Aparthotel Naxos Holidays

Hotel aan zeeWeer vandaag15°7°
Aparthotel Naxos Holidays
7,6

67 reviews over Aparthotel Naxos Holidays in het Nederlands

Mooi complex met mooi zwembad

Alexander,
5-8-2017

Hotel ligt op 10 min van strand en 20 min van centrum Naxos Stad. Wel aan een erg drukke weg; daaraan moet je geen kamer hebben. Mooi complex, met groot, schoon en mooi zwembad. Vriendelijk personeel. Goede, simpele, ouderwetse maar schone kamers, krakend bed, oude en kleine badkamer. Airco goed. Lekker ontbijt (werd steeds aangevuld). Ontvangst met welkomdrankje. Prima prijskwaliteit verhouding. Veel (rustige) Scandinaviërs.

Dit hotel maakte deel uit van de (touroperator) combinatiereis Cycladen 4 eilanden.

Prima locatie met mooi zwembad.

Dijkstra,
5-5-2017

Deze nog goedbetaalbare lokatie heeft een mooi zwembad en prima bedden. Ontbijt is op zijn Grieks maar voldoende om 14 dagen of een week mee door te komen. Als je zelf wilt zorgen voor ontbijt en je warme maaltijd, ligt dit hotel direct naast een grote supermarkt waar alles te koop is.

nooit meer

Maarten Goumans
6-7-2016

Van de buitenkant ziet het Hotel er goed en gezellig uit. Van binnen is het toe aan een renovatie, onvriendelijk personeel en de bar bij het zwembad was dicht en waarom??? kon niemand ons vertellen. Ze adverteren met Wifi maar ook die is heel slecht en hebt alleen minimale verbinding met je telefoon op de desk van de receptie. Wij kregen de indruk dat als je maar een paar dagen blijft ze je dan de slechtste kamer geven die er is, waarschijnlijk in de hoop dat je het wel overleeft die paar nachten. Deze indruk hadden meerdere mensen die na klachten toch nog een andere kamer kregen. Het personeel aan de receptie spreekt heel gebrekkig Engels. Met andere woorden Nooit Meer en kan het dus niet aanraden. Geen idee hoe ze aan de 3 Sterren komen

We hebben een aantal aanbieders voor Naxos Holidays voor je op een rij gezet:

Aardig hotel, maar geen topper

Marja
30-7-2015

Het is een aardig hotel, maar wel wat gedateerd. Het ligt in een rustige omgeving, naast een mooie grote supermarkt. Afstand tot een mooi strand is 10 minuten lopen.. Als je naar de boulevard wilt,ben je echter wel 20 minuten aan de wandel.

Personeel is behulpzaam, het ontbijt zeer redelijk. Het zwembad is heerlijk, maar niet erg gezellig om aan te liggen.

Prima hotel voor een paar dagen

Fred en Henny
23-6-2015

Wij hadden een kamer op de begane grond, mankeerde niets aan voor een paar dagen. Elke dag schoongemaakt en schone handdoeken.

De mensen bij de receptie zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt was niets op aan te merken.

Zwembad ook ok.

Dit nooit meer, waardeloos budget hotel

Annette
5-10-2014

Slecht budget hotel. Zorg ervoor dat je geen hok op de begane grond krijgt. De badkamer is een echte nachtmerrie. De kamers boven zijn gerenoveerd en zijn redelijk. Ontbijt is zeer matig. Zwembad is aardig maar de ligbedden zijn smerig

Geweldig hotel voor 3 sterren

Petra Minnebreuker
16-9-2014

Bij aankomst kregen we een kleine kamer met gedeeld terras, gemeld bij receptie en direct een schattige grote kamer gekregen gelegen aan een soort pleintje. Het complex staat goed in de verf en de begroeiing is prachtig! Dagelijks wordt alles aangeveegd en om de dag 2 tuinmannen om het prachtig te houden. Dagelijks schone handdoeken en schoonmaak, geen idee waarom er hier mensen klagen want het was echt prachtschoon, ook geen vieze randen gezien bij zwembad de betegeling zag er gloednieuw uit. Ontbijt was ook prima en zelfs de gelegenheid op t terras aan zwembad of heerlijk buiten op het terras aan de voorkant buiten te ontbijten. Uitermate vriendelijk personeel. Wij waren hier met een eilandhopreis en het was het beste 3sterren hotel van onze trip over 4 eilanden.

geen eigen terras

jp
25-6-2014

Omdat hotel Sergis dicht was, zijn wij in Naxos Holidays terecht gekomen.

kamer 360a, geen eigen terras! Waardeloos. Moesten het terrasje delen met kamer 358. Geen succes.

Bed ontzettend hard

erik
23-6-2014

We kregen een mooie plek, op de begane grond met een mooie "zithoek". Kamer maar klein en de badkamer ook. De bedden waren ontzettend hard waardoor een van ons er niet op kon slapen. Veel meer mensen bleken hier last van te hebben. We hebben dit opgelost door een dik kussen van een ligbed bij het zwembad op de matras te leggen. Het ontbijt vonden we prima, alles werd goed bijgevuld. Grote supermarkt bevindt zich naast het hotel. Ruim gesorteerd. Verder± zie beoordeling bij stad Naxos.

Goed Aparthotel.

Annette Groen
14-10-2013

Wij zijn hier in mei 2013 voor de derde keer geweest. We hebben als vanouds genoten van de gastvrijheid en de vriendelijkheid van de personeelsleden. We kwamen 's avonds laat aan en kregen een klein kamertje waar bijna niets aanwezig was. We hebben toen gelijk gevraagd om een ander appartement. De volgende morgen konden we kiezen uit drie andere appartemernten! We kozen er een aan de achterkant met uitzicht op de olijfboomgaarden en de bergen. De kamer werd iedere dag schoongemaakt. Als er iets niet aanwezig was, geen probleem dan kwamen ze het brengen.

Qua ligging is dit Aparthotel ook ideaal! Naxos-stad op loop- fietsafstand.

Supermarkt met ruim aanbod naast de deur.

Een aanrader is uit eten te gaan bij Scirocco. Heerlijk eten, heel gezellig,

gastvrij (zoals bijna alle Grieken) en niet duur.

Al met al weer een heerlijke vakantie gehad! We komen zeker weer terug en zullen dit Aparthotel zeker aan anderen aanraden

We hebben een aantal aanbieders voor Naxos Holidays voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Naxos Holidays in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Naxos Holidays zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.