Hotel Naxos Resort Beach

Hotel Naxos Resort Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Naxos Resort Beach voor je op een rij gezet:

72 reviews over Hotel Naxos Resort Beach in het Nederlands

Prima Hotel , strand en stad binnen loopafstand van 5 minuten

Verzorgd en vriendelijk hotel

Marianne
19-7-2017

Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst bij receptie. Complex maakte zeer verzorgde indruk met mooie tuin, groot en gezellig zwembad. Voldoende ligbedden. Eén nadeel: te weinig parasols aanwezig. Prima zwembadbar waar elke dag schone handdoeken voor zwembad konden worden opgehaald. Heel goed ontbijtbuffet met voldoende keus aan broodbeleg, verder o.m. vers gesneden fruit, koek, cake, hartige hapjes en zelfs toetjes. Minder vonden we de koffie en het brood. Dat hebben we wel lekkerder gehad in Griekenland. Personeel van het complex was zeer vriendelijk. Kamer lag helaas wat achteraan en keek op een grasveld. Kamer niet groot, maar keurig ingericht, koelkastje aanwezig, tv met BVN. Bedden goed. Kussen was voor mij persoonlijk iets te hoog en te hard. Balkon klein maar wel voorzien van lekkere stoelen en een rond tafeltje. Badkamer was smal, maar netjes. Goede douche, maar wel krappe ruimte. Voldoende bergruimte. WiFi slecht op kamer, wel mogelijk in centrale gedeelte hotel. Grootste pluspunt van dit hotel vonden we de ligging; strand en centrum op loopafstand.

Oude reviews (archief)

Super mooi hotel met goede ligging

P. en S.
14-9-2016

Het hotel was perfect, vriendelijk personeel en een mooie ligging t.o.v.

het stadje.

Het werd goed schoongemaakt en om de dag schone lakens en elke dag schone

handdoeken.

Het ontbijt was prima, met genoeg keus en vers fruit.

Je liep zo het stadje in met genoeg terrasjes, restaurants, winkeltjes e.d.

Het was

De kamer was niet groot, en wat wij wel een minpunt vonden, is dat wij een

ontzettend klein balkon hadden. Om de luiken 's-avonds dicht te doen, dan moest

je de stoelen over de reling tillen.

De badkamer was prima met elke dag shampoo en douchegel.

Al met al, een hele fijne vakantie gehad.

Wel oke

Martino
29-8-2016

Hotel kamers super.fijne airco.netjes schoon gemaakt

Eten ech super! Elke dag wat anders. Wel elke dag pasta

Voor kleine kinderen niet veel eten

Zwem water vreselijk koud. Word elke dag netjes schoongemaakt. Helaas geen matrasjes op bedden.

Helaas geen nederlandse sprekende kinder annimatie. Voor privé strand met zwembad leuke glijbanen moet je betalen. Wil je net als wij je kamer op de dag v vertrek hebben betaal je 145 euro!!! Anders hadden wij om 10 uur smorgens de kamer moeten verlaten 21.00 werden we pas op gehaald.

Mini club speeltuin vond onze kleine v 7 erg tegen vallen.

All incl wel fijn werken met pasjes.

Helaas ook onbeschofte russen aanwezig.

In buffet restaurant geen pizza te bekennen. Die hebben wij buiten de deur gegeten.

Het is geen echt siliaans eten. Bv smorgen engels ontbijt!! Eieren spek worst.....

Maar het eten nogmaals is niet slecht. Wij vooral mijn Italiaanse man heeft genoten vh avond eten en dat wil veel zegen

Fantastisch verblijf

Christiane VAN DE SYPE
28-6-2016

Een echte aanrader - prachtig gelegen aan zee en in de buurt van vele restauants

Geweldig complex op uitstekende lokatie

Leny en Karel
8-6-2016

Complex bestaande uit vele gebouwtjes met twee of drie verdiepingen (met lift).

Onze kamer lag aan de mooie binnentuin. Prima bed (maar dat is persoonlijk), gratis kluis en airco, goede douche, zeep, shampoo en douche-schuim in de badkamer. Als "noodhulp" waren zelfs een scheermesje met scheerschuim en voor de dames de-make-up-pads, wattentips en een klein vijltje waren beschikbaar alsmede een naaigarnituurtje. Kast met veel kleerhangers. Schoonmaken van de kamer en vervangen van handdoeken en bedlinnen zeer frequent. Ontbijt is echt super; enorme keus en heerlijke cappuccino uit de automaten. Personeel is erg vriendelijk.

Wifi op balkon uitstekend en in de kamer van goed tot geen signaal.

Zandstrand is "om de hoek"; buitengewoon kindvriendelijke zee vanwege lange afloop. Het centrum is op loopafstand. Het barst er van de vakantie-accommodaties, restaurants en auto/motor-verhuurbedrijven.

Dit complex en Naxos kunnen wij van harte aanbevelen.

Voor de vierde maal en dit jaar weer.

Dijkstra
1-5-2016

Een prima hotel mooi gelegen ten opzichte van strand en het centrum van Naxos.

Prima kamers en een uitstekend ontbijt. Naxos heeft ons hart gestolen en willen het eigelijk niet aan iemand vertellen. Dus niet door vertellen. Blijft het mooi.

prachtige accommodatie

rene
7-10-2014

Ruim opgezet, met het strand op 2 minuten lopen. Goed en verzorgd ontbijt,elke vers schoongemaakte fruitsalade. Alleen de prijzen aan de poolbar waren voor Griekse begrippen duur. Hebben we dan ook maar weinig gebruik van gemaakt.

De Fitisruimte was erg goed, alle apparatuur wat er stond werkte, prima met arco.

Kortom een heerlijk hotel met vele mogelijkheden.

leuk hotel met restricties

pgg.jansen
7-10-2014

Hartelijke ontvangst, kamers schoon.Aanbod bij het ontbijt voldoende, maar een week lang dezelfde is saai.Bediening ‘s ochtends vriendelijk, dit in tegenstelling tot de avondploeg, welke bestond uit lethargische blikken werpende zombies, De dagkaart bood eenvoudige plateservice in saai restaurant (met rokers)Wijn prijs/kwaliteit uit verhouding, bier begint bij 1/2 liter (4euro), tapbier was op.

Kamers ruim van formaat, dit in tegenstelling tot doucheruimte, welke claustrofobische afmetingen had. Een flinke jongeling kan zich hier ’s ochtend niet keren. Ik mat 48x200 cm. De douche kon heet en hard . Zwembad fris en schoon met voldoende stoelen en ligbedden (eind seizoen?) met hier en daar wat vóórgedrapeerde ochtend-handdoeken door het onvermijdelijke klootjesvolk. Al zonnende en soezende geteisterd door omringende speakers met de al even onvermijdelijke ‘’lounge-muzak’’

Een “los’ ’zittend schroefje aan de rugzijde speaker verloste ons van deze Tantaluskwelling.al met al een 7

mooi gelegen hotel

Heidi
19-10-2013

Mooi hotel, op loopafstand van Naxos stad. Goede service, vriendelijk personeel, mooie kamers inclusief koelkast en gratis kluis. Handdoeken service aanwezig. 50 meter van het strand waar je een mooie zonsondergang kunt zien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Naxos Resort Beach in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Naxos Resort Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Naxos Resort Beach scoort een 8.95 uit 10 op basis van 80 reviews.