Hotel Ikaros Studios

Kleine hotelsWeer vandaag22°18°
Hotel Ikaros Studios

We hebben een aantal aanbieders voor Ikaros Studios voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ikaros Studios in het Nederlands

prima appartementencomplex

Jeanet
19-8-2010

De familie Grivas werkt niet met reisorganisaties en verhuren uitsluitend per internet of telefoon. Het contact is prima te regelen per mail.

Hierdoor is de prijs acceptabel te houden.

Het is een kleinschalige accomodatie (ca. 10 studio's) met een lekker zwembadje. De familie woont ook in het complex, zodat je altijd een beroep op hen kunt doen.

Het complex staat iets het binnenland in en is daardoor heerlijk rustig. Op korte afstand is een grote supermarkt. Ook de bushalte is dichtbij.

Voor het strand moet je iets verder lopen, maar dat is goed te doen. Het centrum ligt iets verder weg, maar ook dit is prima te belopen.

Als je naar het strand wil, kun je beter richting Agia Prokopios, Agia Anna of Plaka gaan (goed te bereiken per bus in ca. 10 minuten).

De kamers zijn netjes ingericht en hebben ook een waterkoker, koffiefilter, beperkt keukengerei. Genoeg om te kunnen ontbijten. Warm eten kun je beter in de stad doen, Naxos is nog betaalbaar.

Prima tijd gehad hier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ikaros Studios in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ikaros Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.