Appartement Naxia Villa ***

Appartement Naxia Villa ***

Appartement Naxia Villa
Appartement Naxia Villa
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Naxia Villa voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Naxia Villa in het Nederlands

Heerlijke plek om vakantie te houden.

hennie, 1-4-2009

Het appartement is 10 passen lopen van het strand, ideaal voor een strandvakantie. Genoeg watersportfaciliteiten en restaurants, bars etc. in de omgeving. De stad is op 5 minuutjes lopen. Gewoon een heerlijke plek.

goede keuze

Dick en Pauline, 19-9-2008

Mooi kleinschalig complex, schone en nette studio. Groot prive balkon aan achterzijde en gezamenlijk terras aan voorzijde. Dit laatste vonden wij iets minder prettig aangezien de buren voor onze deur zaten. Dicht bij het zandstrand met diverse strandtenten, bereikbaar via de tuin van het complex. Rustige ligging maar toch dicht bij het centrum (paar honderd meter). Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Naxia Villa in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Naxia Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Naxia Villa scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.