Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag23°20°
Hotel Naxos Filoxenia

We hebben een aantal aanbieders voor Naxos Filoxenia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Naxos Filoxenia in het Nederlands

Rust ruimte en vrijheid!

merel en bob
14-6-2010

Dit appartementen complex ligt ongeveer 8 min rijden van Naxos Chora (hoofdstad). Het is er rustig maar ook landelijk dus je hoort er hanen kraaien en honden blaffen 's ochtends en 's avonds. Dit vonden wij heerlijk en absoluut niet storend. De eigenaar is aardig en alleen 's ochtends en 's avonds even zichtbaar aanwezig. Alleen aan de keuken inventaris mankeert iets die is een beetje schaars. Strand is ook ongeveer 8 min. rijden. Mooi appartement schoon en ruim en met een heerlijk balkon met geweldig uitzicht over de bergen.

EN: Very good appartment with nice clean big rooms all with perfect views! The owner is nice and helpfull and he can bring or pick you up at the port. You do need your own car or motor because Chora and beache are 8 min. drive. There are not enough kitchentools, like a sharp knife or can/bottle opener thats the only bad point.

Gereisd Met partner in juni 2010

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Naxos Filoxenia in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Naxos Filoxenia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.