Appartement Evdokia

8.7Fantastisch

Griekenland, Cycladen eilanden, Naxos

Op vakantie geweest naar Evdokia?

8.7Fantastisch

• 8.3Inrichting

Appartement info

• Jacuzzi
Meer appartement info

3 reviews over Appartement Evdokia

• 10D.03-10-2017

Ge-Wel-Dig

Evdokia bestaat uit diverse appartementen, maar het voelt als een hotel. De service is geweldig! Elke dag schoonmaak, bed opmaken en schone handdoeken. De ontbijttuin is heerlijk, net als het ontbijt. Evdokia ligt heerlijk rustig, geweldig voor mensen die van stilte houden. Je bent echter met 5 minuten lopen op het strand. De kitchenette was wel erg klein, maar eigenlijk moet je niet zelf koken maar fijn uit eten gaan. We hebben alleen om de waterkoker gevraagd om zelf een kop koffie te zetten. De kookplaat was niet standaard aanwezig maar werd met alle plezier gebracht als we dat wilden. Je kunt gebruikmaken van alle faciliteiten van Aegean Palace hotel en Aegean Poolbar (ook bedjes op het strand) mits je daar wat eet en/of drinkt.
    Verder op het strand (naar links of rechts) zijn ook veel verhuurders (strandset v.a. 5 euro) of gratis als je wat eet/drinkt. Deze zijn wel veel rustiger gelegen. Er zijn genoeg restaurants om 's-avonds te gaan eten, van eenvoudig goedkoop tot chique haute cuisine (Yazoo) en overal genoeg vegetarische gerechten. Het strand (Plaka) is een geweldig lang zandstrand waar je je heerlijk kunt vermaken. Je kunt er surfplanken huren/les nemen/waterfietsen huren enz enz. GA en GENIET!

Gereisd met partner in september 2017

• 9BNG18-06-2013

Niks mis mee!!!

Ideaal in combinatie met naastgelegen hotel Aegean Palace. Dus 24-uurs service met Griekse gastvrijheid en behulpzaamheid. Uitgebreid ontbijt. Vlakbij Plaka-strand. Mooiste strand van Naxos.

Gereisd met partner in mei 2013

• 7piet18-06-2010

super

De appartementen (superior) met zeezicht zijn super. De schoonmaak is goed, elke dag weer. Aleen als je doucht dan is alles nat. Verder is alles aanwezig, alhoewel wij de keuken niet gebruikt hebben. Wij hadden het ontbijt in hotel aegean palace en gebruikte daar ook het mooie zwembad. En de zee ligt op steenworp afstand. Mooi zandstrand met een blauwe zee, zoooooo mooi. Plaka beach: leuk, lange zandweg met restaurantjes en hotelletjes, lekker langs het strand wandelen... Wij waren er begin juni nog net iets te rustig. Ik zou zeker weer terug gaan en dan half juni.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Appartement Evdokia info