Hotel Mathiassos Village

5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Mathiassos Village voor je op een rij gezet:

Laatste review

valt allemaal wel mee

Willem,
4-7-2012

Tijdens eilandhoppen (Santorini, Naxos en Paros), hebben wij 4 dagen in Mathiassos Village doorgebracht. Het complex is wat gedateerd De eetzaal lijkt inderdaad wat op een eetzaal van een kazerne maar het buffetontbijt vergoedt een hoop en op het terras merk je er niets meer van . Een erg uitgebreid buffet met veel vers fruit en roereieren en spek. Dit was het meest uitgebeide buffet wat wij hebben gehad tijdens ons eilandhoppen.

Het compex bestaan uit los staande bungalows. De inrichtig is sober, maar dat weet je als je naar Griekenland gaat. De dame van de receptie is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Een mooi zwembad met een lifeguard.

Het complex ligt net achter het centrum van Naxos stad en het centrum is in nog geen 10 minuutjes bereikbaar.

Kenmerken

25 reviews over Hotel Mathiassos Village in het Nederlands

valt allemaal wel mee

Willem
4-7-2012

niet zo dramatisch als de recenssies

Klerks.a
4-10-2011

Ondanks de zeer slechte recenssies viel het alleszins mee. Kleine bungalows met een terrasje, wel verouderd met een kleine badkamer. Redelijk schoon en iedere dag schone handdoeken. Leuk complex met veel bloeiende planten. Loopafstand naar de haven en boulevard ca 10 minuten. Het ontbijtbuffet was goed, werd regelmatig aangevuld. De ontbijtzaal deed denken aan een kazerne, maar er waren ook terrassen.

Is dit een 3-sterren hotel?

AnCo
13-8-2011

In eerste instantie vroegen we ons af of dit een 3-sterren hotel is maar het blijft natuurlijk Griekenland? De matrassen zijn doorgezakt en meubilair oubollig. De dame bij receptie is zeer vriendelijk en behulpzaam, NIETS te klagen! Het zwembad uitstekend met een vriendelijke, doch overbodige, lifeguard. Het hotel ligt op 15 minuten lopen van het prachtige centrum. Ontbijt OKAY met gebakken eieren en spek en onbeperkt fruit aanwezig. Met de weinige middelen in deze economische crisis weten ze er wel wat van te maken.

nooit meer

willyteb
14-6-2011

In verband met eilandhoppen waren we hier maar 3 nachten ( gelukkig maar ).

Waren volgens mij de eerste zins een halfjaar in dit huisje, het stonk verschrikkelijk in dit huisje.

Eerste nacht de halve nacht buiten gezeten omdat ik misselijk werd van deze geur, volgende dag een bus luchtverfrisser gekocht en in 2 dagen leeg gespoten.

Bed was erg smal, denk 1.3 meter.

2 keer een rat zien lopen.

Ontbijt erg simpel.

Hoe verder je naar achter loopt op het park hoe meer rotzooi je tegen komt.

Slecht adres, nooit meer!!

f.walhof
8-6-2011

Hotel Mathiassos Village, in Naxos is een slechte keus, het verkeerd in zeer slechte staat van onderhoud en als je een zeer kleine rondwandeling maakt geloof je je ogen niet wat ze zien.rommel en nog eens rommel!!! GEEN 3* maar 1.5* voor de moeite. En adviseer TO dan ook dit per direkt te schrappen.

Gewoon een goede accommodatie

Marco Blom
17-6-2010

Op loopafstand van stadsstrand, boulevard aan de haven en het castello. Goed zwembad, nette kamers en een doorsnee maar voldoende ontbijt. We hebben er vijf dagen in mei/juni 2010 gezeten tijdens een rondreis naar meerdere eilanden en deze accommodatie was alles bij elkaar de beste. Dus blijkbaar hebben ze al het commentaar uit het verleden ter harte genomen.

Goede uitvalsbasis op Naxos

Erik Vloeberghs
18-9-2009

Het hotel is inderdaad op sommige vlakken een beetje verouderd (zo zou de ontbijtzaal weleens vernieuwd mogen worden) maar sommige commentaren zijn mijns inziens toch veel te negatief. Het hotel is heel goed en rustig gelegen (op 10 minuten van de ferryhaven, van het centrum van Naxos en van de zee), de kamers zijn ook rustig want ze bevinden zich in aparte "bungalows" en het onthaalpersoneel is vriendelijk (voertalen: Engels en Duits). Ik had een prachtig terrasje onder de wijnranken en tussen de olijfboompjes. De badkamer is vrij basic. In de slaapkamer heb je zeer goede airco en een koelkastje. Het ontbijtbuffet was redelijk zonder super te zijn (ik kocht mijn eigen fruitsap want de mierzoete soort van het hotel was ondrinkbaar).

Schandalig !!

Eline, Bart - Carla, Bart
3-8-2009

Op de eilandtour werden we gedropt in deze vergane glorie. We kennen de Griekse hotels en verwachten dus ook geen luxe, maar dit ging te ver. Sinds de oprichting (jaren '60?) is er niks veranderd of vervangen. Zeer oud en vuil meubilair, zowel op de kamer als in de gemeenschappelijke ruimtes. Kapote WC-bril, lampen die niet werken, etc. Zeer onhygenische keuken met plastiek bordjes bij het ontbijt.

Dit is zeker geen drie sterren waard! We konden dan ook niet snel genoeg vertrekken.

Te schrappen uit reisbrochures

Franky (B)
21-5-2009

Het hotel is niet meer van deze tijd, verouderd. Wij dachten in het Oostblok te zijn. Zwembad niet gevuld met water. Wij begrijpen niet dat het hotel nog kan geboekt worden in reisboeken. Minpunt op onze Cycladen hopping!

2007

heel verouderd appartement slecht onderhoud badkamer, hebben we niet gebruikt te vies,het ontbijt eenvoudig , en zeer onvriendelijk personeel, bij receptie vriendelijke mensen.Onze mening haal dit hotel uit de boeken zeer slecht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mathiassos Village in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mathiassos Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.