Aparthotel Naxos Beach II

Meer aparthotel info

13 reviews over Aparthotel Naxos Beach II

• 6Jim05-06-2011

Geen vier sterren waard!

De ligging op een helling nabij de hoofdstad van Naxos geeft een mooi uitzicht op genoemde stad. Echter maakt dit ook dat de afstand tot diezelfde stad te groot wordt om te wandelen, zeker in de avonduren vanwege de duisternis en het ontbreken van voetpaden. Zeker geen vier sterren waard.

Pluspunten: Bubbelbad nabij het zwembad. Mooie ligging met uitzicht, mooi eiland.

Minpunten: ontbijt was erg karig en niet gevarieerd, als de eieren bijvoorbeeld op zijn worden deze niet bijgevuld etc. Op de kamer waren schimmelplekken van het vocht. De douche is erg krap waardoor je bijna in het toilet kunt badderen. Het hotel is moeilijk begaanbaar voor mensen met een handicap door de aanwezigheid van de vele trappen. Afstand van het hotel ten opzichte van de plaatjes in de buurt is te groot. Zwembad was bij ons bezoek kapot en de haast om het te maken ontbrak.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Jos en Frieda Tibos-D'heem25-06-2010

Voor herhaling vatbaar!!!

Hotel is prachtig gelegen tegen de Stelida-heuvel, met prachtig zicht op Naxos-stad, vnl 's avonds. Personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig. Inderdaad mini zwembad (wat moet dat zijn tijdens hoogseizoen??) en ver afgelegen van alle faciliteiten: geen telefooncel, of minimarketje in de buurt te bekennen. Komt nog wel. Daarom ook zeer rustig! Vanaf hotel prachtige wandelingen mogelijk naar Agia Anna en Agios Prokopios, of langs het strand naar Naxos-stad, of met de lijnbus naar bergdorpjes in het binnenland (Filoti, Areipanthos). Wij keren nog terug naar Naxos Beach II.

Gereisd met partner in juni 2010

• 7ovar26-05-2010

Gezellige, maar afgelegen bungalows

De kamer bleek een ruime bungalow met slaapkamer, zitkamer/keuken en douche/toilet. Het hotel ligt nogal afgelegen: ongeveer 25 minuten lopen om de dichtstbijzijnde supermarket en restaurants te vinden. Op 20 minuten afstand lopen schijnt een bushalte te zijn, maar de aanduiding ervan ontbreekt; hetzelfde geldt voor de volgende bushalte bij een camping. Gratis gebruik van internet via een laptop.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Daisy15-10-2009

Ruim appartement

De appartementen zijn heel ruim en traditioneel ingericht. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Elke ochtend kun je er lekker ontbijten met keuze uit heel veel verschillende dingen. 's Avonds kun je er ook goed eten, als je Engels spreekt krijg je zonder probleem wat je besteld hebt. Het ligt wel wat van de bewoonde wereld af, maar als je een auto of scooter huurt wordt deze bij het hotel afgeleverd. Vlakbij zijn wel hele mooie zandstranden. En in Naxos-stad heb je langs de boulevard allemaal gezellige restaurants.

Gereisd met partner in september 2009

• 9van beekom13-08-2009

super plek om tot rust te komen

hele leuke kamers die iedere dag schoon werden gemaakt. ontbijt was super met alles erop en eraan. mooi zwembad en zeer vriendelijk personeel. hadden wel een scooter die ze daar afleveren en ook weer kostenloos ophalen. en die heb je wel nodig daar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 5Johan en Carin16-07-2009

Middel off nowhere

Wij zijn er eind juni 2009 geweest. Aardig aparthotel met vriendelijk personeel, goede service en ontbijt, maar met een zeer primitieve badkamer. Klein zwembad met slechts 10 stuk keiharde ligbedden en geheel plat kan er niemand meer langs het zwembad lopen Het complex ligt in de middel off nowhere, openbaar vervoer pas op 1,5 km. In de omtrek van 2,5 km is er niets dan rotsen en stof te bekennen. Zonder auto/scooter/quad is het geen doen om er te logeren en voor de hostess geldt alleen je een auto voor 57,00 euro per dag aan te smeren. Taxi vervoer van het complex naar Naxos centrum kost 8 euro. Naxos stad is geweldig leuk en gezellig.

Gereisd met partner in juli 2009

• 510-07-2009

Zonder eigen vervoer een nachtmerrie

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Joop en Ria08-06-2009

goed apartement/slecht diner

Leuke apartementen/prachtig uitzicht. Goede service. Wat afgelegen maar met een quad of een auto goed te doen. Goed ontbijt. Diner slecht ook moeilijk om te krijgen wat je hebt besteld.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Gijs Tijseling04-01-2009

Mijn prinsesje voelde zich zelfs thuis

Gijs & Antoinette,

Wij zijn er vorig jaar geweest en het was geweldig! Een heel relaxte vakantie gehad. wat eerder werd gezegd over het eten en drinken sluit ik me helemaal bij aan.. Mijn prinsesje ook...

Gereisd met partner in januari 2009

• 9Jeanine17-09-2008

Heerlijk hotel

Het hotel is heel mooi, de kamers zijn ook prima. Heerlijk zwembad en een heerlijk jacuzzi daarnaast, hmmmmmmmm! Eten is goed en de prijs daarvoor ook, ontbijt is ook heerlijk. Internetten 3.50 per uur, bar open tot 06.00u 's morgens. Cocktails prima. Wij hadden kamer 17 en daat hadden we wel veel last van de droger die tot 23.00u aan het werk is en de volgende ochtend om 08.30 weer begint. Enige nadeel is dat het echt een eind van Naxos stad af ligt. De dichtstbijzijnde plek waar je de bus(1,40 euro enkele reis) kan aanhouden is zeker 15-20 minuten lopen, in de avond is dit geen pretje want je loopt op een geheel onverlichte weg en de auto's rijden er erg hard en die zien jou niet lopen. Die weg geeft je echt het gevoel alsof je op een weg in de death valley bent aangeland. Maar met auto of taxi (8 euro enkele reis) kom je heel goed in Naxos stad waar het erg gezellig is. Aanrader: eten bij Scirocco in Naxos stad

Gereisd met vrienden in september 2008

Aparthotel Naxos Beach II info