Appartement Margo Studios

AppartementWeer vandaag29°21°
Appartement Margo Studios

We hebben een aantal aanbieders voor Margo Studios voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Margo Studios in het Nederlands

Via internet vierpersoons kamer met kitchenette gereserveerd en aanbetaald. Bevestiging ontvangen. Bij aankomst bleek kamer niet beschikbaar. Twee reguliere tweepersoons kamers gekregen, zonder keukentje. Vraag naar status reservering werd met snauw afgedaan: morgen. Communicatie met eigenaar onmogelijk, hij pareerde al onzalig vragen met de mededeling dat we nergens recht op hadden. Toen ik aangaf dat ik niet boos was maar een gewoon gesprek wilde voeren gaf hij aan een rotdag te hebben. We hebben een ander hotel gezocht. Hij was daar Zichtbaar blij mee. Het is ons een raadsel waarom.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Margo Studios in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Margo Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Margo Studios scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.