Hotel Galaxy

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.9Fantastisch

• Kinderopvang

105 reviews over Hotel Galaxy

• 2019
    9Ant11-06-2019

Super locatie

Van Paros naar Naxos naar, een uurtje varen maar zeker geen straf. Prachtige uitzichten en veel foto momentjes. Wij verbleven vlakbij Naxos City, straks en stadje op loopafstand. Verrassend leuk en typisch in Griekse stijl hotel met een heerlijk zwembad, kleinschalig en met uitzicht op het strand. Let wel op bij het inchecken. Ondanks het feit dat wij via touroperator hebben gereserveerd vragen zij al je gegevens in te vullen van je creditcard als een soort van borg. Als je dat weigert vragen zij dus een borg van 1000 euro cash, wat natuurlijk buiten proporties is. Er was een stel dat moeilijk deed, als zij er niet aan voldeden dan kregen ze geen kamer. All about trust was de opmerking van de receptioniste... oké. Wij hebben niet moeilijk gedaan en heb mijn gegevens zo’n beetje onleesbaar opgeschreven, controleren doen ze niet. Creditcard dus een must of €1000 cash. Voor de rest super vriendelijk en schoon .. Top!!!

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

8Marcel en Claudia01-07-2016

Prima hotel

Heel erg goed hotel. Perfecte ligging, direct aan het mooie zandstrand en vlakbij het gezellige centrum van Naxos-stad. Groot zwembad. Kamer die wij hadden was groot, schoon en met een leuk terras met zeezicht. Badkamer is super de luxe met een massagedouche. WiFi zou moeten werken op de kamer maar werkte alleen bij het zwembad en receptie. Ontbijtbuffet is goed maar minimaal. Personeel super vriendelijk. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Manon Fl.13-09-2014

“Prima hotel”

Mooie kamers, luxe douche, prima zwembad, zeer vriendelijke staf, kortom, een ideale basis om het eiland Naxos te gaan verkennen. s'Avonds is Chora makkelijk te voet bereikbaar. Wij adviseren je een auto te huren, Elena aan de receptie wijst je graag op ongerepte plekjes en goede Tavernes. Tophotel!

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Marian02-09-2014

Chapeau

Geweldig, zo hoort een hotel te zijn. Superschoon een badkamer die menig iemand niet in eigen huis zal hebben. Personeel is heel vriendelijk en de ligging perfekt , 2 minuutjes naar het strand fijn restaurant op het strand met bediening en 5 min. lopen naar het centrum. Ik kom hier zeker terug,

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10P&T31-07-2014

Mooi centraal gelegen hotel

Goed en uitgebreid ontbijt, alles werd goed aangevuld Vriendelijk receptie en personeel Mooie en schone kamer met geweldige doucheruimte Strand ligt recht achter het hotel, winkels en restaurants op vijf minuten lopen.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Sharon22-01-2014

Kom hier steeds weer terug!

In 2005 schreef ik de eerste beoordeling over dit complex. Het is in de tussentijd helemaal verbouwd en blijft favoriet. Badkamer met zeer goede douche en massagestralen, ruime nette kamer met koelkastje. Inderdaad hebben ze wel kleine balkonnetjes. Service is heel goed en het ligt tegenover het strand van Naxos stad en op loopafstand van het zeer gezellige centrum en restaurantjes. Ik heb mijn hart verpand aan Naxos en vind het leuk om er meer over te vertellen mochten mensen nog vragen hebben. Alvast veel plezier op Naxos!

Gereisd met partner in september 2013

• 4I.Schaaij20-08-2013

Dit is geen viersterren hotel!

Zeer kleine kamer met allerlei mankementen , vooral de losse deur die de hele nacht rammelt in de sponning was irritant. De badkamer is piepklein, toiletspullen moeten noodgedwongen op de grond staan. Geen plek voor de koffers. Gordijn valt van de roede af, zeer klein balkon. Onprofessionele houding van de receptioniste. Transferbus kan niet bij hotel komen, dus men moet van en naar een stoffige parkeerplaats in de buurt lopen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Ingrid Claes01-08-2013

leuk verblijf op wandelafstand van Naxos stad

We waren in Galaxy als onderdeel van een combitrip naar de Cycladen en hadden niet voor het standaardhotel in de combi gekozen (dat was Plaza Beach in Plaka, 12 km van Naxos). Nadien hebben we Plaka bezocht en toen waren we heel blij dat we voor Galaxy gekozen hadden. Kraaknet hotel met heel mooi ingerichte kamers,incl. jacuzzidouche.Vriendelijk personeel, lekker ontbijt, op wandelafstand van strand, boulevard en stad.Enig minpunt was voor ons dat we niet buiten konden ontbijten. In Naxos ontelbare restaurantjes, waaronder Italiaans restaurant Isola Bella voor wie eens iets anders wil: een absolute aanrader. Grieks familierestaurantje iets voorbij Isola Bella aan dezelfde kant ook bangelijk goed. 2 dagen auto gehuurd om eiland rond te toeren, 1 dag in oude stad rondgewandeld en naar Apollo tempel in haven geweest. Nergens slecht gegeten, overal vriendelijk behandeld. Als we nog teruggaan naar Naxos kiezen we hetzelfde hotel.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10krooder23-10-2012

prachtig hotel

zeer goed hotel heerlijk gelegen vlak bij het strand mooie kamer met goede bedden en een heerlijke douche vriendelijk personeel wij komen hier zeker nog een keer terug wij hebben veel gegeten bij annas bistro een klein vegetarisch resturantje met heerlijke verse groenten en hele vriendelijke bediening een aanrader wij hebben van naxos genoten

Gereisd met partner in september 2012

• 10Mibra30-08-2012

Zo hoort een hotel te zijn. Wat een topper!!!!!!!!

Wat een tophotel. Prachtige kamers, douche alsof je thuis bent, bed super. Kortom niets op aan te merken. Ligging direct aan zandstrand met voldoende bedjes en eet/drink gelegenheden. Personeel superaardig werkelijk niets is te veel. Zeer zeker een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Hotel Galaxy info