Hotel Dimitra

Hotel Dimitra

We hebben een aantal aanbieders voor Dimitra voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Dimitra in het Nederlands

2008

in mei hebben we daar 1 week gelogeerd, zeer vriendelijke

De Bock
28-5-2008

in mei hebben we daar 1 week gelogeerd, zeer vriendelijke eigenaar, mijn vriend heeft een klein ongelukje gehad op het eiland en de eigenaar stond erop om met hem naar het ziekenhuis te gaan. Propere en nieuwe kamers, goed ontbijt met elke dag vers brood! Heel rustig gelegen en toch niet ver van het strand, supermarktje, apotheek, banccontact...

Gereisd Met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit is een klein maar knus hotelletje, zeer propere en is

Delbon
22-3-2008

Dit is een klein maar knus hotelletje, zeer propere en nieuwe kamers,de badkamer is klein maar wel NIEUW! De eigenaar is een jonge weduwenaar en runt het hotel met zijn moeder, héél lieve mensen!! Het ontbijt is erg uitgebreid en de moeder zorgt altijd voor lekkere cake! Zeer familiaal hotelletje, een echte aanrader. Het ligt op 150 meter van het strand verwijderd!

Gereisd Met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dimitra in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dimitra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.