chocoladebroodjes en spinazietaartjes.

raanraders: Het restaurant op de hoek bij het strand grilt heerlijke steaks op de BBQ en de mojitobar is erg mooi.

Busverbinding naar Naxos en overige steden is werkelijk top. om de 30 minuten en het is spotgoedkoop.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Lizette en Bart08-08-2008

Goed appartement

We hebben twee weken in Pyrgos Beach gezeten en is ons goed bevallen. Het is klein, maar netjes en regelmatig schone handdoeken. Het ontbijt is op een gezellige patio en heb je echt het idee bij de grieken thuis te logeren. Het wordt gerund door een broer en zus en de moeder maakt 's ochtends het ontbijt. Er is geen zwembad, maar heb je ook geen behoefte aan als het strand zo dichtbij is.

Voor ons voor herhaling vatbaar. (Tip: je kunt ook op de gok naar Naxos vertrekken, op iedere hoek kun je goedkoop een appartement, hotel of studio huren)

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Marc en Danielle19-07-2008

Zojuist terug van ons verblijf. Ons éénkamer appartement was vrij klein, maar netjes ingericht. Er werd dagelijks schoongemaakt en om de dag kregen wij nieuwe handdoeken. Het complex bestaat uit twee gebouwen, wij verbleven in het oudere gebouw. Het prachtige strand lag op nog geen 100 meter van het complex. De busverbindingen naar Naxos stad zijn goed en in het hoogseizoen zeer frequent. Het complex heeft geen zwembad, maar omdat het strand zo dichtbij ligt, hoeft dit geen nadeel te zijn.

Gereisd in juli 2008

• 8G. Krediet09-06-2008

leuk appartement, zeer vriendelijke eigenaresse, ons balkon op noorden vaak heel veel wind, geen vrij uitzicht, wel vlak bij mooi strand, gezellig dorpje.

Gereisd met partner in mei 2008

• 8Ton Godden02-06-2008

Goed verzorgd kleinschalig appartementen complex met airco standaard. Handdoeken en lakens werden om de 2 dagen vervangen, schoonmaak iedere dag. Pirgos beach ligt 20 meter achter het strand in een rustig klein plaatsje Agios prokopios. Perfecte busverbinding naar Naxos stad.

Gereisd met partner in mei 2008

Appartement Pyrgos info