Hotel Golden Sun

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Golden Sun

• 2Fam. Gielen04-08-2019

Nooit meer! Vergane glorie, nog geen 1 ster waard.

Bij Hotel Golden Sun geen warm welkom. Na lang wachten en gerommel in de papieren krijgen we onze 'superior room'. Schandalig dat dit als superieur wordt aangeboden!! Basiszaken die op de website worden aangeprezen, ontbreken. Kamer: geen kluisje, geen koffiezetapparaat, geen waterkoker. Geen 2-persoonsbed slechts een twijfelaar en slaapbank, waardoor we noodgedwongen apart hebben moeten slapen. Beide bedden smal, kort, steenhard matras. Geen horren voor ramen en deuren. Krap douchehok en gevaarlijk; open elektra vlak bij water. Airco blaast alleen warme lucht. Algemeen: ongeïnteresseerd personeel. Volle asbakken, kattendrollen en rommel langs de bedjes bij het zwembad. Spa-wellness tegen betaling is een oude massagestoel. Ontbijtbuffet: blauwe eieren, weinig keus, vaak lege schalen; bij elkaar geraapt zooitje. Loopafstand tot strand is een 1.7 km drukke weg naar beneden. De beloofde gratis shuttle bus is afgeschaft. Kortom: NOOIT MEER!

• 5E.W16-07-2019

Superior uitzicht. ...

Al jaren bezoeken wij verschillende eilanden van Griekenland In de zomerperiode. Dit jaar naar Naxos, een prachtig eiland. Wij verbleven in Golden Sun hotel. Na de vliegreis nog een bootovertocht van anderhalf uur met chaotische taferelen en veel vertraging kwamen we bijna twee uur later aan bij Golden Sun. De ontvangst was onGrieks; niet hartelijk en onvriendelijk. Het bleek dat wij in het oude gedeelte zaten van Golden Sun. Kamer zeer gedateerd, foto’s op de site van touroperator komen absoluut niet overeen. Geen kluis, waterkoker en koffiezetapparaat en hard bed. Bij receptie geklaagd, waarna we een topper kregen. Rest hoorde niet bij de superieur kamers!! Restaurantjes, winkel en strand op 25 minuten lopen (1,7km) afstand langs gevaarlijke weg. Ontbijt is matig; alleen stokbrood als brood, geen variatie in beleg en fruit. Wel mooi zwembad, uitzicht, schoonmaak en poolbar lunch prima. Jammer want de site van touroperator belooft heel wat anders.

Hotel Golden Sun info

• OvenBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)