Hotel Naxos Resort Beach

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.8Fantastisch

• Sauna

82 reviews over Hotel Naxos Resort Beach

• 2018
    2Knol19-08-2018

Dramatisch slechte service van hotel en TO

Bij touroperator omschreven als beste hotel in naxos, geen ervaring met andere hotels maar als naxos resort het beste is wat dit eiland te bieden heeft dan raad ik iedereen af om naar dit eiland te gaan. Ontbijt met oud brood, bij de jus d’orange is zoveel water toegevoegd dat het niet te drinken is. Hotel kamer is zeer klein, bed dramatisch. Badkamer met douche die zo smal is dat volwassen persoon zich in alle bochten moet wringen om er in te komen. WiFi op de kamer is een fabel, is er gewoon niet. Receptie wuift alles weg doen totaal niets met klacht. Reisleiding komt niet opdagen om problemen op te lossen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 3De Bruin16-08-2018

Nooit meer!!

Bij aankomst werd ons verteld dat onze kamer nog niet klaar was.Ruim een uur moeten wachten daarna 0 uitleg wat waar was. Kamer die wij kregen was voordeel kamer aan straat kant. Standaard kamer geboekt met Tuin of pool uitzicht. Receptie gebeld dat we niet de geboekte kamer gekregen hebben. Receptie vond dat we niet moesten zeuren is prima kamer. Touroperator dame gebeld die vond op eens dat de straat zijde met uitzicht op gebouw van buren tuinzicht kamer is ze komt over paar dagen wel even kijken. Douche is 45 cm breed daar past een tuinkabouter nog niet in. Bij zwembad stuk of 8 parasols, lang niet toereikend. Zee dicht bij daar kun je bedjes huren voor 10 euro, je moet toch wat als je een beetje schaduw wil. Kamer past net 2 persoons bed in( eigenlijk 2x 1 persoons bedden) Bed waar je hond nog niet op wil slapen. Wifi werkt niet .Receptie en manager lossen niets op. Touroperator liegt over de omschrijving en bied geen hulp. Nooit meer!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Fam Edink12-05-2018

Zijn hier drie keer geweest , en gaan zeker weer !

Prima Hotel , strand en stad binnen loopafstand van 5 minuten

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

8Marianne19-07-2017

Verzorgd en vriendelijk hotel

Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst bij receptie. Complex maakte zeer verzorgde indruk met mooie tuin, groot en gezellig zwembad. Voldoende ligbedden. Eén nadeel: te weinig parasols aanwezig. Prima zwembadbar waar elke dag schone handdoeken voor zwembad konden worden opgehaald. Heel goed ontbijtbuffet met voldoende keus aan broodbeleg, verder o.m. vers gesneden fruit, koek, cake, hartige hapjes en zelfs toetjes. Minder vonden we de koffie en het brood. Dat hebben we wel lekkerder gehad in Griekenland. Personeel van het complex was zeer vriendelijk. Kamer lag helaas wat achteraan en keek op een grasveld. Kamer niet groot, maar keurig ingericht, koelkastje aanwezig, tv met BVN. Bedden goed. Kussen was voor mij persoonlijk iets te hoog en te hard. Balkon klein maar wel voorzien van lekkere stoelen en een rond tafeltje. Badkamer was smal, maar netjes. Goede douche, maar wel krappe ruimte. Voldoende bergruimte. WiFi slecht op kamer, wel mogelijk in centrale gedeelte hotel. Grootste pluspunt van dit hotel vonden we de ligging; strand en centrum op loopafstand.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8P. en S.14-09-2016

Super mooi hotel met goede ligging

Het hotel was perfect, vriendelijk personeel en een mooie ligging t.o.v. het stadje. Het werd goed schoongemaakt en om de dag schone lakens en elke dag schone handdoeken.

Het ontbijt was prima, met genoeg keus en vers fruit.

Je liep zo het stadje in met genoeg terrasjes, restaurants, winkeltjes e.d. Het was

De kamer was niet groot, en wat wij wel een minpunt vonden, is dat wij een ontzettend klein balkon hadden. Om de luiken 's-avonds dicht te doen, dan moest je de stoelen over de reling tillen.

De badkamer was prima met elke dag shampoo en douchegel.

Al met al, een hele fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Martino29-08-2016

Wel oke

Hotel kamers super.fijne airco.netjes schoon gemaakt Eten ech super! Elke dag wat anders. Wel elke dag pasta Voor kleine kinderen niet veel eten Zwem water vreselijk koud. Word elke dag netjes schoongemaakt. Helaas geen matrasjes op bedden. Helaas geen nederlandse sprekende kinder annimatie. Voor privé strand met zwembad leuke glijbanen moet je betalen. Wil je net als wij je kamer op de dag v vertrek hebben betaal je 145 euro!!! Anders hadden wij om 10 uur smorgens de kamer moeten verlaten 21.00 werden we pas op gehaald. Mini club speeltuin vond onze kleine v 7 erg tegen vallen. All incl wel fijn werken met pasjes. Helaas ook onbeschofte russen aanwezig. In buffet restaurant geen pizza te bekennen. Die hebben wij buiten de deur gegeten. Het is geen echt siliaans eten. Bv smorgen engels ontbijt!! Eieren spek worst..... Maar het eten nogmaals is niet slecht. Wij vooral mijn Italiaanse man heeft genoten vh avond eten en dat wil veel zegen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Christiane VAN DE SYPE28-06-2016

Fantastisch verblijf

Een echte aanrader - prachtig gelegen aan zee en in de buurt van vele restauants

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Leny en Karel08-06-2016

Geweldig complex op uitstekende lokatie

Complex bestaande uit vele gebouwtjes met twee of drie verdiepingen (met lift). Onze kamer lag aan de mooie binnentuin. Prima bed (maar dat is persoonlijk), gratis kluis en airco, goede douche, zeep, shampoo en douche-schuim in de badkamer. Als "noodhulp" waren zelfs een scheermesje met scheerschuim en voor de dames de-make-up-pads, wattentips en een klein vijltje waren beschikbaar alsmede een naaigarnituurtje. Kast met veel kleerhangers. Schoonmaken van de kamer en vervangen van handdoeken en bedlinnen zeer frequent. Ontbijt is echt super; enorme keus en heerlijke cappuccino uit de automaten. Personeel is erg vriendelijk. Wifi op balkon uitstekend en in de kamer van goed tot geen signaal. Zandstrand is "om de hoek"; buitengewoon kindvriendelijke zee vanwege lange afloop. Het centrum is op loopafstand. Het barst er van de vakantie-accommodaties, restaurants en auto/motor-verhuurbedrijven. Dit complex en Naxos kunnen wij van harte aanbevelen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Dijkstra01-05-2016

Voor de vierde maal en dit jaar weer.

Een prima hotel mooi gelegen ten opzichte van strand en het centrum van Naxos. Prima kamers en een uitstekend ontbijt. Naxos heeft ons hart gestolen en willen het eigelijk niet aan iemand vertellen. Dus niet door vertellen. Blijft het mooi.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9rene07-10-2014

prachtige accommodatie

Ruim opgezet, met het strand op 2 minuten lopen. Goed en verzorgd ontbijt,elke vers schoongemaakte fruitsalade. Alleen de prijzen aan de poolbar waren voor Griekse begrippen duur. Hebben we dan ook maar weinig gebruik van gemaakt. De Fitisruimte was erg goed, alle apparatuur wat er stond werkte, prima met arco. Kortom een heerlijk hotel met vele mogelijkheden.

Gereisd met partner in september 2014

Hotel Naxos Resort Beach info