Aparthotel Naxos Holidays

Meer aparthotel info

68 reviews over Aparthotel Naxos Holidays

• 8henk jessy06-10-2013

best. goed

alles goed bereikbaar lopend naar strand haven centrum en supermarkt naast het complex.groot zwembad.en aardige mensen vooral katharina heel vrolijk en ze doet veel voor je. we kregen bij aankomst een klein kamertje .dat hadden we niet besteld wel een 2 kamer app ook voor betaald.voor een nacht kregen we 2 studio s ook niet leuk.en daarna geeist dat we het app kregen .en dat gebeurde ook.de kluis was daardoor denk ik gratis.dus let op wat je krijgt .wifi doet het alleen in de receptie dicht bij de balie.eten goed en goedkoop overal op weg naar de haven .ontbijt 5 e aan zee bij lotto .zoveel koffie als je wilt en toast eieren yogert fruit enz..vlakbij het fontein pleintje naar de haven is taverne nikos heel goed

Gereisd met partner in september 2013

• 8Eliza16-07-2013

Erg leuke vakantie hier gehad

Wij kunnen ons niet helemaal vinden in onderstaande commentaar. Naxos Holiday is een goed hotel gelegen iets buiten het centrum. Het personeel was tegen ons erg vriendelijk en de kamers waren schoon. Geen luxe maar dat verwachten wij ook helemaal niet van een 3* hotel. Wij hebben in ieder geval een erg leuke vakantie gehad en zouden zo weer terug gaan.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Monique16-07-2013

Heerlijke vakantie gehad

Wij hebben hier een uitstekende vakantie gehad. Het complex is gebouwd in de Naxos bouwstijl en ligt iets buiten het centrum. Het personeel is zeer vriendelijk en doen echt hun best. De kamers zijn netjes en schoon, geen luxe maar dat verwachten wij ook helemaal niet van een 3* hotel. Naxos Holidays heeft een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en wij zouden hier zo weer naar toe gaan.

Gereisd met partner in juni 2013

• 2Weber27-06-2013

Niet doen!

4 nachten was er voor ons geboekt in dit slechte hotel. Meer 'n straf dan 'n vakantie. Het matras op ons bed was zo versleten dat de ijzeren veren er bijna uitstaken, waardoor we van de pijn in ons lijf bijna niet hebben kunnen slapen. 2x is ons beloofd dat dit opgelost zou worden en beide keren zijn we voor de gek gehouden en is er niets aan gedaan. Er stonden maar enkele ligbedden bij het zwembad en dan ook nog zonder kussens er in, waardoor je zo op het hout lag, dus ook geen aanrader. Barretje bij zwembad s 1x open geweest, maar toen was de drank op. De te versturen post naar Nederland die we bij de hotelbalie hadden afgegeven is nooit bij onze familie aangekomen. Alweer voor de gek gehouden De ontbijtruimte is sfeerloos en de afwashulp was niet om aan te zien. Vieze kleding die ze 4 dagen heeft gedragen en tussendoor bezig in de ontbijtruimte met bijvullen van brood en beleg, meer haar handen. die eerst even afveegde aan haar vieze schort. Hier niet naar toe gaan!

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8Miryam21-08-2012

Sobere kamers (=studio), locatie prima

Inrichting van de studio is sober, geen overbodige luxe, prima om te verblijven als slaapplaats. De 'keukeninrichting' is nihil maar volgens mij kun je alles vragen! Het is is geen complex waar je de hele dag wil verblijven, maar dar is ook geen enkele reden voor met alles op loopafstand! Complex is gelegen aan drukke weg naast de grote supermarkt. Strand is op paar minuten afstand, centrum ook. Personeel is vriendelijk wanneer je iets vraagt, maar blijft op professionele afstand. Kamers worden goed schoongehouden.

Alleen gereisd in juli 2012

• 2Maartje Buijnsters08-08-2012

Zeker niet heen gaan

Bij aankomst moesten wij bij de receptie nog even wachten omdat de kamer nog niet schoon was, toen we eenmaal naar de kamer mochten bleek deze nog niet schoon te zijn. Zelfs de lakens vande vorige mensen lagen er nog op. De schoonmaakster kwam wel meteen om 'schoon te maken', maar die was binnen 5 min al klaar. Resultaat: kamer nog steeds smerig. Als de schoonmaakster geweest was op andere dagen liet ze de tuindeuren gewoon open en de buitenste luiken op een kier (zie foto, iedereen kan zomaar naar binnen). De kamer was smerig, je durfde er alleen maar met slippers te lopen. Bij aankomst troffen we ook nog een salamander aan in de kamer. Het enige raam wat er was, was met uitzicht op de vuilnishoop (zie foto). De douchekop kon niet opgehangen worden en lekte, hier hebben we melding van gemaakt, maar hier werd niets mee gedaan.

Gereisd met partner in juli 2012

• 5karlijn04-08-2012

Slechte kamers omgeving prachtig

Wij kwamen aan toen werden we vriendelijk ontvangen met een klein drankje. We moesten toen een uur wachten voordat we onze kamers in mochten. Toen het eenmaal zo ver was kregen we een kamer toegewezen aan de rand van de weg waar je dus veel last zou hebben van het verkeer. Ze had nog een andere mogelijk voor een kamer dat was wel een goede kamer maar ze zij dat er voor de andere kamer niks te doen was. Uiteindelijk hebben we toch nog een andere gekregen aan de andere kant van het hotel, op het eerste gezicht was dit een mooie kamer maar toen we goed keken liepen de mieren en pissebedden over grond heen en werd er zeer slecht schoongemaakt. Overal zat nog viezigheid op de grond en er lagen overal haren van andere mensen. Toen we wilden gaan zwemmen kwamen we er achter dat we op de grond moesten gaan zitten omdat er maar 11 ligbedjes voor het gehele hotel aanwezig waren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 5Janna08-07-2012

erg eenvoduge studio's

ERG eenvoudige/kleine studio's, peipkleinbalkonnejte met uitzicht op de weg of leeg peuterbadje Meerdere NL stellen die ook in een vergelijkbare studio zaten hadden al een andere kamer gevraagd.. Er qua pannen/kopjes/bestek en glazen bijna NIETS aanwezig dus zag je telkens mensen naar de receptie lopen om toch maar weer spullen te vragen. Appartementje stelt dus niks voor, geloof dat de hotelkamers wel redelijk waren. * Zwembad is groot * je kunt nergens je was / bikini of natte zwemhandoek ophangen * grote supermarkt naast de deur * als je nar het busstation /centrum moet lopen is het toch zeker wel 20 minuten lopen/ strand is va 5 / 10 minuten * receptie, vriendelijk * Naxos stad is erg leuk

Gereisd met partner in juni 2012

• 8groenbeer17-06-2012

Prima uitvalsbasis voor zowel strand als stad.

Enig minpuntje is de ietwat lawaaierige weg..

Gereisd met partner in juni 2012

• 7Henk Viering15-08-2011

standaard hotel, waar het toch goed toeven is.

Een standaard hotel, de kamers zijn schoon en redelijk van omvang met een klein keukentje, maar zonder tafel of stoelen. Verder heeft het een klein balkonnetje. Voor mij was het een tweede bezoek aan dit hotel na 2002. Het ligt nu aan een drukke doorgaande weg. De kamers zijn schoon en iedere drie dagen wordt het beddegoed vervangen. Voor mensen die slecht ter been zijn is het hotel minder, omdat het hele complex beheerst wordt door op en afstapjes

Alleen gereisd in augustus 2011

• KeukenKeuken

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats