Appartement Colosseo

1 review over Appartement Colosseo in het Nederlands

Verrassende Griekse gastvrijheid!

Jacqueline
28-10-2012

Toen we na middernacht van de veerboot stapten, wachtte de eigenaar van Colosseo ons op bij de autoverhuur, zodat hij voor ons uit kon rijden naar de accommodatie. Super attent!

Eenmaal in het appartement zag het er in het holst van de nacht allemaal vrij eenvoudig uit, maar de volgende ochtend zagen we door de ramen een prachtige tuin met een zwembad...

Ons verblijf was zonder ontbijt, maar wel verkrijgbaar in Colosseo. We hebben er op het terras genoten van een ter plekke door de eigenaresse met verse producten klaargemaakt ontbijt.

Na onze dagtrips was het steeds heerlijk thuiskomen bij deze accommodatie. Onze kinderen hebben veel verfrissing en plezier beleefd in en om het zwembad. Wij hebben er vooral genoten van de rust, met en zonder boek.

Bij vertrek bood de eigenaar nog aan mee te rijden naar de haven, mocht de bagage niet in onze auto passen. Van de eigenaresse kregen we een cadeautasje met een flesje plaatselijke wijn. Wat een verrassende en oprechte gastvrijheid hier!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Colosseo in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Colosseo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.