Hotel Galaxy

90 reviews over Hotel Galaxy in het Nederlands

Prima hotel

Marcel en Claudia
1-7-2016

Heel erg goed hotel. Perfecte ligging, direct aan het mooie zandstrand en vlakbij het gezellige centrum van Naxos-stad. Groot zwembad. Kamer die wij hadden was groot, schoon en met een leuk terras met zeezicht. Badkamer is super de luxe met een massagedouche. WiFi zou moeten werken op de kamer maar werkte alleen bij het zwembad en receptie. Ontbijtbuffet is goed maar minimaal. Personeel super vriendelijk. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2016

“Prima hotel”

Manon Fl.
13-9-2014

Mooie kamers, luxe douche, prima zwembad, zeer vriendelijke staf, kortom, een ideale basis om het eiland Naxos te gaan verkennen. s'Avonds is Chora makkelijk te voet bereikbaar. Wij adviseren je een auto te huren, Elena aan de receptie wijst je graag op ongerepte plekjes en goede Tavernes. Tophotel!

Gereisd met partner in januari 2014

Chapeau

Marian
2-9-2014

Geweldig, zo hoort een hotel te zijn. Superschoon een badkamer die menig iemand niet in eigen huis zal hebben.

Personeel is heel vriendelijk en de ligging perfekt , 2 minuutjes naar het strand fijn restaurant op het strand met bediening en 5 min. lopen naar het centrum. Ik kom hier zeker terug,

Gereisd met partner in augustus 2014

Mooi centraal gelegen hotel

P&T
31-7-2014

Goed en uitgebreid ontbijt, alles werd goed aangevuld

Vriendelijk receptie en personeel

Mooie en schone kamer met geweldige doucheruimte

Strand ligt recht achter het hotel, winkels en restaurants op vijf minuten lopen.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Kom hier steeds weer terug!

Sharon
22-1-2014

In 2005 schreef ik de eerste beoordeling over dit complex. Het is in de tussentijd helemaal verbouwd en blijft favoriet. Badkamer met zeer goede douche en massagestralen, ruime nette kamer met koelkastje. Inderdaad hebben ze wel kleine balkonnetjes. Service is heel goed en het ligt tegenover het strand van Naxos stad en op loopafstand van het zeer gezellige centrum en restaurantjes. Ik heb mijn hart verpand aan Naxos en vind het leuk om er meer over te vertellen mochten mensen nog vragen hebben. Alvast veel plezier op Naxos!

Gereisd met partner in september 2013

Heel mooi complex

R.D Klein-Tijssink
24-9-2013

Het is een heel mooi complex. Wij hadden een grote mooie moderne kamer met airco en een heel fijn bed. Een mooie badkamer met een heerlijke douche ruim terras.

De kamer de badkamer en het bed was schoon.

Prima hygiëne dus. En het was niet storend gehorig, althans ik heb niets gehoord.

De receptie, lounge en ontbijtzaal was in een ruimte maar mooi ingericht Het gehele complex inclusief zwembad word keurig onderhouden. Al het personeel is vriendelijk en beleeft. En de service is prima. Gratis WiFi op het hele complex. Korte loop afstand naar het strand en naar de stad. Kritische noot, het is erg rustig maar totaal niet gezellig. Maar of het personeel daar nou iets aan kan doen? Dat licht ook wel een beetje aan ons als gasten. Ze zijn vaak van verschillende nationaliteiten en niet iedereen is handig in het communiceren in een andere taal.

Maar met alles in beschouwing genomen zou ik dit hotel een volgende keer zo weer boeken.

Gereisd met partner in september 2013

Dit is geen viersterren hotel!

I.Schaaij
20-8-2013

Zeer kleine kamer met allerlei mankementen , vooral de losse deur die de hele nacht rammelt in de sponning was irritant. De badkamer is piepklein, toiletspullen moeten noodgedwongen op de grond staan. Geen plek voor de koffers. Gordijn valt van de roede af, zeer klein balkon. Onprofessionele houding van de receptioniste. Transferbus kan niet bij hotel komen, dus men moet van en naar een stoffige parkeerplaats in de buurt lopen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

leuk verblijf op wandelafstand van Naxos stad

Ingrid Claes
1-8-2013

We waren in Galaxy als onderdeel van een combitrip naar de Cycladen en hadden niet voor het standaardhotel in de combi gekozen (dat was Plaza Beach in Plaka, 12 km van Naxos). Nadien hebben we Plaka bezocht en toen waren we heel blij dat we voor Galaxy gekozen hadden. Kraaknet hotel met heel mooi ingerichte kamers,incl. jacuzzidouche.Vriendelijk personeel, lekker ontbijt, op wandelafstand van strand, boulevard en stad.Enig minpunt was voor ons dat we niet buiten konden ontbijten. In Naxos ontelbare restaurantjes, waaronder Italiaans restaurant Isola Bella voor wie eens iets anders wil: een absolute aanrader. Grieks familierestaurantje iets voorbij Isola Bella aan dezelfde kant ook bangelijk goed. 2 dagen auto gehuurd om eiland rond te toeren, 1 dag in oude stad rondgewandeld en naar Apollo tempel in haven geweest. Nergens slecht gegeten, overal vriendelijk behandeld. Als we nog teruggaan naar Naxos kiezen we hetzelfde hotel.

Gereisd met partner in juli 2013

prachtig hotel

krooder
23-10-2012

zeer goed hotel heerlijk gelegen vlak bij het strand mooie kamer met goede bedden en een heerlijke douche vriendelijk personeel wij komen hier zeker nog een keer terug wij hebben veel gegeten bij annas bistro een klein vegetarisch resturantje met heerlijke verse groenten en hele vriendelijke bediening een aanrader wij hebben van naxos genoten

Gereisd met partner in september 2012

Wat een tophotel. Prachtige kamers, douche alsof je thuis bent, bed super. Kortom niets op aan te merken.

Ligging direct aan zandstrand met voldoende bedjes en eet/drink gelegenheden.

Personeel superaardig werkelijk niets is te veel.

Zeer zeker een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galaxy in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galaxy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.